BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 06:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wicięcie kata
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik
witam ;) mam BMW e 36 2.0 i chce wyciąć kata i wstawic zwykła rurke :D powiedzcie mi co z sondą lambda?? kiedys słyszałem ze jest przed katem i mozna smiało wycinac :) prosze o pomoc:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 21:39 
najpierw poszukaj i poczytaj na forum używając opcji "szukaj", a później pytaj


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 21:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
..::CZARNY::.. napisał(a):
najpierw poszukaj i poczytaj na forum używając opcji "szukaj", a później pytaj


:zdegustowany: uprzedziłeś mnie... :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 11:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
nie wstawiaj rurki bo będzie miała brzydki dzwięk wstaw strumienice wyciszajacą i po sprawie a tak po zatym to poszukaj bo jest tego na forum od groma :kwasny:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik
szukałem ale nieznalazłem nic o sondzie lambda;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 14:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
sonda jest przed katem wiec mozesz śmiało wycinać...

_________________
zobacz już nie moją :( E36 328
viewtopic.php?p=207496#207496

Było E36 328
Jest E30 325 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 17:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
wycinaj ale wstaw tłumik środkowy przelotowy nie wspawój rórek bo bedzie brzęczeć jak niewiem poszukaj na allegro gościo sprzedaje takie tłumiki do BMW za110zł ja mam taki u siebie i jest cichutko i nie ma takiego metalicznego brzęczenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 18:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
o lambdzie nie ma bo jest zaraz za kolektorem, co do rurki.... zrobisz poloneza z przerdzewialym wygarem, strumienica za to zrobi metaliczne brzekotanie, jedyn rozsadne wyjscie tlumik srodkowy.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
szwedu napisał(a):
tlumik srodkowy.

moze ktos dac przyklad tlumika srodkowego z allegro?
Nie jestem pewnien czy dobrze znalazlem.....

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 01:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
koledzy samo wyciecie kata moze jedynie pogorszyc osiagi, no chyba ze kat jest uszkodzony,

po taim wycieciu trzeba nastroic silnik

gdyby rasowanie silnika bylo tak prosta sprawą, bylo by pelno wolnossących 316 o mocy 150 km, jest jednak inaczej

przez wyciecie katalizatora zmniejszy sie cisnienie fali zwrotnej i min dlatego trzeba wgrac nowy program sterujacy praca silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 11:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
kit, a wiesz czemu.. bo amerykanskie wesje bez katalizatorow ktore seryjnie mialy 3km wiecej mialy identyczny program... z kosmosu to chyba wzioles

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 12:41 
szwedu napisał(a):
bo amerykanskie wesje bez katalizatorow ktore seryjnie mialy 3km wiecej


:?: Michał mógłbyś przybliżyć coś o tych amerykańskich mocniejszych o 3PS więcej wersjach?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL