BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 01:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 19:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Moje BMW: 330d
Cytuj:
Swoją drogą zastanawiam sie czy na Naszym forum jest jeszcze jakaś E60/E61/E63/E64 z gwintem


Nie ma.

Kod:
zdecydowałem się tylko na zmianę springów połączonym ze zmianą amortyzatorów.
Wybrałem firmę Hartge i Bilsteina - w sumie kosztowalo mnie to ok.5 tys zł.  Auto siadło ponad 35mm - zawieszenie rewelacyjnie spisuje się na naszych drogach,


To już jest wystarczające obniżenie, ale chciałbym mieć możliwość stałej regulacji, lato poniżej -35mm przód i tył a na zime trochę wyżej wiadomo.

W 5-er na pewno zboczonej gleby nie będzie, ale nisko musi być :)

Cytuj:
Nie wyobrażam sobie jazdy na gwincie w E60 i z chęcią porównam jaka jest różnica jak kolega Davido wrzuci jakiś gwincik.
Ja odradzam.


A ja nie wyobrażam sobie jeździć wysokim Bmw, seryjne zawieszenie jest tragiczne, auto wygląda jak bmw x5 i się buja, na M pakietowym nie ma tragedi jeżeli chodzi o wysokość i pokonywanie zakrętów, ale na 19' też już się robi wysoko.
Ma być nisko i znośnie twardo :)

Zresztą o komfort się nie martwie, w 3-er miałem 19' + gwint i się jeździło.

Wrzuć tu jakieś zdjęcie poglądowe swojej 6-er na tym zawiasie już :ok:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=82660&hilit=davido&start=280

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 19:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
Prawie cztery lata temu miałem E60 w oryginalnym M-pakiecie - zawieszenie obniżone o 30mm- jezdziłem na 19" Barracudach.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na warszawskich drogach jezdziło się nią gorzej niż teraz 650i po zmianach zawieszenia jakie zrobiłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 23:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Wania napisał(a):
Vermilion, --==Mały==--, a co proponujecie w cenie KW czy H&R zeby bylo lepsze? albo ktore z tych dwoch jest lepsze bo ceny sa podobne. chodzi o KW v1 INOX i H&R Monotube coil overs ?


Napisze Ci co wiem, o obu

- w jednych i drugich regulujesz wysokosc, zaciesniajac/rozluzniajac sprezyne - moim zdaniem to spora wada
- w obu przypadkach nie wiadomo jakie sa parametry sprezyn
- w obu przypadkach nie wiadomo jaka jest srednica tloczyska amortyzatora, na zdjeciach gwintu do Z3M H&R wydaje sie grubszy, o ile nie wiem
- KW V1 dla Z3M ma podwojne sprezyny, dla mnie to tez chory wymysl, bo takie rozwiazanie nie zapewnia liniowej pracy calego zawieszenia, H&R oceniajac na zdjeciu ma pojedyncze, liniowe sprezyny
- H&R bazuje na amortyzatorach Bilsteina

bazuje na zdjeciach z znalezionych na sieci, wiec moge sie mylic w tym wypadku.

H&R w tej aplikacji, przemawia do mnie bardziej.

Davido napisał(a):
K-sport do e60 kosztuje tez ponad 4 tyś, chyba że masz jakies lepsze propo. Vermilion ?


Sprawdze w poniedzialek i dam Ci znac, nie zajmuje sie tymi produktami na codzien, wiec nawet nie znam cennika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 19:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Moje BMW: 330d
Ładnie usiadła, to na pewno springi -30/30 ?

E60 :ok:

Felgi tylko paskudne, gorszych dawno nie widziałem, w ogóle nie pasują do e60, nawet w stanach bym sie wstydził na nich jezdzić ;)

To było 520 ?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=82660&hilit=davido&start=280

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
Davido napisał(a):
Ładnie usiadła, to na pewno springi -30/30 ?

E60 :ok:

Felgi tylko paskudne, gorszych dawno nie widziałem, w ogóle nie pasują do e60, nawet w stanach bym sie wstydził na nich jezdzić ;)

To było 520 ?


Tak to były springi -30 mm . Co do felg na żywo wyglądały dobrze - i to było cztery lata temu. Co do modelu to było E60 520i w oryginalnym M- pakiecie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 18 lutego 2013, 12:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 320d
witam. a ja mam chyba lekarstwo na to cale niezdecydowanie. jezdze bawarkami odkad pamietam. lubuje sie w seri 5. uwielbiam tuning zawieszenia. zwlaszcza german. i co moge powiedziec o doswiadczeniu jakie zdobylem przez lata zabaw i testow zawieszen to jedno: bmw seri 5 duzo traci jesli zalozymy zbyt twarde i sztywne zawieszenie. dlugo nie bylo firmy ktora pomyslalaby ze bmw ogolnie prowadzi sie rewelacyjnie i zakladanie sportowego zawieszenia ktore mialoby poprawic wlasnosci trakcyjne jest conajmniej dziwne. a to dlatego ze nalezaloby zachowac wlasnosci orgialu a tylko obnizyc auto co juz owe wlasnosci poprawia. ponadto nie rujnuje nadwozia stukami i pukami ktore nastepuja standardowo po kilkunastu tysiacach przejechanych kilometrow po polskich drogach. i firma ktora rewelacynie opracowala zawieszenie to weitec. mialem pierwsze w e39 bylem zszokowany. naprawde. pozniej w e 60 i juz nie zdziwiony tylko poprostu zadowolony. w obu autach gotowy kit. w e61 ostatnim pokusilem sie o gwint. trafil sie uzywany. wersja tzw pro street. kompromis twardosci i komfortu. dla mnie rewelacja. to moja subiektywna ocena ale mysle ze h&r ktory jest jak dobrze pamietam matka weiteca jest typowo sportowy i dobry ale na niemieckie autobany. jak reszta super drogich firm. szacunek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 lutego 2013, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
Witam wszystkich forumowiczów.

Ponownie zamieszczam moje zapytanie, ze względu na fakt, że mój nowy wątek został usunięty ze względu na powtarzalność tematu.

Otóż mój problem jest dość typowy, a zarazem nie znalazłem nań jednoznacznej odpowiedzi.
Przeszukałem wiele tematów o zawieszeniach gwintowanych, lecz w dużej mierze dotyczyły zawieszeń budżetowych, w których polecano zestawy kawiorowe, albo jakiegoś jednego konkretnego producenta. Ja będę starał się celować w średnią półkę cenową, czyli okolice 3000 zł (oczywiście nie mówię tu o średniej półce w motorsporcie, tylko średni casual).

Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego do e46 coupe z 1999 r.
Autem robię ok 5000km rocznie po naszych polskich drogach, a zawieszenie chcę zakupić do jazdy bardziej bokiem (na zamkniętych torach rzecz jasna).

Plusem w takim zawieszeniu byłaby regulacja twardości i ewentualnie cambery, aczkolwiek nie jest to decydującym czynnikiem.
Przy braku regulacji, twardość jaka mnie satysfakcjonuje to coś na podobie Bilsteinów B8.
Drzewiej miałem takie bile w lekkim aucie, ale z twardą sprężyną i było elegancko, następnie jeździłem w innym aucie na Kayabach AGX z regulacją twardości + Eibach Pro Kit i ustawione na max twardo były w seryjnym aucie za miękkie.

Na ebayu wybór jest duży (xyz, spax, tein, bc), ale w USA, gdzie d oceny trzeba doliczyć nietanią przesyłkę, cło, VAT, zakładać jakieś PayPale itp, przez co staje się to dla mnie nieopłacalne.

Na naszym rynku w okolicach 3k znalazłem takie wynalazki w zakładanym budżecie (choć te najdroższe z małą górką):

GWINT:

- Vogtland z regulacją twardości (ok 2800)
Obrazek

- AP GX20-022 z regulacją twardości (ok 2800)
Obrazek

- ISC-n1 Racing Drift z regulacją twardości i camberami (ok 3200) – możliwość kupna pojedynczych elementów zawieszenia w razie uszkodzenia części.
Obrazek

- D2 Racing Street z regulacją twardości i camberami (ok 3300)
Obrazek

- Bilstein B14 (ok 3400)
Obrazek


KIT:

- Eibach B12 Sportline (ok 2900)
Obrazek

Bardzo Was proszę o opinię i pomoc w wyborze... może któreś odradzacie, polecacie lub możecie przedstawić jakąś ciekawszą/lepszą/tańszą alternatywę?

Nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie w wyborze zawieszenia, ale na lato będę poszukiwał felg w rozmiarze od 8-10JX18, do upalania stalówki 8JX16.

Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam,
stach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 21 lutego 2013, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
każde z tych zawieszeń jest fajne,ja bym wybrał vogtlanda(z regulacją twardości) lub b14(bez regulacji twardości) ale to tylko moja osobista opinia.
pojawiło się tez coś takiego,podobno firma całkiem dobra jest tez serwis w Polsce:
http://www.xxlrally.pl/hsd-grupowy/page14.html

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
Mógłbym prosić o uzasadnienie Twojego wyboru? Czemu Vogtland?

Wcześniej Vermilion napisał, że jest różnica między rozwiązaniem polegającym na ściskaniu sprężyny, a regulacją pierścieniem, z czego wywnioskować można, że to pierwsze jest gorsze... aczkolwiek nie wiem jak to jest w praktyce...

Co do tego HSD, to popatrzyłem na różnych forach i w tej półce cenowej zbiera same pozytywne opinie. Porównywane jest czasem do ISC-n1, a nawet była opinia, że jest dużo lepsze od D2.
Miał ktoś z którymś styczność (ISC-n1 lub HSD)?

No i ta cena HSD w zakupie grupowym... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 10:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
faktycznie vogtland ma regulacje jednostopniową ze ściskaniem sprężyny.ale zbiera bardzo dobre opinie jeśli chodzi o jakość i trwałość,vogtland sprężyny robi swoje oraz robi je dla koni,koni natomiast robi amorki dla vogtlanda wiec wiadomo przynajmniej na co można liczyć.o ap słyszałem kilka negatywnych opinii ale dotyczyły gwintu bez regulacji twardości

sam rozglądam sie za gwintem z regulacją twardości w przedziale 2000-3000zł i sporo osób poleca właśnie hsd. podobno zawieszenia lowtec są tez dobre ale spotkałem sie tez z kilkoma negatywnymi opiniami

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Vogtland i AP to raczej zawieszenia na ulice dla bardziej wymagajacych.
ja bym sie skupił na Bilstein albo ISC
patrzyłeś jak cenowo wyglada K-sport?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
Chciałem przed chwilą znaleźć k-sporta, żeby porównać, ocenić, ale ze strony k-sportpolska.com po kliknięciu na sklep zostaje się automatycznie przekierowanym na TGauto.pl, gdzie do e46 w ofercie są tylko MTS :/
Na alledrogo brak oferty do BMW (są do starych Focus/Ibiza po ok 1800 i do nowszego Tiburona za ok 2800), Google nie współpracuje ze mną w tym zakresie, ale myślę, że cena do BMW mieści się w zakładanym budżecie.
Z tym, że na pierwszej stronie padła opinia, że k-sporty są miękkie...

Bilstein z niższej półki nie będzie jakościowo gorszy od tego "topowego" modelu HR HDSa? No i do Bilsteina trzeba doliczyć cambery i problem ze zmianą twardości. Chociaż bile to klasa sama w sobie, a i Zerkopol w Warszawie...

Coś mi się zdaje, że ostateczna rozgrywka odbędzie się pomiędzy ISC a HDS, ale jeszcze poczekam na jakieś opinie; do końca lutego chciałbym mieć już jasność umysłu.

ISC oferuje dodatkowo możliwość doboru twardości sprężyn na start i można dokupić drugi komplet, jakby było za twardo/miękko...

reza, Ty będziesz zamawiał komplet HDS? Bo trzeba wpłacić zaliczkę do 3 marca, żeby było w zakupie grupowym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 15:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
stach131 napisał(a):
Wcześniej Vermilion napisał, że jest różnica między rozwiązaniem polegającym na ściskaniu sprężyny, a regulacją pierścieniem, z czego wywnioskować można, że to pierwsze jest gorsze... aczkolwiek nie wiem jak to jest w praktyce...


W praktyce jest tak jak napisalem, rozwiazanie polegajace na sciskaniu sprezyny jest tansze, mniej skomplikowane.

stach131 napisał(a):
Chciałem przed chwilą znaleźć k-sporta, żeby porównać, ocenić, ale ze strony k-sportpolska.com po kliknięciu na sklep zostaje się automatycznie przekierowanym na TGauto.pl, gdzie do e46 w ofercie są tylko MTS :/


Napisz maila na info@tgauto.pl z prosba o oferte.

Do K-Sporta mozna wybrac rozne sprezyny, jezeli nie kupujesz go z polki, tylko pod zamowienie. Takze, mozesz sobie sam dobrac twardosc. Czesci zamienne tez sa dostepne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 15:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
zastanawiam się, cena kusi,opinie tez nie są złe ale boje się ze w rajdówce szybko może się wykończyć a regeneracja tez do najtańszych nie należy.
rozważam tez taki setup: b12 ustawione pod siebie,ostatnio fartem kupiłem 2 tylne b8 za 80zł,na allegro można znaleźć komplet przednich używek za 300-400zł.koszt regeneracji tyłu i ustawienie na np. dziurawy asfalt to 200zł/szt,taka sama opcja przodu to 250zł/szt,do tego nowe eibach sportline komplet za 500zł czyli za około 1800zł mam zawieszenie b12 do e36 ustawione pod siebie.koszt nowego zestawu b12 ale składanego osobno(samemu) o seryjnych parametrach to 2x350zł tył,2x450zł przód,sprężyny komplet 500zł razem jakieś 2100zł a najtaniej fabryczne b12 sportline do e36 znalazłem za 2500zł

podobno dobre są jeszcze gwinty xyz, podobno są tej samej jakości co k-sport

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 15:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
Vermilion napisał(a):
W praktyce jest tak jak napisalem, rozwiazanie polegajace na sciskaniu sprezyny jest tansze, mniej skomplikowane.

Czyli odpada ;)

Vermilion napisał(a):
Napisz maila na info@tgauto.pl z prosba o oferte.
Do K-Sporta mozna wybrac rozne sprezyny, jezeli nie kupujesz go z polki, tylko pod zamowienie. Takze, mozesz sobie sam dobrac twardosc. Czesci zamienne tez sa dostepne.

Ok, dzięki, zaraz napiszę.
EDIT: znalazłem na stronie gwint k-sport Drift do 328, ale niestety za 5300zł, czyli o ponad 75% więcej niż średni zakładany budżet...

reza napisał(a):
zastanawiam się, cena kusi,opinie tez nie są złe ale boje się ze w rajdówce szybko może się wykończyć a regeneracja tez do najtańszych nie należy.

No na szczęście, ja robię mało km i raczej nie będę skakał po szutrach, tylko czasem ślizgał po asfalcie :)

reza napisał(a):
podobno dobre są jeszcze gwinty xyz, podobno są tej samej jakości co k-sport

No też słyszałem o xyz, ale nie znalazłem w Polsce.

Widzę, że teraz k-sport zaczyna zdobywać punkty... zobaczymy jaką przedstawią ofertę Panowie z TGauto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
stach131 napisał(a):
Ok, dzięki, zaraz napiszę.
EDIT: znalazłem na stronie gwint k-sport Drift do 328, ale niestety za 5300zł, czyli o ponad 75% więcej niż średni zakładany budżet...


Tak czy inaczej napisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 22 lutego 2013, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
xyz w Polsce:
http://www.driftshop.pl/shop/index.php?bmw,184
ale nie wiem czy do e46 będą mieli...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 23 lutego 2013, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
Vermilion napisał(a):
Tak czy inaczej napisz.

Oczywiście napisałem, choć nie takiej odpowiedzi się spodziewałem.

stach w mailu napisał(a):
Zapytanie:
"Witam serdecznie.
Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego do BMW serii 3 e46 coupe z 1999 r. (328).
W zawiązku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty firmy k-sport dla podanego modelu samochodu (...)"

Odpowiedź TGauto:
"Witam
http://sklep.tgauto.pl/search?st_search[name]=e46+gwintowane&st_search[and_search]=1&st_search[price_from]=&st_search[price_to]=&st_search[producer]=0&showAdvance=1

polecamy BC-racing, mniej zawodne i szybciej dostępne

Zawieszenie promocyjne za 3600 zl sprzedalo się we wtorek;/"


PS. Jednak k-sport, czy BC wykracza poza budżet.

reza napisał(a):
xyz w Polsce:
http://www.driftshop.pl/shop/index.php?bmw,184
ale nie wiem czy do e46 będą mieli...

xyz w Polsce też wykracza poza budżet...

Ze względu na budowę odrzucam Vogtlanda i AP, Bilsteina ze względu na brak regulacji.
Do wyboru pozostaje D2, ISC i HSD...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 23 lutego 2013, 14:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Witam. Podłącze się pod temat gdyż dotyczy AP.
Mam w swoim e46 sedan właśnie gwint tej firmy:
Na amorach jest napisane ap02010l, nr 11620203 i na sprężynach ap rsf81070 galc. I teraz pytanie czy po wyjęciu tych małych sprężyn znajdujących się na górze będzie jakaś odczuwalna różnica w prowadzeniu? Pytam bo mam skręconego na max w dół, ale i tak jest za wysoko :looka:

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zawieszenie Ap-Sportfahrwerke
PostNapisane: 24 lutego 2013, 15:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 104
Moje BMW: e36 i e36
Kod silnika: M51B25 M52B25
Witam,

ja również zastanawialam się nad AP i HSD (tu rozkminiam miedzy Mono a DualTech) do e36 w Turasie do 17" na przod 9' na tył 10,5' bo pytanie czy różnica w cenie jest adekwatna do różnicy w gwincie.

czytam to co piszecie i szczerze jest tego tyle iż myśle czy by MTSa za 900zl nie kupic i nie miec z głowy problemu :P

_________________
ZAPRASZAM DO LAJKOWANIA!!

https://www.facebook.com/StayPinkBmwE36

OPONY ZIMOWE MAM NA SPRZEDAŻ PISAC NA PRIV ALBO FB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL