BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 01:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 11 listopada 2015, 23:45 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Panie, jakie s50?
Temat poruszany i na tym forum - do m52/54 to wałki z s52, nie z s50.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 13 listopada 2015, 21:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
///david napisał(a):
Kilkakrotnie spotkałem się z opiniami ,że do m54b30 można wgrać soft z wersji z niską normą emisji spalin i wtedy można wywalić całkowicie sondy za katami. Ile w tym prawdy??


Całkiem sporo, bo mam taki soft u siebie tyle ze w m54b25. Przedtem ciagle mi wywalalo blad za katami Schmiedmanna.
Z ciekawostek, to po wlaczeniu stacyjki swieci sie samo eml, bez kontrolki silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 42
Lokalizacja: Bad Tolz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p1461168
A ja mam to w m54b30 ;)
Dzięki wgraniu softa z norma spalin euro 2
Wszystko dzięki koledze z forum piotrek8113

_________________
E46 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b30
Barzini napisał(a):
Dobry temat ;)
Obecnie hulam na zestawie:
stozek z ebay-a bez oslony termicznej + m54b30 + kolektory z katami z m52tub28 + koncowa pucha e46 m3
oto wynik:
Obrazek
Obrazek
Dodam ze stozek zamontowany jest prosto na przeplywke, bez zadnego dolotu :wstyd:
Narazie wyplula 231.9 kuca i 358 niuta


google nie laduje mi obrazköw?
mozesz pw wyslac albo na mail.
tez chcialem wyj...ac katy i przeprogramowac na eur2 zeby bez sond byl sterownik DME i do tego sa jeszvcze wers w usa i kanadzie ZHP ,co maja 235ps i wiecej niutkow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 13 lutego 2016, 10:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 70&start=0
Witam w zwiazku z tym ze jest maly dostep do kolektorow i portkow z e46 m52b28 zastanawiam sie czy podejda kolektory z e39 + portki z e36 bez jakiegos wielkiego rzezbienia ? Oczywiscie wiadomo ze trzeba portki dospawac do reszty wydechu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 13 lutego 2016, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b30
A co myslicie o MPPS czy WINOls.i samemu sobie przeprogramowac ecu.. Przesunac odcinke i dodac pare niutkow.. Przy okazji jak sie czlek nauczy na swoim .to i wokol znajomym te ich vag tdi podkreca .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 10 marca 2016, 14:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39
Kod silnika: M54B30
witam mam takie pytanie ,ten sam silnik jest w e60 i ma 250 i 270 pare koni pojemnosc ta sama ktos wie jakie są roznice i z kond ta moc sie bieze? moze dało by rade cos z e60 zaadoptowac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 10 marca 2016, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
M54b30 w E60 ma 231km.

Mocniejsze 3.0 od 2005r 258km i 272km to silniki z serii 'N'

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 13 marca 2016, 11:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
[url][/url]vasyl501, zhp to nie tylko program ale inne walki itp
Za duzo poza tym kombinujecie w dziale projekty zmodyfikowanych bmw jest pare sztuk 330ci zobaczcie co maja za mody i co trzeba zrobic by podniesc moc a nie kombinujecie jak z gowna bat ukrecic.
Jak slysze pomysły o ulterze w 330ci to mnie zalewa.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 13 marca 2016, 12:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kubazx9r napisał(a):
z kond


A może by tak rzucić tuning i wziąć się za szkołę ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 22:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 572
Lokalizacja: Sanok-Darmstadt
Moje BMW: e46 320i e36 330i
Kod silnika: M57-M52-M54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 3#p1116823
Witam całkiem przypadkiem nabyłem w dobrej cenie wtryskiwacze BOSCH EV6 0 280 156 012 o wydajności 450 ccm. Wtryski te siedziały w e46 m3.

http:www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resources/Injection_Valve_EV_6_Datasheet_51_en_2775912459pdf.pdf

Nie mam kompletnie pojęcia odnośnie tematów wtryskiwaczy więc proszę o waszą opinie.

Zastanawiam się nad montażem tych wtrysków w M54b30 dodatkowo regulator ciśnienia na 3,5 bara i wydajniejszą pompę paliwa walbro 255 oraz świecach BOSCH Platinum.
Moje obawy dotyczą tego czy wydajniejsze wtryski nie będą po prostu lały.

Dodam jeszcze tylko że moje auto to e36 M54b30 z gąbką ITG w osłonie termicznej.

_________________

!!!!!! KUPIĘ SPOJLER TRZYCZĘŚCIOWY AC SCHNITZER !!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 23:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
nie odpalisz na nich nawet auta
ps. ori regulator też ma 3,5 bara
ps2. seryjne wtryski przy N/A starczaja do 280km+

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 11 kwietnia 2016, 21:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
skoro na 450ccm nie odpali auta to ile w serii m54b30 mają wtryski ?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 12 kwietnia 2016, 15:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
230ccm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 16 kwietnia 2016, 20:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 572
Lokalizacja: Sanok-Darmstadt
Moje BMW: e46 320i e36 330i
Kod silnika: M57-M52-M54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 3#p1116823
W takim razie te wtryski są mi nie potrzebne.
Czy zmiana wtrysków na te oryginalne z e46 M3 (które mają chyba 260ccm) oraz pompy i regulatora paliwa sama w sobie ma jakiś sens, czy starczy wymienić tylko regulator i zrobić korektę w ecu.

Przepraszam za to wyżej chodziło mi o regulator 4,0 bar lub zmianę filtra na zwykły bez regulatora i zamontowanie regulatora z manometrem.

_________________

!!!!!! KUPIĘ SPOJLER TRZYCZĘŚCIOWY AC SCHNITZER !!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 00:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wszystko mozna tylko pytanie w jakim celu takie wtryski do N/A?

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 07:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
maniak1985, Nie kombinuj na siłę, na mody jakie masz fabryczny układ paliwowy w zupełności wystarczy więc nic nie musisz wymieniać.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 23:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 572
Lokalizacja: Sanok-Darmstadt
Moje BMW: e46 320i e36 330i
Kod silnika: M57-M52-M54
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 3#p1116823
Wiem że wtryski i teoretycznie pompa paliwa z e36 spokojnie starczy,chcę zmienić pompę paliwa bo mam jeszcze oryginalną z 1994r i pomyślałem o nieco wydajniejszym zamienniku a wtryski 450ccm nabyłem okazyjnie.

_________________

!!!!!! KUPIĘ SPOJLER TRZYCZĘŚCIOWY AC SCHNITZER !!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] m54b30 dostępne modyfikacje
PostNapisane: 18 kwietnia 2016, 10:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Pompa jeśli jest sprawna to ogarnie z zapasem, najlepiej zmierzyć afr na wot i będziesz miał odpowiedź czy jest sens coś tu grzebać. Niektórzy wkładają wtryski ponad 400 i na uchylonej przepustnicy jako tako problemu nie ma bo sondy lambda korygują sobie dawkę paliwa ale na wot już nie i silnik jest strasznie przelany więc i mocy nie będzie miał, bez ingerencji w mapy sterownika tylko zaszkodzi.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL