BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 05:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] Jaka końcówka wydechu do 4 cylindrów?
PostNapisane: 18 maja 2006, 21:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Chodzi mi po głowie zmiana końcówki wydechu na jakąś głośniejszą, basową. Zna ktoś coś godnego polecenia? I czy wystarczy wymiana samej końcówki żeby uzyskać w miarę ładny basik?

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2006, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: Ostrowite
Z końcówki to raczej basiku nie uzyskasz, co najwyżej obrany przez Ciebie wygląd.
Zeby miała ładny basik to minimum dobry końcowy tłumik, a najlepiej cały układ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2006, 23:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 269
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: Czarne
ten basik to ci sie znudzi po paru kilometrach ale jak bedziesz zmienial sama koncowke to nie wkladaj takiej jak wspawaja do matizow czy lanosow czyli pojedynczej :mrgreen: . pomysl nad szerokim owalem lub nad dwururka 2x70 / 2x80 i jak ci dobrze tlumikarz to zrobi to bedziesz mial pomruk.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Przy okazji wymiany kół zerknąłem pod spód auta... i chyba cały tłumik końcowy niedługo będę musiał wymienić, trochę go po zimie zeżarło. Ale nic to, dostałem namiary na jednego człowieczka od wydechów, którego będę musiał przetestować (podobno niezły fachowiec), jak zrobię to podzielę się wrażeniami.

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 10:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 45
Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
Moje BMW: 325 ///M5
Kod silnika: M54B25 ///S38B38
vero widzę, że jesteś z Kraka... w Zabierzowie (albo w miejscowości za nim - nie pamietam nazwy) - są co najmniej dwa warsztaty specjalizujące się w tłumikach, jeździliśmy tam łatać nasze wydechy jeszcze w czasach jak było ciężko o jakiekolwiek części do zachodnich furek... podjedz sobie i zapytaj ile kosztowałoby dorobienie wydechu do Twojej e30 (koniecznie z nierdzewki) - myślę, że nie bedzie bardzo drogo, a goście są naprawde fachury, jakiś czas temu koleś dorabiał tam taki delikatnie mruczący ost tłumik do 325e36 i był zadowolony...
te warsztaty widać z drogi jak jedziesz w kierunku na Krzeszowice...
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, 19:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Sorry za spóźnione podziękowania: dziękować! :]

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: WrocÂław
mnie wymiana wydechu na przelotowy wyniosła 500zł (razem z niezłym rzeźbieniem), rury z kwasuwki i całkiem niezłej średnicy, teraz nie pamiętam, strumienica i przelotowy tłumik końcowy.

Jeżeli chodzi o dźwięk to odstrasza (nawet ludzi chcących przejść na drugą stronę ulicy - mówię tu o miejscu do tego nie przeznaczonym - zazwyczaj jak mnie słyszą gwałtownie wracają a chodnik). Co do pracy silnika.... hmmm... uciekł dół, za to przy wyższych obrotach jest wyraźna poprawa - auto poprostu szaleje.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 21:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
po dospawaniu samych końcówek też moze się zmienić ja u siebie miałem w seryjnym końcowym oreyginalne dwurureczki uciołem je i wspawałem dwie 80tki, po odpaleniu zaniemówiłem... dostała basu grubego ale oczywiscie bez przesady jest w miare cicho ale dzwięk jest rewelacyjny idealny wymażony dodam że oczywiście nie mam kata i środkowego tylko stumienie, pozdro

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Właśnie moja buńka ma 2x80 mm Ulterka
Tłumik absorbcyjny zamiast kata,końcowy jak wiadomo przelotowy.Pięknie burczy basowo nie męcząc ucha,a osiagi w górnej granicy sie poprawiły.
A oto foto: :rotfl:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL