BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 28 sierpnia 2013, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 336
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E90 335i Xdrive
Kod silnika: N54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161695
Panowie przymierzam się do zakupienia gwintu AP. Mam pytanie odnośnie nacisku na osie. AP proponuje 2-rodzaje
http://apshop.pl/pl/14-zawieszenia-gwin ... engine=636
1000-1215 i 910-1215, a z tabliczki znamionowej pod maską odczytałem 1000-1190. Mam rozumieć, że do mojego auta muszę zamówić ten 1szy??? tj. 1000-1215??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 4 stycznia 2014, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Podobno że AP z regulacją twardości został wycofany ze sprzedaży...

Ostatnie sztuki są na allegro oraz w magazynach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 4 stycznia 2014, 23:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 493
Lokalizacja: Ostrów Maz
Moje BMW: E90
Kod silnika: N47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113627
Wiec kupujcie bo naprawde dobry gwint :ok:

_________________
GALERIA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113627


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 01:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
ma ktoś jakieś opinie na temat ISC-N1?

http://isc-n1.eu/techniczne_s_4.html

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 10:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Marcin'ek napisał(a):
ma ktoś jakieś opinie na temat ISC-N1?

http://isc-n1.eu/techniczne_s_4.html


Co potrzebujesz o nim wiedzieć, właśnie sprzedałem zestaw ISC racing więc co nieco wiem na jego temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 13 stycznia 2014, 20:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
marcingaw czemu sprzedałeś?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 14 stycznia 2014, 19:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Marcin'ek napisał(a):
marcingaw czemu sprzedałeś?


Dla mnie był za twardy.
Pomimo regulacji twardości 32 stopniowej


Przy sprężynach 10/8
Z przodu był ping-pong.

Dopiero po zmianie sprężyn z przodu na 8kg/mm było znacznie lepiej ale to nie to czego się spodziewałem po tym gwincie w tej cenie.

Więcej informacji chętnie Ci udzielę na PW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 16 stycznia 2014, 21:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 336
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E90 335i Xdrive
Kod silnika: N54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161695
Co do ap w e46 touring, dla potomnych, zakupiłem zestaw, oczywiście naciski spisałem z tabliczki znamionowej, sprzedawca potwierdzał je telefonicznie, mimo to problem był ze sprężynami tył, były zbyt miękkie. Efekt był taki, że regulacja skręcona na max w górę, a auto leżało. Musiałem wypełnić druk reklamacyjny z pomiarami i zdjęciami, załączyć skan dow rej. Reklamacja uznana, wysłali mi sprężyny mocniejsze i teraz jest ok. Ogólnie gwint sprawuje się dobrze, przejechałem jakieś 5tys km. Pozdrawiam..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 19 stycznia 2014, 12:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1251
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=54536
Podepnę się pod temat
Czeka mnie wymiana kompletu amorków w mojej E39. Zastanawiam się na zakupem taniego gwintu
Wacham się pomiędzy :
MTS
Ta-Technik
FK Ak Street
Z tego co czytałem to niby Street najbardziej komfortowy. Jeździł ktoś na tych gwintach i ma jakąś wiedza jak się sprawują? Gwintu potrzebuje do normalnej i czasem troszkę szybszej jazdy :-)

_________________
BMW - RADOŚĆ Z JAZDY !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 marca 2014, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Jako że na gwincie AP przelatałem ponad 20kkm także co nieco chciałbym o nim napisać.

Początkowo gwint wydawał mi się zbyt twardy, samochód na max obniżeniu wcale nie leżał jakoś super nisko a amortyzacji praktycznie nie było. Wiem że był to zbieg okoliczności a mianowicie mocno minusowe temepratury, nowy gwint+ oponu run flat. Po wywaleniu helperów zakres regulacji znacznie się zwiększył, a po zrobieniu 1kkm zawias się ułożył i wybieranie nierówności jest na zadowalającym poziomie.

Twardość z przodu jest idealna jak dla mnie- dosyć dynamiczna jazda na codzień. Wiadomo jakiegoś mega spasu nie da się zrobić bo jest zbyt miekki, ale spokojnie można uzyskać przyzwoite obniżenie bez obcierek.

Tył za to jest zbyt miekki, sprężyna AP wydaje się być miększa od ori sprężyny m-technik. Na dużej hopie zdarza się przycierka dlatego na dniach dokładam dodatkowe odboje.

Po takim przebiegu gwint sprawuje się bdb, i na pewno kupiłbym go drugi raz.
cena/jakość wychodzi tu bardzo dobrze.



żeby nie było tak kolorowo to mam problem z łącznikami stab.
Otóż w zestawie znajdowały się skrócone łączniki które po zimie niestety są do wymiany.
I tu pytanko: czy kupować krótkie łączniki ta-śmietniks (150zł) gdyż cena łączników AP jest chora (380zł :mur: ) , czy może lepiej kupić łączniki lemfordera i je skrócić ?
wiem że zalatuje drutem ale jakość większe zaufanie mam do produktów Lem niż jakichś chińskich zamienników, a myślę że dobry spaw w tym miejscu spokojnie dałby radę...

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 marca 2014, 12:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Łączniki pasują z tego co kojarzę od peugeota 407 TYLNE.

Cena jest śmieszna za nie ;)

TRW 50zł a np wzmacniane za 25zł

Dejmon,
Porównaj AP z serią albo z m pakietem. Bo to co dla Ciebie może być twardo dla innego będzie miękko. To są pojęcia względne...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 marca 2014, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
marcingaw, dzięki wielki za podpowiedz!
Sprawdze jakiej długości jest ten z pedziota , może akurat podejdzie jakiś łącznik normalnej firmy bez rzeźby :)

A co do twardości tylu to właśnie porownywalem do mpakietowych i twardziej nie jest...

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 marca 2014, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 786
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 81&start=0
Ja kupiłem tylne łączniki od peugota 406 wyglądają jak przednie do e46 tylko są krótsze, meyle hd 62zł sztuka.
Jeszcze nie założyłem, jak będą na miejscu to pokaże :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 20 kwietnia 2014, 22:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 293
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: E39 523i
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137004
Ja napisze coś od siebie o AP w e39 ... jeżdżę od roku i 2 tygodnie temu byłem spr % amorków to lewy tył miał 63 a prawy tył 59 ... nie ma tragedii ale nie sądziłem że spadnie tyle % w rok, gdzie jak były nowe miały po 87 % i 86 %


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 09:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jeżdżę na AP w E36 już dwa lata i jak już kiedyś wspominałem nie warto kupować tego gwintu bo TA Technix pracuje lepiej na polskich drogach. Myślałem że chociaż trwałość będzie lepsza... zaglądam przy okazji zmiany kół a tam przednie lagi gwintu skorodowane calusieńkie jakby w solance leżały :wstyd: Straszne, straszne gówno... TA u kolegi po tym czasie błyszczy ocynkiem. Nie wiem czy w ogóle się da ruszyć go teraz i trochę opuścić :/

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 13:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
areek napisał(a):
Gwintu potrzebuje do normalnej i czasem troszkę szybszej jazdy

odpusc kup nowe B4 i twardsze sprężyny...
Wojtec1987 napisał(a):
63 a prawy tył 59

dla mnie po roku to fatalny wynik bo bujać lada moment zacznie ile juz nie plywa,dla porównania w ksporcie po 2l mialem ok77

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 14:00 
Dejmon napisał(a):
I tu pytanko: czy kupować krótkie łączniki ta-śmietniks (150zł) gdyż cena łączników AP jest chora (380zł :mur: ) , czy może lepiej kupić łączniki lemfordera i je skrócić ?
wiem że zalatuje drutem ale jakość większe zaufanie mam do produktów Lem niż jakichś chińskich zamienników, a myślę że dobry spaw w tym miejscu spokojnie dałby radę...

Nigdy w życiu żadnych łączników tat, mts itp.
Skróć i tyle :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 kwietnia 2014, 16:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 293
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: E39 523i
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137004
HansiO napisał(a):
Wojtec1987 napisał(a):
63 a prawy tył 59

dla mnie po roku to fatalny wynik bo bujać lada moment zacznie ile juz nie plywa,dla porównania w ksporcie po 2l mialem ok77


Też się zgadzam ze po roku to jest kiepski wynik, pisząc że nie ma tragedii miałem na myśli to że da się jeszcze na nim spokojnie jeździć ... ale jeżeli za rok spadnie tyle samo procent co przez ten to gwint będzie do wyrzucenia :cenzura:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 7 maja 2014, 09:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 101
Lokalizacja: Kalisz
pablo8004 napisał(a):
Co do ap w e46 touring, dla potomnych, zakupiłem zestaw, oczywiście naciski spisałem z tabliczki znamionowej, sprzedawca potwierdzał je telefonicznie, mimo to problem był ze sprężynami tył, były zbyt miękkie. Efekt był taki, że regulacja skręcona na max w górę, a auto leżało. Musiałem wypełnić druk reklamacyjny z pomiarami i zdjęciami, załączyć skan dow rej. Reklamacja uznana, wysłali mi sprężyny mocniejsze i teraz jest ok. Ogólnie gwint sprawuje się dobrze, przejechałem jakieś 5tys km. Pozdrawiam..

ehh u mnie było to samo ale gwint montowałem na szybko przed wyjazdem i nie ogarnąłem tematu reklamacji :/ tył jest na max w górę a opona chowa się lekko w nadkole, co przy przodzie podniesionym trochę wyżej wygląda słabo. poza tym często śmigam w 4 osoby dlatego potrzebuję teraz utwardzić i podnieść tył - jakieś sugestie co i na co zmienić? może ma ktoś springi, które będą pasowały pod nakrętki AP?
ogólnie to mój pierwszy gwint ale w poprzedniej E46 320d miałem cały zestaw Eibach Pro Kit i gwint AP jest bardziej miękki w porównaniu do tego kitu, ale mi to akurat pasuje :)


Bobby Vintage napisał(a):
Jeżdżę na AP w E36 już dwa lata i jak już kiedyś wspominałem nie warto kupować tego gwintu bo TA Technix pracuje lepiej na polskich drogach. Myślałem że chociaż trwałość będzie lepsza... zaglądam przy okazji zmiany kół a tam przednie lagi gwintu skorodowane calusieńkie jakby w solance leżały :wstyd: Straszne, straszne gówno... TA u kolegi po tym czasie błyszczy ocynkiem. Nie wiem czy w ogóle się da ruszyć go teraz i trochę opuścić :/


u mnie przednie lagi też zachodzą (a montowałem zawieszenie latem zeszłego roku), dodatkowo pozapiekały się śrubki kontrujące nakrętki... mam nadzieję znaleźć w przyszłym tygodniu trochę czasu żeby wyciągnąć zawias, przeczyścić i pokręcić nakrętką ;)


EDIT:
rozmawiałem ze sprzedawcą, który stwierdził, że AP ma tylko 1 rodzaj sprężyn do E46 na tył i możliwe jest jedynie dobranie czegoś z innej firmy ale będzie beton. na sprężynie z tyłu mam oznaczenie FOF81015 i obok 38J12 (przypuszczam, że to drugie to data produkcji). może ktoś zweryfikować czy tak powinny być oznaczone springi do tego wozu?

_________________
Audi: '95 A4 2.6q -> '98 A4 1.8Tq -> '97 S8 D2 manual -> BMW '99 E46 320d -> '95 E36 320i -> '00 E46 330d -> ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 7 maja 2014, 10:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
pet3r napisał(a):
jakieś sugestie co i na co zmienić? może ma ktoś springi, które będą pasowały pod nakrętki AP?

mam w ofercie długie tulejki regulacyjne na tył pod e46, przykrecasz do dolnego wachacza, na gore dajesz ori gume i baja bongo
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL