BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 22:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Chce zalozyc TURBO.. Prosze o porade
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Glogow
Witam.jak w temacie ; chce zalozyc turbo do BMW E30 z silnikiem 1.6i, M40. Pytanie: Czy jest sens zakladanie , jezeli tak to jakie mniej wiecej bylyby tego koszty . Chyba ze macie jakies inne patenty na zwiekszenie mocy .Z gory dzieki za pomoc czekam na szybka odpowiedz. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 00:41 
Nie ma najmniejszego sensu pakować turbo do 1.6 będzie to kosztowało od 6-8 tyś (ze wskazaniem na tą droższą opcję), sprzedaj auto i kup sobie z silnikiem 2.8, wyjdzie to taniej i lepiej. Kasy którą włożysz na założenie turbo do tego silniczka nikt ci nie odda potem.


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2007, 00:44 przez SickBoy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 00:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 58
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E39
Kod silnika: M47
Garaż: Jest: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143945
Było: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=11227
Bezsensowna inwestycja :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 07:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Turbo do m40 w e 30 :wstyd: Czlowieku zejdz na ziemie ... ja by Cie bylo stac na turbo to rozwarz kupno nowego auta bo rozumiem jeszcze jakies super zdrowe 1.8 w idalnej budzie i chcialbys to zrobic dla zabawy bo masz duzo pieniedzy ale do m40 1.6... jakis zart .

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 07:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Polecam zmianę silnika na większy. Od m20b20, m20b25, m30b35, po droższe opcje M52b20, m52b25, itp..

Turbo droga zabawa i efekt lepsz osiągniesz zmieniając silnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 07:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
KotSylwester napisał(a):
Polecam zmianę silnika na większy. Od m20b20, m20b25, m30b35, po droższe opcje M52b20, m52b25, itp..

to także nie ma sensu , jepiej zaiwestować w zmianę samochodu , wszystko przynajmniej będzie oryginalnie współpracowało ,a nie wymienić silnik na większy i żyć w strachu że ci braknie hamulców lub pourywasz półosie itd :zdegustowany:
Kosiarki zostawcie w spokoju niech nimi jeżdżą emeryci, kombatanci i kobiety ,choć te ostatnie czasami mają większe cohones ;) niż niejeden facet :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
mcgiver, znaleźć unfall drei 325i jest ciężko. Hamulce się zmieni łatwo. Zresztą... kolega nie chce oryginału. Jakby chciał to by nie monotował turbo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
KotSylwester napisał(a):
mcgiver, znaleźć unfall drei 325i jest ciężko. Hamulce się zmieni łatwo. Zresztą... kolega nie chce oryginału. Jakby chciał to by nie monotował turbo.

jak dla mnie to i tak kicha żeby swapować na takiej bazie, a tymbardziej uturbiać no ale to tylko moje skromne zdanie :kwasny:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jest to bardzo zabawane, wszystkim odradzacie turbo, a jak jeden z użytkowników utrubił E46 to było sto tysięcy pochwał. Fakt faktem, ze ten silnik (M40) nie jest mistrzostwem świata, ale uturbic z głowa można każdą jednostke, tylko najpierw trzeba ja doprowadzić do stanu idealnego!

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A ja bym uturbił 635csi i nawet jest możliwość ale rezygnuję. Uturbiać tak, ale najmocnijesze silniki w budzie, albo prawie najmocniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Jakby co to służe pomocą na PW...

btw...

zrobiłem wczoraj upgrade ze zdjeciami w temacie który załozylem odnosnie uturbianai swojego autka...tylko nie wiem czemu nie wyskoczył temat na początek... :znudzony:

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pewnie się dokleił post. wrzuć linka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=9907&start=60

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 14:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
rorafalki napisał(a):
jest to bardzo zabawane, wszystkim odradzacie turbo, a jak jeden z użytkowników utrubił E46 to było sto tysięcy pochwał.
tylko zauważ że STAN mimo że nie podawał cen za części i montarz to i tak widać ile to kosztowało.... a wszystkie tematy dotyczące uturbiania e30, e36 miały w temacie do 5 tyś pln ;)
KotSylwester napisał(a):
po droższe opcje M52b20, m52b25, itp..
to też troszke bez sensu bo czy M52B20 czy M52B25 to te same koszty co M52B28 a różnica w osiągach znaczna ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2007, 14:30 przez Ukasz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mimo iż jest to temat trudny i tak uważam, że jeśli ktoś ma fundusze na uturbienie powinien tego zasmakować, tylko z głową, by nie zapomnieć o innych podzespołach (w szczególniości o hamulcach)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 14:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Niestety, życie, to nie gra, w której wystarczy wpisać kod, aby dostać górę kasy i tak jak w NFS uturbiać sobie każde auto, po 10 razy i jeszcze mieć na dalszą eksploatację. Tutaj niestety wszystko wygląda nieco gorzej, smutniej, realniej. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Faktem jest że uturbianie BMW to droga zabawa..moje auto nie jest nachodzie od prawie roku...bywały wzloty i upadki jak to się mówi..i części zbierałem prawie rok czasu...pozniej sie okazało że jak to zwykle bywa przy takim projekcie zawsze czegoś brakuje ..coś trzeba dokupić...

jeżeli komuś zalezy na naprawde dużej mocy i ma zdrowie i zaplecze finansowe to prosze...Ja drugi raz bym tego nie robił bo wykańcza mnie kończenie tego auta..jak najbardziej czerpie z tego satysfakcje...ale auto strasznie mnie z $$$ wydoiło(delikatnie pisząc)...


na koniec;
osobiście wszystkim fanom BMW polecam swap na jakiś M'kowy silnik...+plus do tego inne podzespoły wymienić aby auto nie ukręcało pół osi i dobrze sie prowadziło koszty napewo bedą dużo mniejsze a auto napewno wolne nie będzie...Ja wcześniej nie wiedziałem że pracuje nad autem psychopatą ;p

pozdr

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja uważam że uturbić zawsze jest sens tylko majac pod machą conajmniej M50 a nie skromne M40. osobiscie majac e30 1,6 najpierw bym swapował a potem uturbiał bo tak na prawde któz moze sie spodziewać że w starej E30 drzemie motorek który robi pierwszą setke w 6s. i właśnie o to chodzi byc cicho ciemny i nakleić znaczek 316i. u mnie jak dojdzie do swapowania też znajdzie sie znaczek 316. :)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Glogow
Dzieki za porady , strasznie mnie ciekawilo czy jest sens uturbiania, szkoda mi jej sprzedawac bo bardzo dobrze wyglada i na tym silniku nie ma ze mna szans 1.8 E 30 czy E36. sprawdzalem to z nie jednym autem i duzo osob sie dziwilo.ale chcialbym dodac mu kilka koni wiecej,czytalem o tych calych chip-ach,tylko niewiem czy napewno to sie sprawdza.. ;) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
:znudzony: :wstyd: nie no dobrze ze jeszcze nie wymieniles e30 2.5l bo juz wtedy bym nie wstal... nie wiem jak ci to wytlumaczyc... zawsze e30 wygra z e36 z tymi samymi silnikami , wiec zdrowe 1.6 w e30 Cie lyka.... wiec sory ze Ci to uswiadamiam ale bawisz sie w szybkich i wscieklych z wlascicielami toczydelek przeoranych.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL