BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 03:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] 330D daje rade do tuningu czy nie ?
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: nienack
Witam wszystkich
niedlugo zamierzam zakupic bmw 330d e 46 i wrzucic go na chip tuning powiniem po nim miec okolo 250 km jeszcze chcialbym dozycic jakis intercooler + flitry + moze cos jeszcze tak do 280km uzyskac moc , dodatkowo jakies lepsze heble moze zawieszenie jakies lepsze , fele chrom maska carbon + m pakiet , i jakis wypasiony lakier (myslalem o czarnym chromie ale wydac ponad 10 tys na malowanie i miec ryse przez jakiegos zawistnika to troche glupia opcja )
I pytanie kieruje do osob miejacych pojecie o tych samochodach
jak reszta bedzie dawac rade gdy przyjdzie prawie 80 km na gorke ? ??
i co byscie jeszcze mi polecili dorzucic do fury
hajs do nie problem mam na ten cel 120 tys , ale chce sobie jeszcze motor kupic zeby poszalec i zeby troche kasy zostalo na wache :hyhy:
Myslalem o m3 no ale spalanie :/ a wracac za granice zeby pracowac na wache jakos nie planuje w najblizszym czasie :P a czasem chce powiesc dupe do dziewczyny ktora mieszka troche odemnie wiec m3 sie boje , bo z jednej strony czekaja mnei troche podrożę dluzsze a czasem by sie chcialo zwinac asfalt :)

Wiec za wszelkie rady sugestie na temat tego samochodu i jego tuningu zew i wew bede wdzieczny
pozdrawiam

sorry za pismo dawno po polsku nie pisalem ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Bezpieczny chip mysle ze by dal tak z 220KM (seria ma 184)

Ale 280KM :przestraszony:
tzreba by bylo juz zakuwac motor

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: nienack
seria ma 204 mowie tutaj o tym mocniejszym motorze :)
chcialbym zmienic jeszcze wydech
dodac jaki konretny interrcooler
no ale wtedy moze juz byc zbyt mocno

kurde no to mam problem
jeszcze wchodzi w opcje evo VIII i astra 1.4 disel %-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Jesli masz tyle hajsu to kupuj 330i silnik mocny 231KM. a 330d po chipie bedzie chodzic podobnie ale to zawsze diesel, a benzynka nie dosc ze bedzie palic podobnie bo moja bierze 11L po miescie i 7,5 na trasie tak wiec nie ma duzej roznicy miedzy dieslem ale za to przyjemnosc z jazdy jest ogromna

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 07:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Santino napisał(a):
kupuj 330i silnik mocny 231KM. a 330d po chipie bedzie chodzic podobnie
i dodatkowo po takim podniesieniu mocy disel mógły być mocno awaryjny. I po chipie wątpie rzeby spalanie było niższe niż 330i ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 08:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
diesel będzie czarnym walił po asfalcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 21:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
misssiaq6 napisał(a):
diesel będzie czarnym walił po asfalcie.
masz na myśli czarną chmure będzie zostawiał za sobą ? :rotfl: :rotfl:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 320td/530d/335d e92
280 ps w 330d samym czipem, wydechem i IC nie uzyskasz. Do mocy okolo 280 koni przydaly by sie wydajniesze wtryski no i ciekawe jak bedzie radzic sobie seryjnie turbo nie wspominajac juz o seryjnym sprzegle. Mysle, ze 330i 231 ps to lepsze rozwiazanie niz mocno dłubane 330d :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 12:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Francesco napisał(a):
280 ps w 330d samym czipem, wydechem i IC nie uzyskasz. Do mocy okolo 280 koni przydaly by sie wydajniesze wtryski no i ciekawe jak bedzie radzic sobie seryjnie turbo nie wspominajac juz o seryjnym sprzegle. Mysle, ze 330i 231 ps to lepsze rozwiazanie niz mocno dłubane 330d :)


Akurat spzreglo M57 ma bardzo wytrzymale, najczesciej wlasnie jak sie uturbia 325i wklada sie wlasnie takie sprzeglo!

Spzreglo w M57 wytrzymuje okolo 350KM ;)


Co do M3 E36 - na trasie pali przy spokojnej jezdzie 9l wiec moim zdaniem calkiem niezle.

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 12:32 
Enzo napisał(a):
Co do M3 E36 - na trasie pali przy spokojnej jezdzie 9l wiec moim zdaniem calkiem niezle.


Chyba na lawecie :rotfl: :D ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 19:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
DAREX napisał(a):
Enzo napisał(a):
Co do M3 E36 - na trasie pali przy spokojnej jezdzie 9l wiec moim zdaniem calkiem niezle.


Chyba na lawecie :rotfl: :D ;)


Mowie calkiem serio...

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 320td/530d/335d e92
Enzo napisał(a):

Akurat spzreglo M57 ma bardzo wytrzymale, najczesciej wlasnie jak sie uturbia 325i wklada sie wlasnie takie sprzeglo!

Spzreglo w M57 wytrzymuje okolo 350KM ;)


okey nie krzycz tak :) moze i wytrzymuje 350 koni, a ile Nm wytrzymuje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 21:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Francesco napisał(a):
Enzo napisał(a):

Akurat spzreglo M57 ma bardzo wytrzymale, najczesciej wlasnie jak sie uturbia 325i wklada sie wlasnie takie sprzeglo!

Spzreglo w M57 wytrzymuje okolo 350KM ;)


okey nie krzycz tak :) moze i wytrzymuje 350 koni, a ile Nm wytrzymuje ?


Nie wiem.
Popytaj na streetracing foru mtam sie wszytskiego dowiesz

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ja zacytuje urzytkownika STAN w poscie o jego aucie jest napisane ze ma zalozone sprzeglo od e90 diesla o wytrzymalosci 700Nm. pozatym samo przez siebie jest zrozumiale ze jesli diesel ma wiekszy moment i to prawie dwa razy to musi miec mocniejsza tarcze

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 10:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Ja powiem tak, wypisales juz wszystko to co chcesz to czemu sie jeszcze pytasz?? Najbardziej mnie rozwalil kolor czarny chrom za 10tyś, po pierwsze ten lakier prawie tyle kosztuje, a po drugie nie znajdziesz w naszym kraju czlowieka ktory ci to tak nalozy ze bedzie wygladalo jak lustro.... Moim zdaniem nie obraz sie ale napisales tylko bo chciales sie "pochwalic" ze masz 120 tys ze jestes kozak i ze niby cos wiesz o samochodach.... Kup najpierw taki samochod a pozniej stwierdzisz co chcesz zrobic z nim.... Bo jak narazie to jest "invisible" tuning.... A i jak bym mial wybierac pomiedzy 330d a M3 to napewno 100% milosnikow tego forum wybralo by M3, chocby mieli zebrać na paliwo i wyjezdzac nim tylko na weekendowe przejazdzki... Sorry za taka krytyke, jak juz cos kupisz to zaprezentuj na forum :)

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 11:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 50
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
BoxX napisał(a):
jak juz cos kupisz to zaprezentuj na forum

M3 w skali 1:42 :hurra:

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Zaraz zaraz, momento momento.....280 KM z 330d bez problemu uzyska się na seryjnych gratach, implantując większe turbo - GT23 lub GT24. Wtryski seryjne dadzą spokojnie radę , IC również.

Santino napisał(a):
330d po chipie bedzie chodzic podobnie ale to zawsze diesel,


normalnym programem bez problemu udaje się uzyskać 240 KM i ok 500Nm. Zaś seryjna 330i ....no cóż 239 KM ale o 200Nm mniej momentu obr!!!

IMHO różnica ogromna.....w konfrontacji na "kresce" kilka długości do przodu

Oczywiście nie chcę wywoływać kolejnej wojny nt wyższości diesla nad benzyną czy odwrotnie. Zawsze będą zwolennicy benzyny jak i zwolennicy diesla. Osobiści gdybym miał więcej kasy na wachę, wybrałbym 8 cylindrów w benzynie...ze względu na ten bezcenny dźwięk :]

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 50
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
Emiliano napisał(a):
kresce" kilka długości do przodu

smiem watpic...... to tylko cyferki i suche dane techniczne
w rzeczywistosci sprawa wyglada jak na tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=wx4SgzV4 ... ed&search=

gdzie benzyna bez problemu odchodzi diesla

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 19:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Dokaldnie ganialem sie swoja ETA po pzrerobkach z 330d iwciagam ja o okolo dlugsoc auta (chdozi mi o ta 330d 184KM)
A z 330i juz nie bylo tak pieknie :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 50
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
Enzo napisał(a):
A z 330i juz nie bylo tak pieknie

odszedles ja?
czy ona ciebie?

sprawa prosta: zanim diesel wejdzie na obroty i turbina zadziala benzyna cie spokojnie odchodzi.... 330Ci ma pedal gazu ścisle powiazany z kolami:P wciskasz gaz a ona wbija cie w fotel od razu a nie czeka az turbina zadziala jak w dieslu....



mialem 330d i na poczatku bylem nim zafascynowany (bo wczesniej mialem 320d) teraz mam 330Ci i to jak jezdzi jest nie do porownania...

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL