BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 23:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Odchudzanie koła zamachowego?
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
http://moto.allegro.pl/item226528104_tu ... e_bmw.html

Zetknol sie ktos z tym, to jest cos typy powerbox dla tds-ow czy to naqprawde cos daje i czy nie jest jakies niebespieczne?

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
lekkie koło zamoachowe - TAK, ale TYLKO uznanych producentów, a nie zjechane na tokarce :mur:


i na pewno nie w tej cenie :kwasny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No No dlatego sie smieje , ze to jak te ''powerBox-y' dla ropniakow ;]

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
i tak i nie,
takie koło (jak na aukcji) da radę w maluchu, gdzie moc (i moment) nie jest duża, a nie w BMW i innych markach

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No rozumiem... taki tuning dla polonezow itd ;] ale dam se rączke uciac ze nie jeden oddal swoje od bejcy do niego zeby mu ''odchudzil''

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
tyle ze lekkie koło przy określonych obrotach wprowadza silnik w rezonans co powoduje szybsze zużycie silnika jak i jego rozszczelnianie .
Jest to opinia żeczoznawcy z którym kiedyś na ten temat rozmawiałem.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver, dokładnie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
to ja zacytuje jego wypowiedz
...
Wady:

* Większe drgania silnika, ale tylko na obrotach biegu jałowego, można ich uniknąć podwyższając o ok 10% obr. biegu jałowego!!! Co tłumaczy dlaczego nie jest stosowane seryjnie:)
...

:znudzony:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 09:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dokładnie, nie jest to przeróbka, która może być stosowana (bez uszczerbku) w seryjnych samochodach

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 16:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Moze byc :!:
oprocz odchudzania tzreba je wywazyc, aby bylo bezpiecznie...
Kumpel w 325i E30 odchudzil i zadnych drgan nie bylo... :!:
Ale zostalo to zrobione z glowa, iwcale nie w niewiadomo jakiej firmie!!!!

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 17:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
Enzo, a jak z osiagami ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 18:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Enzo napisał(a):
Kumpel w 325i E30 odchudzil i zadnych drgan nie bylo...
też ma znaczenie ile sie je odchudzi może Twój kumpel poprostu z tym nie przesadził ( niemam pojecia jakie wartości moga wchodzic w rachube)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
kilka kilo... To fakt jesli przesadzisz spowoduje to drgania... juz nie mowiac o jezdzie na polspzregle

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
seryjny zamach w 126p wazy koło 7-7.5kg

spotykałem sie z kołami rzędu 2.9-3.3kg tak to sie robi w 126p

spotykałem sie tez z zaąłdaniem ciezszych kól zamachowych np do RC

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 23:18 
Ponoc po takim odchudzaniu kola zamachowego tracisz elastycznosc na niskich obrotach bedziesz musial go krecic dosyc wysoko zeby sie odpychal dodac jeszcze te drgania na biegu jalowym i szybko mozesz zajechac ten silnik


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 05:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Wydaję mi się że lepiej odchodzić koło zamachowe BMW na tokarce i je wyważyć niż kupić koło zamachowe firmy tuningowej, bo będzie to jakiś tani zamiennk, też odchodzany, tyle że fabrycznie przez panów chińczyków a nie dobrych polskich fachowców.

Przypominam że w warsztacie jakim ktoś będzie odchodzał, robią również honowania, szlify i obróbki głowic, wyważenia wałów korbowych itp itd i nikt nie mówi nie dawaj głowicy do obróbki, kup nową w ASO.


Przytoczyłem jedynie pogląd na sposób uzyskania lekkiego zamachu a nie na sam sens robienia.

Jaras, a u siebie masz koło z M30b28 czy z m30b35? Podobno lepsiejsze jest to od 2.8 bo lżejsze....? Znowu koles mi ostatniu tłumaczył że silnik w fabryce się wyważa... najpierw wał korbowy a potem zestaw, w końcu z przodu też jest duże ciężkie koło....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL