Czytałem dużo o podniesieniu mocy w m57n, znalazłem głównie informacje na temat wtrysków od 535d i wkładaniu hybrydowych turbo. Prawdopodobnie mam u siebie wtryski do regeneracji i w związku z tym przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Orientuje się ktoś, czy do seryjnych wtrysków od m57n eu4 da rade założyć końcówki i środek od 535d 272km? Efekt będzie taki sam jak zmiana kompletnego wtrysku czy nie? Wyszłoby to lepiej w kwestii $$$ niż kupić używane, bo nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Do tego mam dodatkowe pytanie, ile jest w stanie osiągnąć ten silnik w różnych konfiguracjach. Po zmianie IC, dp i przerobieniu wydechu widziałem wykresy od TC w okolicach 290/560, gdy dojdą do tego wtryski i turbo wychodzi około 330/600 (które zresztą jest opisane tutaj
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=153747&start=0). Co jest pomiędzy, co można ugrać samą wymianą wtrysków, a co przez turbo i co pierwsze zaczyna niedomagać, brakuje powietrza czy paliwa?