BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 23:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dodać oddech jednostkom 1.8 is
PostNapisane: 12 listopada 2007, 23:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Witam mam od dawna taki pomysl i nie wiem czy to ma sens i chce uslyszec wasza opinie.
Wydaje mi sie ze uklad dolotowy ( od nerek do airboxa) jest zle pomyslany gdyz auto do okolo 50km/h tak naprawde musi dzialac jak mocny odkurzacz i ssac to powietrze przez ten filtr itp.
Problem jest w tym ze powietrze ktore trafia przez nerki nie ma zadnego tunelu prowadzacego powietrze do filtra, jest jedynie , taki wiatrolap/ tunel ale on jest strasznie wazki i tak z boku ze dokladnie za reflektorem lewym.
Moim pomyslem jest odlaczenie owego wiatrolapu i poprowadzenie jakiejs rury do profilowanie z miejsca tunelu chlodzacego tarcze na przecie otworu wlotu powietrza do airboxa, rura by nie byla polaczona z skrzynka filtra tylko by byla w miare blisko aby ale powietrze trafialo prosto w otwor skrzyniki, rura by byla tak zamocowana ze chlodzenie tarczy nadal by dzialalo tylko polowa powietrza trafiala by do rury.
Co wy na to

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 17:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
szwedu, dobrze kabinujesz ;) zrob fotki jak skonczysz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Widze malo osob nad moim pomyslem zreflektowalo. Dodam ze Owa rura byla by wygieta w mocne S aby zapobiegac dostawaniu sie za swobodnie wody czy tez innego badziewia.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 15:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
szwedu, ja mialem zrobiony dolot,

w zaslepce od halogenu mialem dziure, ktora wlatywalo powietrze, pozniej rura o przekroju 115mm lecialo prosto na stozek od dolu, za lampa.

Sprawowalo sie to w miare dobrze, ale podczas duzej ulewy po wjechaniu w kaluze woda poleciala prosto na stozek... reszty nie musze opowiadac... musialem kupic nowy silnik.

zaraz po tym wymienilem zaslepke na taka bez dziury i juz nie mam dolotu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 19:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
aha.. to mnie zdziwiles... i woda polesiala przez rure do gory i lweciala przez stozek do komory...hmm

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 22:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
szwedu, dokladnie, jechalem powolutku, na 2 biegu, z przeciwka jechal tir, zrobil fale swoimi kolami i tak jakos wepchnelo wode przez ta rure prosto na stozek...

wiem ze to dziwne... ale tak walsnie bylo...

wynik:
3 dziury w bloku, urwany 1 korbowod....

kupilem inny silnik i pozbylem sie tego dolotu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 11:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
tak właśnie to jest najgorsze w tym wszystkim że w bmw niema za bardzo miejsca na takie mody ja mam 2.5l i tam jest strasznie mało miejsca założyłem u siebie stożek i walnołem taki wlocik z nerki i oczywiście odizolowałem ciepłe powietrze od stożka taką blachą i jak zauważyłem że storzek jest chłodny czyli jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 17:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
wiem ze w e46 juz inaczej to rozwiazali i nad nerkami widac juz konkretny dolot idzie od nerek az do filtra. w dwu litrowkach e36 nie wiem jak to wyglada ale pewnie podobny wiatrolap jak w cztero garowcach... duzo osob mnie uprzedza przed takimi mozliwosciami zalania wiec chyba zrezygnuje. w takim razie musze cos innego wymyslic :rotfl:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL