BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 22:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 02:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 952
Lokalizacja: Piekary Śl.
Moje BMW: e46 2002
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106547
Tomek-E46 napisał(a):
wydaje mi się, że wykres nie jest zbyt potrzebny by potwierdzić te słowa... jeżeli EGR jest zaślepiony, to automatycznie jest większe ciśnienie w kolektorze, dlatego tzw. "dół jest mocniejszy", przez co turbo dziura jest mniej odczuwalna niż z działającym EGR. Przy działającym EGR, zawór zamyka się dopiero przy 1800 czy 2000 obrotów (niepamiętam dokładnie ), czyli w momencie, gdy turbina zaczyna pracować.



Wydaje mi się, że kolega raczej miał na myśli potwierdzenie wykresu pomiędzy sprawnym (czystym egr), a zaślepionym.

_________________
Obrazek <<--- Click


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 14:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
Szouek, ja opisałem co się dzieje przy sprawnym EGR i co przy zaślepionym :)

niemam już Diesla. To nie problem podjechać na pierwsza lepsza hamownie i zobaczyć jak się zachowuje auto przy działającym EGR, a następnie odłączyć od zaworu wężyk podciśnienia i porownać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 16 lutego 2012, 09:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: Starachowice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 D20TÜ
Mam pytanie. Rozumiem ze po załozeniu tej "przelotki" EGR jest zaslepiony i wezyk podcisnienia tez? Czy w e46 320d 150KM na CR po zaslepieniu nie pokazuje potem błedu?
I jeszcze jedno, jak w skrócie wyglada zasada działania EGR, co dzieje sie ze spalinami gdy jest zaslepiony?

_________________
Sprzedam BMW E92 330XD 231KM Navi Profesjonal*alu 20"* Skóra
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=155071


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 16 lutego 2012, 17:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
tomek0503 napisał(a):
Mam pytanie. Rozumiem ze po załozeniu tej "przelotki" EGR jest zaslepiony i wezyk podcisnienia tez? Czy w e46 320d 150KM na CR po zaslepieniu nie pokazuje potem błedu?
I jeszcze jedno, jak w skrócie wyglada zasada działania EGR, co dzieje sie ze spalinami gdy jest zaslepiony?


Kolego nie osłabiaj ;) strone wcześniej pisze jak BYK, że od roku 2003 wywala błąd check engine... jeżeli masz auto młodsze to wywali błąd, jeżeli z roku 2002 i wcześniej to niebędzie błędu :)

Jeżeli EGR jest zaślepiony to spaliny dopalane są w kolektorze, ponieważ nie mają gdzie uciekać :) Dlatego, jeżeli ktoś ma uszkodzony EGR i samochód kopci na czarno, to jest to ulubiona usterka mechaników, bo zaślepią EGR, a skasują kilka stów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 16 lutego 2012, 17:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Nadal nie widzę wykresu który potwierdza że zaślepiony EGR powoduje szybsze wstawanie turbosprężarki w zdrowym M47N :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 27 lutego 2012, 14:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: Starachowice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 D20TÜ
Tomek-E46 napisał(a):
tomek0503 napisał(a):
Mam pytanie. Rozumiem ze po załozeniu tej "przelotki" EGR jest zaslepiony i wezyk podcisnienia tez? Czy w e46 320d 150KM na CR po zaslepieniu nie pokazuje potem błedu?
I jeszcze jedno, jak w skrócie wyglada zasada działania EGR, co dzieje sie ze spalinami gdy jest zaslepiony?


Zaślepiłem już EGR przy pomocy okragłej blaszki i śrubki, błędu faktycznie nie wywala, auto Mniej kopci, jednaj delikatnego baczka puści, no ale przy tej mocy to raczej normalne :]

_________________
Sprzedam BMW E92 330XD 231KM Navi Profesjonal*alu 20"* Skóra
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=155071


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 4 stycznia 2014, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
siema widze ,że chyba na allegro sprzedajesz ten bypass ? jak dla forumowiczów za ile byś go sprzedał z wysyłka?pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 24 stycznia 2014, 00:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Czy to będzie pasowało do e91 320d m47tu2 ? Jak ze spalaniem i zachowaniem silnika po zamontowaniu? Czy nie ma problemów z nie dogrzaniem silnika?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 24 stycznia 2014, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
///david napisał(a):
Jak ze spalaniem i zachowaniem silnika po zamontowaniu?



wywali Ci check engine, przestawi kąt wtrysku w dolnej parti obrotów z tego co kojarzę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]-[e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 14 czerwca 2015, 17:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: E46
jabco19,

Witam zrobil bys mi tez taka przelotowke pod egr tylko ja potrzebuje cos takiego jak robiles szymon-o czyli pod klape gaszaca
http://img705.imageshack.us/img705/3526/dsc04617co.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] [e39] Zamienik EGR-Bypass Kit Diesel 318,320,330..
PostNapisane: 27 lutego 2016, 15:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E46 touring
Witam. Jest ktos w stanie odswiezyc temat ?Chodzi mi głownie o zdjecia które juz sa nieaktywne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL