BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] "sfapik??"
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 22:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
witam...wiem w ogole nie pisze na forum...ale czesto czytam to co piszecie na temat swap silnika...wnioskujac najlepiej sprzedac auto i dolozyc kase ktora miala isc na swap i kupic 2.8 albo m...
ja powiem tak...mialem is w coupe...padl mi silnik.... koszt naprawy 1.5 tys...wiec... nowy silnik.... jaki?? pokusilem sie o 2.5....
teraz tak dla tych co chca wiedziec ile to kosztuje i jak z czesciami....
silnik z osprzetem ok 2.5-3.0 tys
do tego robocizna czyli wstawienie serduszka do auta u mechanika 500 zl....
skrzynia od is pasuje...mniejsze przelozenia na moscie-lepsze przyspieszenie...aaaa
wydech...ja mam zrobiony na 2 strumienicach....ladnie chodzi taki mily dzwiek...
sprzeglo...mam 2 masowe od is ale przy "kreceniu" moze sie spalic...wiec nie palimy gumy...
reasumujac swap nie jest wcale taki drogi...zrobilem to poniewaz nie chce sprzedawac mojej "bemki" mam m-technic kubelkowe skorzane fotele z pelna elektryka klima pelny komp... auto bardzo zadbane..a do tego 25% szpera :)
jazda z takim silnikiem na takich przelozeniach...hm bajka to za malo powiedziane!!
mam nadzieje ze to choc troche przyblizy wam ten temat
a zapomnialem dodac silnik kupilem odrazu z barankiem :):):):):)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 02:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
No dobra ale czytajac jak mowisz tyle tych naszych postow nie wyczytales ze zmieniajac na r6 musisz zmienic zawieche bo silnik cierzszy ? bk hamulce w isie sa takie jak od 2.0 chyba. a jak reszta? chlodnice sa takie same? lapy pasuja z isa do r6?

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 06:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
szwedu napisał(a):
No dobra ale czytajac jak mowisz tyle tych naszych postow nie wyczytales ze zmieniajac na r6 musisz zmienic zawieche bo silnik cierzszy ? bk hamulce w isie sa takie jak od 2.0 chyba. a jak reszta? chlodnice sa takie same? lapy pasuja z isa do r6?


heble daja rade, wymienic trzeba sprezyny (jak zostana ori od r4 to bedzie ok -60 z r6), lapy tez pasuja, chlodnica tez daje rade. Trzeba tylko liczycz sie z krotsza zywotnoscia dyfra :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 08:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
W e36 heble sa w is takie same jak w 2.0 i 2.5,mnie zastanawia tak jak napisał QbaA6 jak z zawiasem ,bo jednak waga jest inna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 08:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
mi się wydaje że po zmianie silnika dopiero trzeba się zastanowić nad sprężynami. bo będzie wiadomo co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 09:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
misssiaq6 napisał(a):
mi się wydaje że po zmianie silnika dopiero trzeba się zastanowić nad sprężynami. bo będzie wiadomo co i jak.



to jest oczywiste :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 09:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
lapy pod silnik nie pasuja od isa...ja kupilem razem z silnikiem, poduszki owszem te same...
zawieszenie...hm nie mam z tym problemu poniewaz 2 miechy temu zmienilem caly zawias na hr...z przodu jest tak twarda ze nawet r6 jej nie obnizyl :] aaa obrotomierz trzeba oczywiscie zmienic bo wychodzi wskazowka za skale :P jezeli chodzi o przyspieszenie...nie wiem dokladnie ile ma do setki ale 2.5 cupete kumpla objechalem :) a jezeli chodzi o spalanie to przy spokojnej jezdzie (mozecie nie wierzyc) wyszlo mi 8.5 l w cyklu mieszanym :)

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL