BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 08:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Modyfikacje N/A w silniku m50b25, 325 cabrio
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: m3 cabrio
Witam

Chciałbym poczynic jakies konkretne przyrosty mocowe z moim 2.5.

Nie chodzi mi o duperelo - tuning z jak najwieksza oszczednoscią, tylko o konkretne mody.
W swoich projektach mam juz Crxa Turbo, Civici ze Swapami wiec cos tam rozumiem :)

A wiec, mam 325 vanos, 196 tys udokumentowanego przebiegu, szpere 25%, wydech Supersport, podobno chip (ale tego nie wiem). Wiem ze jest szybsze od wielu 325, niebawem sprawdze sie z 328, a na dniach zrobie pomiar na hamowni.

Jeśli mam coś robic to chce to robić dobrze i odczuwalnym rezultatem.
Stożki i inne magnetyzery mnie nie interesują.

Turbo tez nie. Chciałbym mieć np te 250++ km na wolnossacym.

Czy moge załozyć głowice od m3 e36?? Myśle ze to by dało znaczący efekt.

A moze jakies inne propozycje??

PS: auto nie jest do jazdy codziennej, tylko od świeta, wiec jak zacznie palić 5 litrów wiecęj to sie nie załamie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] Modyfikacje N/A w silniku m50b25, 325 cabrio
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 10:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kilej napisał(a):
Czy moge załozyć głowice od m3 e36?? Myśle ze to by dało znaczący efekt


myślę, że byłby to dobry kierunek + cały dolot wraz z przepustnicami (sześcioma) od M3

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 10:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: m3 cabrio
Takie głowice można kupic za 2000 - 3000 zł, ale pytanie czy to podejdzie....

Co łatwiej zamontować : 3.0 czy 3.2 (chodzi o kwestie montażowe, bo to że 3.2 jest lepsiejsze to ja wiem).

Do tego chyba jakies strojenie, bo skoro inna głowica, inna listwa paliwowa, to chyba tez inny software. A moze tez inna pompa...

Czy nie ma gdzie takiego projektu??
Chocby czegokolwiek gdzie ktos mając 2.5 zaczął kombinować i bez turbo zblizał sie do mocy m3 3.0 albo alpiny??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kilej skoro pisze że sporo możesz wydac to może M62 tam "wepchnij" :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 11:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: m3 cabrio
to nie chodzi o to że sporo mogę wydać, bo ani nie mam kasy jak lodu ani jej nie rozrzucam na prawo i lewo.

Chodzi mi o to ze mam jakąś tam wiedze i swiadomość że pewne rzeczy wymagają pewnych kosztów, jak i poświeceń.


Dzwoniłem do gościa który ma na sprzedaż głowice m3 i troche Swapów montował i mówi ze nie da rady jej zainstalować u mnie i że lepiej zapodac 2.8 i je dłubać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 13:03 
To już lepiej przełożyć cały silnik z M3 i sie nie bawić w takie przekładanki i inne duperele.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 13:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
DAREX napisał(a):
To już lepiej przełożyć cały silnik z M3 i sie nie bawić w takie przekładanki i inne duperele


tez mi sie tak wydaje, wydasz cala gore kasy, a na koncu okaze sie ze masz 18 KM wiecej :/


swap na M3 to sluszna opcja i efekt murowany :D


Ostatnio edytowano 23 sierpnia 2007, 14:43 przez Juma, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: m3 cabrio
Tyle że Swap na m3 będzie mnie kosztował pewnie z 7000 zł, a to juz bardziej by sie opłacało sprzedac moje auto i dolozyc do oryginalnej m3 cabrio. Tyle ze nie chce zmieniac furaka.

A moze by pojsc dalej i wpasowac r6 3.8 z m5 e34??
Tez silniki r6 wiec chyba sie zmiesci, a to dopiero bylby efekt. 340kucy hmm

Jestem zdania ze jesli mialbym swapowac do 325 silnik od m3, to lepiej nie grzebac w tym balaganie i kupic gotowe m3.
Ale zmiana na cos co jest mocniejsze niz najmocniejszy oferowany model to juz inna bajka.
Dlatego moze swap m5 e34??

Swoja droga, czy na prawde nie da sie nic wycisnac z tego 2.5?? A moze 2.8 jest modyfikowalny??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 14:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kilej napisał(a):
A moze 2.8 jest modyfikowalny??


na pewno prościej, standardowo ma 193KM, zmieniasz kolektor od M50B25 + przepustnica, stroisz i masz już ok. 220KM, koszt nie jest duży a radości duuuzo więcej :)
wszystko zależy, ile $ zamierzasz przeznaczyć

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 14:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: dolnyslask
rorafalki napisał(a):
na pewno prościej, standardowo ma 193KM, zmieniasz kolektor od M50B25 + przepustnica, stroisz i masz już ok. 220KM, koszt nie jest duży a radości duuuzo więcej :)
wszystko zależy, ile $ zamierzasz przeznaczyć


witam
czy taka operacja jest możliwa również w e46 328?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 14:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
dyzma a czy e46 328 to to samo co e36 325?? :cisza:
Nie wpinaj się do tematu który dotyczy innego auta. :zdziwko:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 15:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Cytuj:
witam
czy taka operacja jest możliwa również w e46 328?




jak juz kolega zapytal . . . to odpowiem: tak jest taka mozliwosc w e46 328 :]


masz tu linka z konkretna oferta:


http://cgi.ebay.de/BMW-Ansaugbruecke-M5 ... dZViewItem


Ostatnio edytowano 23 sierpnia 2007, 15:32 przez Juma, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 16:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
ja chciałem zaproponować to co sam wcześniej napisałeś. 3.8 z M5 da dobry efekt. jak powiedział Adam Opel. lepsza od dużej pojemności jest tylko jeszcze większa pojemność.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 18:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
kolektor+przepustnica + wałki rozządu i strojenie

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Najlepsze jest to , że od 1,5 roku leży u mnie w piwnicy kolektor M50B25 i czeka na wsadzenie do 2,8 :) , Kumpel ma już zmieniony i na hamowni wyszło 222KM :)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 23:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
kilej... chcesz konkretow to wroc na sr.pl i tam przekopuj. napewno wiecej fachowych porad uzyskasz. crx był(jest?) ładny ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 06:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bibi napisał(a):
Najlepsze jest to , że od 1,5 roku leży u mnie w piwnicy kolektor M50B25 i czeka na wsadzenie do 2,8 :) , Kumpel ma już zmieniony i na hamowni wyszło 222KM :)


to juz całkiem przyjemnie :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: m3 cabrio
Bartus: Crxa sprzedałem znajomemu z Oświecimia, ale on wymyślił sobie 4wd wiec sprzedał go do Twojego miasta, i teraz Crka killuje w Szczecinie jak sądze.
Moze gdzies przyczaisz, powinna jezdzic jak mpower 3.0 albo ciut lepiej.
Koniec OT


Mam juz wstępny projekt modów:

Kompletny kolektor dolotowy od m3. I tu moje pytanie czy róznia sie dla 3.0 i 3.2??

Kolektor wydechowy od m3 (3.0 czy 3.2??) , albo tuningowy z Allegro (sa tam jakies za ok 700zł)
http://moto.allegro.pl/item219230115_ko ... z3_z4.html
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-orig-M3-3-2l ... dZViewItem


Do tego strojenie i tu juz nie wiem ktos sie za to zabierze. Bo chip tu raczej nie ma sensu jesli zmienie cały kolektor dolotowy z przepustnicami wtryskami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 16:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
a może warto zwiekszyc pojemność? do 2,8-3,0?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL