BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 11:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] SWAP - V10
PostNapisane: 3 września 2007, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Do jakiej budy wrzucic silnik z e60 M5 z mysla o drifcie. W e30 wydaje sie ze silnik za bardzo zmieni rozklad mas, dlatego lepiej bedzie wrzucic to do e34? Prosze o opinie i porady czy to ma sens, zmiescic sie zmiesci zapewne do e30 (widzialem juz v12 biturbo) i do e34 tym bardziej. Do tego bedzie potrzebny jakis profi zawias, to tez trzeba miec na uwadze - do jakigo modelu latwiej dostac dobra zwieche ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 17:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 134
Lokalizacja: SC
chetnie poczytam opinie :hyhy:
A skąd masz ten silnik? ciężko takie coś kupić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 17:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
uważam że do E30 R6 jest idealne bo można zrobić dużo koników i mało kilogramów. silnik V10 z M5 E60 jest 10kg cięższy niż w M5 E39 to jako ciekawostka. ale ja do tego wziął bym E34.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 17:57 
Dokładnie E34 do driftu z takim silnikiem będzie idealne, a co do silnika to pewnie będzie minimum 2 razy droższy niż E34 :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 19:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
moim skromnym zdaniem najlepsze do driftu było by e30 z motorem M50B25 + TURBO

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 19:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
esiue30 napisał(a):
moim skromnym zdaniem najlepsze do driftu było by e30 z motorem M50B25 + TURBO
mysłisz że miało by 507 KM.... chodz w zaszdzie to chyba osiągalna wartośc ale sadze że taka sama moc z wolnossącego silnika o pojemności 5 litrów znacznie lepiej sobie poradzi niż turbodoładowane 2.5 litra :hyhy:
a cene takiego turbo też raczje konkretna by była ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 22:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
panowie (i panie) to nie mocą silnika się driftuje ale autem i umiejętnościami.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 22:51 
polać kaden-owi i esiue30, skoro zwykłymi 4 cylindrówkami się da, to czemu R6 w E30 ma nie dać rady? No i chyba nie od parady M3 E30 uważane jest za auto posiadające nieprawdopodobną wręcz trakcję ^^


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 23:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Dziekuje wszystkim za sugestie, wybor juz prawie ze padl na e34 - czekam tylko za informacja na temat dostepnosci czesci takich jak zawieszenie itd bo od tego tez bedzie zalezal wybor, jako ze auto ma byc przystosowane jak trzeba.
Chyba ze w tej kwestii ktos moze sie jeszcze wypowiedziec, z tego co widzialem zawieszenia D2 tylko do japoncow sa, niestety - a czy jakies zawiechy do driftu wystepuja do e30 lub e34 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 06:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Ukasz napisał(a):
mysłisz że miało by 507 KM.... chodz w zaszdzie to chyba osiągalna wartośc ale sadze że taka sama moc z wolnossącego silnika o pojemności 5 litrów znacznie lepiej sobie poradzi niż turbodoładowane 2.5 litra :hyhy:
a cene takiego turbo też raczje konkretna by była ;)

wiadomo ze moc z wolnossaka jest lepsza ale wsadzając v8 pod maske wątpie że tym bedzie się dobbrze jeżdziło dlatego wspomniałem o r6 turbo.
teraz mam wyjęta tapicere i tył jest bardzo leciutki a jak dojdzioe z przodu v8 to masakra. turbo można założyć spokojnie w 10 tyś zł.

Cytuj:
a czy jakies zawiechy do driftu wystepuja do e30 lub e34 ??

de e30 jest napewno D2 ale do e34 to nie wiem. nie patrz na stronach internetowych czy maja tylko do nich dzwoń

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 10:40 
esiue30 napisał(a):
ale wsadzając v8 pod maske wątpie że tym bedzie się dobbrze jeżdziło dlatego wspomniałem o r6 turbo.


w tym wypadku nawet V10... :]

co ciekawe, 240kg wazy S85, a M50B25 194kg albo 198kg...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Ukasz napisał(a):
esiue30 napisał(a):
moim skromnym zdaniem najlepsze do driftu było by e30 z motorem M50B25 + TURBO
mysłisz że miało by 507 KM.... chodz w zaszdzie to chyba osiągalna wartośc ale sadze że taka sama moc z wolnossącego silnika o pojemności 5 litrów znacznie lepiej sobie poradzi niż turbodoładowane 2.5 litra :hyhy:
a cene takiego turbo też raczje konkretna by była ;)


M50 turbo bedzie lepiej latać w E30 niż V10 z M5 takie projekty już są i wszystko jest w nich ogarnięte od A do Z.Moce z M50 turbo dochodzą do +800KM (wszystko zależy od nakładów kasy).Do 400KM można uturbiać bez zakuwania.No i podstawa to to że nawet w PL są ludzie i zakłady które zrobią Ci to bardzo profesjonalnie.Koszty uturbienia M50 zaczynają sie od 10tyś zł w góre (zależy od setupu).Ciekaw jestem skąd dostać silnik od nowej M5 i jestem pewien że bedzie on bardzo fajnie drogi.Następną sprawą jest swap tego motorka do E30/E34.Czy ktoś już to robił? Może w PL już ktoś to ogarniał? Nie sądze!Nie zdajesz sobie chyba sprawy ile jest elektroniki w tym silniku i jak jej nie ogarniesz to możesz tylko pomarzyć o takim projekcie.Myśle ze są w PL może ze 2 profesjonalne zakłady (VTG,KSR) które by sie podjęły takiego zadania ale koszta w porównaniau z uturbianiam M50 będą ogromne.Lepsze jest to co jest dobre, "łatwe" i sprawdzone.Widziałem już wiele projektów które umierały bo był słomiany zapał i małe umiejętniści/możliwości jego wykonania.Mimo wszystko życze powodzenia :)

P.S. D2 ma zawieszenia do BMW.Trzeba tylko dobrze poszukać.Są już dostępne w PL.

Musisz pamiętać że sam swap silnika to nie wszystko.A gdzie zawias, przeniesienie napędu, skrzynia biegów, hamulce itd itp ?Moim zdaniem szkoda takiego silnika do rzeźby :( .Za taka kase którą musiałbyś wpakować w ten projekt żeby on miał ręce i nogi to spokojnie kupisz sobie dobre rozwojowe auto i jeszcze go ładnie podkręcisz.Bedziesz sie wtedy cieszył bezawaryjną jazdą.A jak z tym coś Ci nie wyjdzie to bedziesz królem lawet czego osobiście nikomu nie życze.Pozdr.

_________________
Obrazek
325i


Ostatnio edytowano 6 września 2007, 11:14 przez zaq1982, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 14:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
w małym i lekkim samochodzie jakim jest e30 najlepszym rozwiązaniem jest wstawienie lzejszego ale uturbionego motoru niz wstawienie v8, v10 czy v12 jak tu nie którzy piszą, tylko po co taka masa na przedniej osi?
jesli ktoś uważa że m50 uturbione w e30 jest wolne to :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 15:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
w e30 bardzo dobrym motywem jest S38, choc nie tanim :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 17:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Enzo napisał(a):
S38,
co to jest?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 17:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: dolnyslask
esiue30 napisał(a):
Enzo napisał/a:
S38,
co to jest?


M5 E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 18:35 
Czarny_simr napisał(a):
M50B25 194kg albo 198kg...


136KG sam silnik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 19:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
dyzma napisał(a):
esiue30 napisał(a):
Enzo napisał/a:
S38,
co to jest?


M5 E34


dokaldnei sa dwa:
s38b36 3.6l 315km lub s38b38 3.8l 340KM

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
sprawa wyglada tak ze silnik z e60 juz jest jak i cale auto walone w tył, wiec trzeba to wykorzystac dlatego upieram sie na ten silnik. Zawias juz znalazlem, jedyny sensowny co by sie nadawal to KW V2. Zdaje sobie sprawe ze w tym silniku jest kupa elektroniki, najpierw musi powstac projekt na papierze potem beda negocjaje i rozmowy z firmami ktore sie tego podejma, jesli bedzie opinia pozytywna to ruszymy :hurra:

Czarny_simr napisał(a):
M50B25 194kg albo 198kg...

ten silnik wazy dokladnie 136 kg -> http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 08:26 
a no to sry, widocznie gdzieś na stronie znalazłem wagę z osprzętem całym heh :P


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL