BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 00:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Gwint tył
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 26
Moje BMW: E46 323Ci
Kod silnika: M52TUB25
Witam mam problem z gwintem tył a dokładnie sprężynami. Nie wiem co dokładnie siedzi w aucie(jaki gwint). Problem jest taki gdy podniosłem na maksa tył praktycznie 0 różnicy... sprężyna leży prawie na zwojach a włożona w nią guma została "zmiażdżona". Moje pytanie jest takie można dobrać sprężyny od jakiegoś innego gwintu? Jeśli tak to jakie? I gdzie ich szukać jakieś specjalne strony z sportowymi zawieszeniami?

Z Góry dziękuje za odpowiedź :)

Pozdrawiam Dawid.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint tył
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 26
Moje BMW: E46 323Ci
Kod silnika: M52TUB25
Jakbym kupił jakieś sprężyny obniżające twarde dobrej firmy + zostawił amortyzator od owego gwintu grałoby to? Tylko znowu jakiej firmy?
Z przodu zostało by normalnie ponieważ ładnie działa ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint tył
PostNapisane: 16 maja 2016, 16:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
muszę Cie zmartwić kolego ale to jest dość skomplikowane w tym aucie walczyłem z tym baaardzo długo.
Jak najbardziej możesz zostawić amorek i wstawić sprężynę jaką chcesz.
Jeśli masz seryjne ET felgi powiedzmy do 35 to powinny wsytarczyć np Eibach Sport lub BC racing, jeśli natomiast poszedłeś dalej tak jak ja to żadna z tych sprężyn nie utwardzi Ci tylnego zawieszenia, twardość zależy tutaj od grubości drutu z jakiego jest nawinięta sprężyna ja mam wykonane z drutu 17mm i tu pojawia się kolejny problem, sprężyna nie może być krótsza w stanie spoczynku jak 18cm bo wypadnie z wahacza ;) dlatego 17mmx18cm to maks co można osiągnąć, idąc dalej trzeba by wymienić amortyzator na taki który ma krótszy skok i wtedy można jescze trochę obniżać auto
Jak coś jest niejasne to pisz, rozwinę temat

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL