BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 12:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
Stasiu ale koledze chodzi o 12 wentyli, a nie dwanascie garkow. stad tez 12v a nie v12.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 18:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
no właśnie mi chodziło o 12 ventyli czyli ten dziadziuś a nie 24v. ale co prawda w rzendowej szóstce na 12 zaworkach też były dwa kolektory jeden obok siebie wzdłużnie więc niewiem STAN o co cho? ale jeżeli m50 wytrzyma bez zakucia taką moc to chyba już wiem na co się decydować. takie e30 i ok 280km żeby było bezpiecznie to chyba bedzie sobie radziło no i to syczenie uffffff... :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 19:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
M50 mozna uturbic bez zakupowania, ale warto odprezyc taka jednostke :!:

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
esiue30 napisał(a):
no właśnie mi chodziło o 12 ventyli czyli ten dziadziuś a nie 24v. ale co prawda w rzendowej szóstce na 12 zaworkach też były dwa kolektory jeden obok siebie wzdłużnie więc niewiem STAN o co cho?


mi sie porabalo z V12...bo znajomy wlasnie probuje zrealizowac taki plan...heh..

BTW jak byś potrzebował czesci to służe pomocą :hyhy:

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2007, 09:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
coraz bardziej jestem przekonany żeby uturbić m50 miedzy innymi dlatego ze nie trzeba kuć. jakie mniej więcej moga byc koszta takiego uturbienia m50 tzn. same częsci i ewentualne zestrojenie bo montaz przeprowadze sam

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2007, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
To zależy jeszcze ile chciał byś na to przeznaczyć kasy (limit). Na turbosprężarce nie ma co żałować jak ma ci służyć, a intercooler możesz wstawić nawet od Iveco. Za wszystkie nowe części do uturbienia musisz dać przynajmniej 7k (z używanymi powinieneś się zmieścić do 5k) + do tego wtryski + przerobienie kolektora (lub droższy gotowy korektor wydechowy) + komp. + cena zestrojenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL