BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 14:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
STAN napisał(a):
myśle że za 6K nie byłbym w stanie zrobić dobrego zestawu Turbo...


Da się zrobić ale na bazie używanch podzespołów (ewentualnie z nową turbosprężarką).. tyle, że taki sprzętu nie jest jak używane drzwi od e36 w bdb stanie, tylko przeważnie sprzęt przeznaczony do tuningu/szybkiej jazdy i nikt o niego się nie troszczy tylko używa.
Dlatego lepiej trochę dołożyć, kupić nowy sprzęt i być pewnym, że sprzęt posłuży przez długie lata. Odrazu mówię że regenerowanych turbosprężarek, a raczej skarbonek nie ma co kupować, bo w Polsce nie umieją ich regenerować tak dobrze jak w Niemczech czy USA. Regeneracja wyniesie ok 700zł najtańszym kosztem a zestaw do regeneracji kosztuje ok 320zł, tyle że turbo znów zacznie brać olej, kopcić po 3 miesiącach i tak w kółko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 46
Posty: 791
Lokalizacja: ostroleka
Moje BMW: e 30 i e46
Kod silnika: m40b18 i m47n
sluchajcie czy ktos moze zakladal turbo do 1,8 m40 czy to jest wogole mozliwe!!!!!

_________________
tomaszzebrowski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 19:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
żebros,
Cytuj:
Poszukaj zanim zapytasz

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Zestawy były testowane w Azjii
chcemy jeden zestaw ściągnać do nas i zbudowac Mke E36 lub jakas325 na tym Turbo Zestawie ;)
puki co nikt tego u nas nie zakładał.

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Wszytsko ładnie pięknie ale jakoś nie mam przekonania to chińszczyzny, a Wy? Co to jest za suszarka z Taiwanu? Cena 11k za zestaw jest świetna gdyby była na markowych robiona a tak to może sie okazać że wywalisz kase w błoto.Zapewne na początku wszystko bedzie latać ale ciekawe co bedzie po 30-50tyś km? Podejrzewam że ten zestaw to kibel bo już widziałem (osobiście oraz czytałem liczne opinie na forach o tuningu i streetracingu itp.) kilka chińskich produkcji (kolektory, turbiny itp) i praktycznie wszystkie bardzo szybko padały bo nie wytrzymywały takich setupuów oraz użytkowania z jakim sie spotkały.Generalnie wolałbym zrobić to jak np STAN zamiast kupować gotowy kit a już tym bardziej taką chińszczyzne.Już jakiś zestaw z US to mógłbym przemyśleć ale wtedy cena bedzie 30-40% większa.Może gdyby tylko w tym zestawie dmuchała jakaś dobrej jakości suszara to by to było ok bo przecież w zestawie turbo samo TURBO jest praktycznie najważniejsze.

_________________
Obrazek
325i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 14:39 
żebros napisał(a):
sluchajcie czy ktos moze zakladal turbo do 1,8 m40 czy to jest wogole mozliwe!!!!!


pewnie, że tak, wszystko sie da!
http://www.freevlog.hu/video/6227.html
a tu m42
http://youtube.com/watch?v=bI-SWxx6OW0


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
Ja mam przekonanie co do Azjatyckich produktów, ale tylko z Japonii. Wkońcu turbo jest najważniejszym elementem i powinno być porządnej jakości. Jak turbo ma być dobre to przede wszystkim z Japonii, USA i Austrialii. Tego z Taiwanu też nie przekreślam z góry bo nic mi o nim nie wiadomo, a przecież np. Nike, czy inne znane firmy też tam produkuje swoje towary w dużych ilościach, tylko jest taka zasadnicza różnica, że one nie wymagają takiej jakości i precyzji wykonania. Dlatego ciężko jest coś o tym powiedzieć pozytywnego.


Ostatnio edytowano 4 września 2007, 16:06 przez turboost, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 15:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
żebros, a co szykuje się jakiś nowy ciekawy projekcik? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 16:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
żebros napisał(a):
sluchajcie czy ktos moze zakladal turbo do 1,8 m40 czy to jest wogole mozliwe!!!!!


:wstyd:

;s mija sie z celem ;;;s tez kiedys mialem szatanski pomysl wrzucic turbo do 1.6...tylko po co? ;s lepjej kupic motor 2.5..a jeszcze lepjej bryke zmienic ;s

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 21:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja zawsze wyznaje jedną wiare...
jak uturbiać to najpierw zeswapować na coś konkretnego a turbo na końcu :ok:
1,6 turbo jest dobre ale w civicu ;)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 15:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Może niech wypowie się ktoś kto zakładał T do bmw. Zestawów nie polecam. Z mojego doświadczenia wiem, że cena za zestaw to min. 13tys. do emki i pewnie każdej innej 6 cylindrówki. Kilka części używanych a i tak cena nie spadła. Na kolejnych nie można oszcz edzać. Polecam też remont silnika(później będzie trudniej)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 18:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
13tys zl to zazyczyl sobie TOMSON za uturbienie focusa 1,8 :] bylo to rok temu ale nie sadze zeby ceny spadly :) a za takie modyfikacje trzeba bulic innej rady nie ma, szpan kosztuje :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 18:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Ale ja nie pisałem żeby ktoś oddawał swoje autko do thomsona :zdziwko:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
tak czy siak zaplacic trzeba :) jaka kasa taka jakosc, ekonomii nie oszukasz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 23:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 3
Lokalizacja: puÂławy, wawa
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27tb
Samo poskładanie gratów do kupy nie jest wielkim problemem. Schody zaczynają się przy wystrojeniu takiego silnika. Tak naprawdę elektronika może kosztować od 1/2 ceny całego projektu. Chyba że nie dmucha się więcej niż 0,3-0,4 bara. Wtedy można to ogarnąć bez wydumanej elektroniki. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i mocy ciągle brakuje. A kiepsko wystrojony silnik szybko powie "dobranoc". Oczywiście mówię o "home made" turbo, a nie profi robocie w jednej z firm zajmujących się tym tematem, gdzie za orurowanie płaci się 2 tys. i kolejne 2 za np. wydech.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL