BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 23:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2007, 21:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
wolał bym juz zastosować jakis trójnik od klimy i wmontować kaloryferek do puszki z filterem powietrza niz montować jakieś cuda w dolocie. jak juz to zwykłe turbo lub jakiś kompresorek a nie wiatraczek z suszarki do włosów

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2007, 23:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: GdaĂąsk
De facto nikt tego nie przetestował...... Kopernikowi też mówili, że jest pierprznięty :hyhy:
Prawdą jest, że nie jest to odkrycie na miarę Kopernika, ale może to kilka kucy doda.... Nikt tego nie wie przed testem "!" Wiadomo, że powietrze pod ciśnieniem (jakimkolwiek) jest lepiej mieszane z paliwem, niż powietrze atmosferyczne, więc kto wie....
Poza tym tendencje są takie, by wszystkie elementy mechaniczne zastępować elektrycznymi - mniejsze obciążenie silnika, lepsze parametry :!:
Obecnie BMW rezygnuje z pasków na rzecz napędów elektrycznych. Dzięki temu nowe modele uzyskały lepsze parametry (założenie, które zostało zrealizowane - 1 litr mniej na 100 km, 1 sekunda mniej do 100km/h).
Więc kto wie - może elektroturbiny to przyszłość.....

_________________
Mniodzik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 22:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
na nissanie ktos podobno sobie zalozyl i byly wieksze opory w dolocie, zamiast poproawic pogorszylo. turbo musi byc mechaniczne zeby ladowac, a nie dmuchac, takie wentylatorki nawet nie sprawdzaja sie w taxowkach jako chlodzenie dla kierowcy

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 10:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 126
Lokalizacja: lubelskie, Biłgoraj
Moje BMW: 523iA
Kod silnika: M52B25
Panowie zobaczcie to: http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=66

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
Te lepiej wyglądają a nie jakieś silniczki od komputera czy silnik od pochłaniacza kuchennego :hyhy: ciekawe jak cena takiego czegoś czy sie montuje z IC i czy jest zaworek blo woff


dla mnie Turbo to Turbo a nie suszara :D

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 03:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Ale komus sie nudzi... na chlopski rozum przychodzi jedno, na starcie fakt moze pomuc gdyz nie ma ruch powietrza w dolocie ale przy wiekszych predkosciach sadze ze suszarka by nienadazala i mogla by sie zerwac i uszkodzic silnik...

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2007, 14:07 
według mnie, elektryczne turbo to kolejna nieudana forma tuningu z Chin, typu magnetyzer :wstyd: myślę, że to może wręcz pogorszyć osiągi, gdyż zaburzony zostanie prawidłowy przepływ powietrza w kolektorze dolotowym :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2007, 10:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ludzie zastanowcie sie ile powietrza potrzebuje silnik N/A a ile jest w stanie przepompowac taki wiatraczek z komputera na 12V. Przeciez to nawet nie da rady tak sie krecic zeby nie blokowac przeplywu a co dopiero zeby jakies nadcisnienie wytworzyc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL