BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 11:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 26 marca 2014, 23:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 598
Lokalizacja: Buk wlkp.
Moje BMW: e36 1.8is qp
Kod silnika: M42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
http://bmw-klub-poznan.pl/viewtopic.php?t=13660&start=0
henias87 napisał(a):
TargeT i ile na tym przelatales?


No wlaśnie bo różnie piszą jedni że po pół roku wylały amory inni że po roku coś tam się stało a jeszcze inni że dwa sezony latają i jest ok wiec sam już nie wiem czy brać ten tat czy mts a może fk

_________________
Zapraszam do galeri mojej e36 1.8 is qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 30 marca 2014, 19:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 590
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
kris87nt, henias87
Różnice jakie ja zauważyłem są takie:
- TaT jest twardy, MTS miękki jak standardowy amor
- do TaT na przód nie dało rady wsadzić tej felgi http://vipfelgen.de/felgenkatalog/304/bmw-styling-6-bmw-styling-15-zoll-alufelge-fuer-bmw-z3-e36 bo opierała się o kolumne Mc persona chyba, że skręcisz gwint na samą górę. Natomiast w MTSie wchodzi bez problemu.
- MTS ma większy zakres regulacji ''w dół'' od TaT
- MTS czym niżej tym bardziej miękko bo sprężyna jest w pewnym momencie luźna

Na TaT jeździłem prawie 2 lata bezproblemowo, zero pocenia czy czegoś tam i nadal obecny właściciel jeździ na tym także bezproblemowo czyli już ponad 2,5 roku i nie ma jakichkolwiek oznak zużycia.
Na MTSie jeżdzie ponad pół roku z czego na tym aucie jest prawie rok i także nie ma oznak zużycia, jedyna rzecz to problem z 1 tulejką na tyle bo kręci się cała razem z gwintem, nie moge zejść niżej z jednej strony ale jest to do zrobienia.
Podsumowując, moim zdaniem ja wybrałbym ponownie TaT ponieważ jest twardszy.
TaT z tą dodatkową regulacją nie miałem styczności.
Pozdro.

_________________
Było e36 316i
Było e32 740i
Było e36 323i touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 30 marca 2014, 20:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 598
Lokalizacja: Buk wlkp.
Moje BMW: e36 1.8is qp
Kod silnika: M42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
http://bmw-klub-poznan.pl/viewtopic.php?t=13660&start=0
dzięki target a coś możesz powiedzieć o Tuning Arcie?Bo jest dużo aukcji gzie napisane jest że to TaT a wchodzisz w aukcję a tam tuning art :zdegustowany: gdzie szukać dobrego TaT?

_________________
Zapraszam do galeri mojej e36 1.8 is qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 31 marca 2014, 21:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 590
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
kris87nt napisał(a):
dzięki target a coś możesz powiedzieć o Tuning Arcie?Bo jest dużo aukcji gzie napisane jest że to TaT a wchodzisz w aukcję a tam tuning art :zdegustowany: gdzie szukać dobrego TaT?

Z tuning artem nie miałem styczności więc się nie wypowiem..
Na PW napisałem Ci gdzie ja kupiłem TaT.

_________________
Było e36 316i
Było e32 740i
Było e36 323i touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 1 kwietnia 2014, 04:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
TargeT napisał(a):
problem z 1 tulejką na tyle bo kręci się cała razem z gwintem, nie moge zejść niżej z jednej strony ale jest to do zrobienia.

mam to samo w swoim MTS'e na tyle, ale obydwie tuleje zapieczone. Na zime jak podnosiłem auto, to leciałem do mechanika. Wyciągaliśmy tuleje i działaliśmy na imadle, podgrzewanie/polewanie olejem, z problemami ale jakoś poszło. Wczoraj wrzuciłem letnie koło, chciałem spróbować kręcić tuleją - ten sam problem. Więc gdy sie kupi gwint - dobre smarowanie i zabezpieczanie to podstawa, od samego początku.

kris87nt napisał(a):
dzięki target a coś możesz powiedzieć o Tuning Arcie?Bo jest dużo aukcji gzie napisane jest że to TaT a wchodzisz w aukcję a tam tuning art


TaT i MTS'y mają czerwone springi. Tuning Art ma niebieskie.

Miałem Tuning Arta - nowego z dodatkową regulacją (co ona dawała? nie wiem). Jeździłem na nim 2 miesiące i sprzedałem auto. Na nowym mam MTS'a i nie odczuwam różnicy. Tylne sprężyny są bardzo miękkie w obydwu gwintach.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 16 lutego 2017, 01:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Odgrzeje trochę kotleta :P
Kupiłem gwint z MTSa do e46 z wspomnianą wcześniej dodatkową dolną regulacją. Wcześniej miałem Tuning Arta bez tej regulacji.
Czy mógłby mi ktoś jeszcze raz wytłumaczyć jak owa regulacja działa? W Tuning arcie wiadomo, żeby obniżyć/podwyższyć auto kręciło się jednym gwintem, a jak ma się sprawa w MTSie?
Po zamontowaniu amora da się kręcić jakoś tą dolną regulacją?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 16 lutego 2017, 11:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
Dolną ustawiasz wysokość, górną wstępne napięcie sprężyn. W praktyce można sobie dostosować twardośc gwintu na różnej wysokości. Dołem na aucie da sie kręcić tylko trzeba rozpiąć łącznik stabilizatora i kręcisz całym amorem. Dół skręć na klej do gwintów bo pomimo kontry potrafi obrócić amor i zrywa łącznik stabilizatora albo wydziera on felge.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 16 lutego 2017, 11:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
SzatanCbr, jak można na takim szicie jeździć i kleić zawieszenie żeby się coś nie pourywało podczas jazdy :szok: ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 16 lutego 2017, 11:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
Ja to akurat kupiłem z autem i już z 60 tys zrobiłem, mniej więcej równo trasa miasto i żyje, chociaż tylne amory mają juz 39% ale zdobyłem drugie nowe za darmo wiec podmianka bedzie. Dopóki przód sie nie podda będą jeździć później wleci dobry amor ze sprężyną. Ogólnie to w tym tanim gwincie tył jest problemem bo jest zza miękki przód na równej drodze daje rade, na nierównościach już mniej szczególnie poprzecznych. Co do klejenia to nie tylko chińczyki tak mają- patrz temat użytkownika Bartus w galerii jego e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] nowe rozwiązania w gwintach ta technix?
PostNapisane: 17 lutego 2017, 14:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
SzatanCbr napisał(a):
chociaż tylne amory mają juz 39%

moje po 300k przelotu miały 65% ahahaha

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL