BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 04:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] JAK ZROBIĆ TAKI WYDECH?
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Jak wszyscy wiecie kupiłem tylny zderzak M-pakiet do swojej 540. Niedługo przyjdzie dzień montażu, i mam pewną zagwozdkę. Co zrobić z końcówką wydechu? teraz jest podwinięta seryjnie schowana pod zderzak. Po założeniu nowego zderzaka nie bedzie to wyglądać za ładnie.
Czy da się z seryjnego tłumika zrobić coś takiego?
Obrazek

Normalnie jest wydech jednorurowy, czy da się zrobić 2 rury?Nie podobają mi się za bardzo jakies nakładki z 1 na 2 rury.

help, hilfe !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
http://cgi.ebay.de/Endschalldaempfer-BM ... dZViewItem


Polecam cos takiego zeby bylo OKI skoro nie chcesz nakladek, ciezko powiedziec czy ktos sie podejmie takie roboty ze starym tlumikiem by zrobic 2 wyloty, albo wytnie pol puszki a wtedy nie wiadomo czy glosniej nie bedzie chodzic i jak to bedzie w koncowym efekcie wygladlo... taki wydech to KOZAK jak w linku i firma dobra. Pzdr!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Cytuj:
Polecam cos takiego zeby bylo OKI skoro nie chcesz nakladek


Może jednak zdecyduje się na nakładkę :))

Znalazłem coś takiego:

Wersja 1.

Obrazek

wersja 2.

Obrazek
Obrazek

wersja 3.

Obrazek

wersja 4.

Obrazek

Która końcówka będzie najładniejsza w zderzaku z M-pakietu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
wersja 3 :ok: i jest najlepiej wykonana, bedzie ją bardziej widać z tylu auta dzięki wywijanym zakończeniom.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 45
Lokalizacja: zza winkla
Ja bralbym 1 albo 4. Wg mnie najladniej wygladaja. Z tym ze 4 wyglada jakby z tylu kazdej z dwururek bylo puste a w 1 jest polaczone z jedna rurka. Jesli tak jest to bralbym 1 zdecydowanie.

_________________
pozdrawiam,
IT


Ostatnio edytowano 21 sierpnia 2007, 21:48 przez IT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jelito uspokuj sie!jakie koncowki?co ty? :cwaniak: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 23:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
Nie założysz tam końcówki wydechu. Jeśli masz seryjnie tak jak u mnie to aktualna rura pod zderzakiem na prosty odcinek o dł. 8-10 cm i nie da się tej końcówki tak zamontować, żeby nie było widać tej jednej rury. A głębiej jej też nie wetkniesz, bo zaczynają się tam zakrętasy. Będzie to wyglądało jak końcówka rury od odkurzacza :D:D Ja to już przerabiałem u ludków od tłumików i jedynym rozwiązaniem jest wywalenie puszki i kupno innego tłumika z puszką i dedykowanego do tego auta.

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 23:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
a jak by skrócić tą oryginalną rurkę i końcówką dojechć do samego tłumika?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 23:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
J E L I T O napisał(a):
a jak by skrócić tą oryginalną rurkę i końcówką dojechć do samego tłumika?


Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, czy ktoś może już coś przerabiał? U mnie wygląda jak na zdjęciu i tylko końcówka jest równoległa do osi auta, potem zaraz się zawija w bok i w górę, więc bardzo ta nowa końcówka musiałaby wystawać przed zderzak.

Obrazek

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 00:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
no ja mam inaczej, Ty masz wydech fabrycznie do m pakietu a ja mam standard.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 00:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
J E L I T O napisał(a):
no ja mam inaczej, Ty masz wydech fabrycznie do m pakietu a ja mam standard.


A możliwe, ale do puszek pewnie wszystko wygląda tak samo. A od puszki do zderzaka mało miejsca już jest

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 07:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
J E L I T O, na pewno się da to ładnie wspawać ile by tych zakrętasów nie było, jezeli końcówka to tylko i wyłącznie nr.1 1. jeżeli u ciebie bedzie takl jak u allstar, to mozna zawsze rozdwojenie zrobić zaraz przy puszce a pociagnać juz dwururke z zakretasami i nakoniec przyspawać rureczki z kwasówki. spawanie dururki bezposrednio do puchy moze być nie najlepszym sposobem bi jak sie rozetnie denko może coś odlecieć cos się oberwać we wnatrz i moze pierdziec jak w starym polonezie.
ja u siebie mam dwururke seryjna ale końcówki sam sobie dorobuiłem i pokolorowałem gazami, sprawdz w galerii

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 08:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
jak sie chce to mozna wszystko , jak bym miał taki dylemat jak ty J E L I T O, to rozprułbym koniec wydechu aby rozwidlenie zrobić w środku i kup pół metra rury fi 50-60mm z kwasówki zetnij delikatnie pod skosem i wypolerój na tokarce lub jesli nie masz dojścia to wiertarką , troche wprawy w spawaniu i sprawa załatwiona.
Może nie kazdy jest skłonny do tak drastycznych posunięc ale ja właśnie tak bym to zrobił.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 09:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver, jeżeli rozpruwac denko puchy to nalezało by rozgałęzienie z jednej na dwie zrobić juz w tłumiku o ile się da bo moze byc tam np takie "petko kiełbasy" potem to wszystko dobrze pospawać żeby nie było zadnych rezonansów przy drganiach tylko najgorszee to chyba zostanie z tym wygłuszeniem , potem moze być głosniej a no i jeszcze sprawa rdzy. po takim spawaniu denko po roku od padnie samo ja bym bardziej był za wspawaniem 1 in 2 koncówki, ale napewno bym sobie je sam dorobił

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 09:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
esiue30 napisał(a):
jeżeli rozpruwac denko puchy to nalezało by rozgałęzienie z jednej na dwie zrobić juz w tłumiku

no tak przecież napisałem :] .
Aco do rdzy to niema innej możliwości bo jeśli przejście zrobisz na zewnątrz tłumika to będzie to wyglądało jak polonez po agro tuningu a przecież tego trzeba uniknąć.
Kiedyś jak jeszcze miałem hondę to przerabiałem wydech na podwójny( galoty za pierwszym tłumikiem) i tłumiki spawałem własnoręcznie z blachy ocynkowanej 1,5mm a końcówki z nierdzewki fi 120mm :hyhy: , fajnie wyło , tłumiki służyły mi przez ponad 5 lat w nienaruszonym stanie a potem sprzedałem samochód i koles był bardzo zadowolony że są tam własnie takie tłumiki.
Wkazdym z nich były trzy przegrody ,a na srodku przegród przelot w który wkładałem ponawiercaną cienkościenną rurkę aby wyciszyć , a jak chciałem żeby wyło to je wyciągałem :rotfl: , nie było przechodnia co by sie nie obejżał za tym niespotykanym i jedynym w swoim rodzaju bolidem całkowicie odbiegającym wyglądem od oryginału , naszczęście cielęcy wiek mam juz za sobą i już się w takie bajery nie bawię :D .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 10:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Tak czytam i czytam, a czy jest mozliwosc (wiem zawsze jest ale czy sie oplaca) taki tlumik Is-a przerobic na 2 rurke taka ja w tlumikach Eisenmann-a Obrazek
Bo problem w tym ze jest w dobrym stanie ale cos mi sie tam poluzowalo w srodku i chcialbym go ''zregenerowac'' :kwasny: Jest sens czy nie?

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 10:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
szwedu napisał(a):
Jest sens czy nie?

Skoro w srodku juz coś goni to prawdopodobnie jest już zgnity od kondensacji więc po rozebraniu może sie okazać ze nie ma do czego spawać .
Jednak skoro jest w takim stanie że coś goni to pewnie zaniedługo będzie konieczna wymiana na nowy i w takim razie nie zaszkodzi sprubować coś podziałać , a nuz sie uda.
Kwestia indywidualnego wyboru , ale jesli nie jesteś tego w stanie zrobić sam to nikt ci tego nie zrobi za darmo , więc koszty mogą się okazać nieopłacalne.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 10:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No a ile moze kosztowac rozciecie wyjecie tego co sie poluzowalo lub prezyspawanie zaspawanie i wspawanie 2 rurek... a moze faktycznie.. bo ostatnio widzialem za kup teraz uzywany wydech eisenmanna do 2.0 za 300!!zl nawet pol dnia nie czekal i sie zakonczyla.. jak by sie znowu cos takiego trafilo to moge taki wstawic do isa ? tyle ze mu idze 2 rurka.. ale to bym przerobil przy tlumiki srodkowym i by pasilo , tylko czy taki wiekszy tlumik mi osiagow nie zepsuje.. bo sie juz mowi o jakis komorach rozprezenia gazow itd.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Allstar wszystko można zrobić, ja zrobiłem, choć jeszcze co nieco do poprawki

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 20:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
JELITO a przegladales oferte ultera,tez maja fajne koncowki

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL