BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 12:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Gdzie podłączyć zasilanie oleju na turbo ???
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: poznan
Jakie proponujecie rozwiązenie - gdzie najlepiej podłączyć zasilanie oleju pod turbo?
- i gdzie podłączyć spływ z turbiny ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 07:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
spływ zrobić prosto do miski niech ci spawacz dospawa w misce kruciec.
ale zasilanie to sam nie wiem, jak masz chłodnie oleju to moze z tamtad ale nie wiem czy nie za małe ciśnienie wtedy bedzie choć w sumie to wszędzie powinno byc takie samo

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 08:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
słyszałem ze w miejsce czujnika ciśnienia oleju wkręca się trójnik , potem odpowiednie przejściówki pod przekrój przewodu olejowego spręzarki i sprawa załatwiona , a odpływ faktycznie prosto do miski , myslę że najlepiej przewiercić w bloku tuż nad miską i nagwintować.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 09:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver, dokładnie tak z tym dopływem. ale spływ to po co robić w bloku jak wystarczy wspawać rureczke w miske, tam nie ma juz zadnego ciśnienia.

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 09:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
esiue30 napisał(a):
ale spływ to po co robić w bloku jak wystarczy wspawać rureczke w miske, tam nie ma juz zadnego ciśnienia.

Ciśnienia nie ma , ale myślę że z punktu widzenia fahowego wykonania i bezkolizyjnej ewentualnej rozbiurki miski sposób wiercenia w bloku jest chyba lepszy , niesądzisz???
Oczywiście zaraz nad kołnierzem między miską a blokiem :P

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: poznan
...odpływ rzeczywiście najlepiej do miski, bo chyba njprościej.
O trójniku na czujnik ciś. oleju też wiem...ale dzieki :)
może bezpieczniej byłoby zasilanie na turbine pobrać z podstawy pod filtr oleju.. -może ma ktoś jakieś foto poglądowe ??? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 17:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
teraz dopiero przyuwazyłem temat...

u siebie musze wyjęscie do chłodnicy oleju przerabiać... lub jakimś cudem dostać czesc od M3 E46..w domu mam miske olojową przerobioną pod turbo z silnika PMN'a moze w wolnym czasie pstrykne fotke i wstawie.

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 00:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver, spływ do miski wyglada w ten sposób ze jest poprowadzony gumowy wąż do krućca w misce przymocowany na opaske więc żadnego problemu z demontazem nie bedzie

Łysol napisał(a):
może bezpieczniej byłoby zasilanie na turbine pobrać z podstawy pod filtr oleju.. -może ma ktoś jakieś foto poglądowe ??? :zdziwko:

ale chyba łatwiej bedzie jednak z trujnika niz z podstawy filtra z podstawy pod podstawą, hehe czy jakos tak . ja czegoś takieg nie widziałem i nie wyobrazam sobie jak to ma wygladać ale mozliwe ze sa takie adaptery


jutro sie dowiem jak jest doprowadzony dopływ w takim jednym ralye 400ps :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 14:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
w takim jednym golfie rallye zasilanie jest wziete z takiej redukcji pod czujnik cisnienia oleju. przewód jest specjalny w stalowym oplocie, natomiast spływ to zwykły wąż tylko że olejoodporny skrecany na opaski

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL