BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 02:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Compact - zmiana przełożenia dyfra
PostNapisane: 26 października 2015, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B25
W E36 Compact `97 mam założony dyfer z dużą głową o przełożeniu 4.44 i jakąś szperą (nie wiem jaką).
Obrazek

Chciałbym:
1. zmienić przełożenie na 3.91 - jaki dyfer mam kupić aby przełożyć z niego samo przełożenie główne do siebie. Na allegro widzę w większości z E32, czy to podpasuje? Musi być z dużej głowy?
2. zacieśnić szperę jeśli się da - podobno były dwa rodzaje LSD, jak mogę sprawdzić co mam? Da się zacieśnić jakoś samemu? Jeśli tylko warsztat to co polecacie w Warszawie i okolicach?

Thx

_________________
www.strojeniehond.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Compact - zmiana przełożenia dyfra
PostNapisane: 29 listopada 2015, 15:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Moje BMW: 525
Kod silnika: m52tu28
Garaż: było e36 m52b28/było e39 m54b22/był e46 m52tu28/jest e39 m52tu28
CO do szpery to ponines miec blaszke na dyfsze z przelozeniem i oznaczenie s przed przelozeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Compact - zmiana przełożenia dyfra
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 01:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: Pabianice
Musisz mieć przełożenie tj. atak i talerz z E34 albo E30, 3.91 szło w obu tych modelach. Typ 188 mm. Jak chcesz zdrowo zacieśnić albo zregenerować szperę to wymieniasz płytki i przekładki na nowe i masz 25%. Jak chcesz pójśc grubiej, to przerabiasz mechanizm na układ 4 płytkowy. Daje to 45%, więc spina to już konkretnie mocno. Mogę pomóc zdalnie z tematem.

_________________
FTWL Motorsport


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Compact - zmiana przełożenia dyfra
PostNapisane: 16 grudnia 2015, 23:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Karolo napisał(a):
Musisz mieć przełożenie tj. atak i talerz z E34 albo E30, 3.91 szło w obu tych modelach. Typ 188 mm. Jak chcesz zdrowo zacieśnić albo zregenerować szperę to wymieniasz płytki i przekładki na nowe i masz 25%. Jak chcesz pójśc grubiej, to przerabiasz mechanizm na układ 4 płytkowy. Daje to 45%, więc spina to już konkretnie mocno. Mogę pomóc zdalnie z tematem.

Koszt przerobienia dyfra ze szpera 25% na 45%?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL