BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] 750 iL TWIN - TURBO made by DINAN
PostNapisane: 28 lutego 2006, 21:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Firma Dinan odpowiedziała na pytanie czy do silnika M70 mozna z powodzeniem wstawic doładowanie. Efektem pracy tej firmy jest to oto auto- 750 iL '90 ( silnik jeszcze przed modernizacją ) wyposazone w Twin - Turbo. A oto efekt - E32 zostawiające seryjne 750 czy nawet legendarną Alpinę B12 5.0 350 PS daleko w tyle -

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2006, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
mocne, a do tego piękne

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2006, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Moje BMW: E34 530iA
Kod silnika: M60B30
jeszcze NOS powinni wsadzić, to z 600KM by było i na Modlin z nią :lol:
ale byłoby zdziwko :shock:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 21:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Jeszcze ciaśniej się zrobiło niż w oryginale. Wygląda na to, że już nie ma miejsca na filtry powietrza. Ale za to ładnie wygląda i pewnie ładnie chodzi po niezakurzonych drogach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2006, 08:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Grzesio napisał(a):
jeszcze NOS powinni wsadzić, to z 600KM by było i na Modlin z nią :lol:
ale byłoby zdziwko :shock:
Jakby jeszcze wyrzucić wszystkie pozycje z listy opcji to może by dała radę :]

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2006, 10:19 
Kurde ile ma mocy :shock:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 38
Lokalizacja: Lubuskie - Cybinka
kowal napisał(a):
Wygląda na to, że już nie ma miejsca na filtry powietrza. Ale za to ładnie wygląda i pewnie ładnie chodzi po niezakurzonych drogach.


Filtry są !!! Zmieścily się za lampami przed intercoolerami. :D

_________________
E30 320iA 85r
E21 320 M20B20/4A1 79r
E21 320 M10B20 77r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 10:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Artur C.: Faktycznie są filtry sportowe pod chłodnicami i pewnie musiały się tam jeszcze zmieścić przepływomierze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2006, 22:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

Tak tylko się zastanawiam nad wydajnością chłodnic powietrza, lepiej by było jakby opływało je powietrze, widocznie nie chcieli ich wywalać na zewnątrz, aby auta nie straciło oryginalnego wyglądu.

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2006, 14:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Tyszkanin: ustawienie intercoolerów nie jest najlepsze pod względem przepływu powietrza, ale umieszczenie ich w innym miejscu spowodowałoby wydłużenie przewodów, a to zwiększyłoby objętość dolotu i turbodziurę. Podejrzewam, że przy prędkościach, jakie rozwija to auto, przeciągi pod maską są na tyle duże, że powietrze i tak schłodzi się do temp. o wele niższej, niż przy wyjściu ze sprężarek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2006, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Masz racje w tym co piszesz, ale niedostateczne chłodzenie powietrza to nie tylko wpływ na jego sprawność objętościowa, ale również większe ryzyko przegrzania głowicy przy podniesionym stopniu sprężania, a większym problemem wpływający na turbodziurę jest uzyskanie sprężania już od samego dołu.

Oczywiście należy przyjąć, że tęgie głowy pracowały nad tym projektem, także raczej nie należy mieć obaw o to, żeby chłodzenie było niewystarczające, ale zainteresowało mnie małe wyeksponowanie tego układu na działanie powietrza. Fakt, faktem dobry wir musi być pod maską jak śmiga to cacko :D

:mrgreen: chyba wszystkich twarze by tak wyglądały po przejechaniu się tym autem :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 18 marca 2006, 18:11 przez tyszkanin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2006, 11:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
niezla sprawa, moze zrobili visco na stale, to napewno nie brakuje wiatru pod maska :mrgreen:

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2006, 13:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Nie będę wspominał,ze o wiele prosciej , taniej i efektywniej jest wstawic kompressor do V8 :twisted: :mrgreen:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2006, 14:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
nie zawsze chodzi o to żeby było łatwiej Frank

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 08:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
tyszkanin napisał(a):
Witam.
Tak tylko się zastanawiam nad wydajnością chłodnic powietrza, lepiej by było jakby opływało je powietrze, widocznie nie chcieli ich wywalać na zewnątrz, aby auta nie straciło oryginalnego wyglądu.


A w tej wersji zrobili chłopaki dziury: :)
Obrazek

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 20:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kucharz napisał(a):
nie zawsze chodzi o to żeby było łatwiej Frank


no to trzeba było quad - turbo wstawic

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Wyobrażam sobie po sprężarce na każdy cylinder, a jest ich 12, jeszcze się doczekamy i tego :D

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 16:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
odświeże temat....tak patrze na to cudo i się zastanawiam jak by wypadła w porownaniu do 750iL biturbo kolegi Fugo, ktory takze zawitał na naszym forum :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2006, 08:53 
Tez nad tym sie zastanawialem, ale Fugo rzadko wita na to forum:(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2006, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Proponuję w google wpisać 750iAL biturbo FUGO. Jest chyba na wszystkich forach w wielu językach :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL