BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 20:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46]MTS Technik GWINT TYŁ - regulacja góra dół?
PostNapisane: 18 maja 2016, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Hello :)
Stałem się szczęśliwym albo i nie szczęśliwym posiadaczem gwintu MTS Technik do E46 Touring polift. Mam założony z tyłu gwint ale cały czas coś stuka, puka i dygocze. Przy zakładaniu amorków oczywiście nowe poduszki, odboje i osłony amorka. Sprężyna założona. Cały czas mam wrażenie, że sprężyny mi dziwnie stukają. Stąd moje pytanie:

Czy regulacja wysokości z tyłu ma być na górze czy na dole sprężyny? Słyszałem, że jak się chce założyć regulacje na dole (te talerzyki), to że nie pasuje ten gumowy kapturek. Jak wy macie założone? albo jakaś sensowna "magia z palca" czemu może stukać? Gwint jest nowy, ma może 2 dni :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]MTS Technik GWINT TYŁ - regulacja góra dół?
PostNapisane: 19 maja 2016, 11:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 240
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 --> M57+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=qczy+e46
SlaVko520 napisał(a):
Czy regulacja wysokości z tyłu ma być na górze czy na dole sprężyny?

Kiedyś też miałem taki problem - okazało się, że tyle osób co jest - tyle jest różnych opinii. Ja akurat regulacje mam na dole ze względu na to, że trudniej jest uszkodzić odbój. Z drugiej strony jest troszkę mniej miejsca na kręcenie -wahacz odrobinę zasłania.

Róbta jak chceta ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]MTS Technik GWINT TYŁ - regulacja góra dół?
PostNapisane: 19 maja 2016, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Dzięki za odpowiedź.
Proszę powiedźcie mi jeszcze czy sportowa mts technik w gwincie sprężyna ma być ściśnięta prawie na maksa jak autko usiądzie? Między zwojami nie ma praktycznie żadnego prześwitu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]MTS Technik GWINT TYŁ - regulacja góra dół?
PostNapisane: 21 maja 2016, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 330d Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1#p2066661
Nie mialem gwintu nigdy ale wydaje mi sie ze jak sprezyna jest scisnieta na maksa to nie ma zadnej amortyzacji, rownie dobrze mozna by bylo wsadzic cegłe między podłogę a sanki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]MTS Technik GWINT TYŁ - regulacja góra dół?
PostNapisane: 23 maja 2016, 12:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
SlaVko520, prawdopodobnie to sprężyna stuka zwój o zwój. Masz moze inne sprężyny, np do sedana, tyl w touringu jest cieższy i moze ci tak siąść zaciagnij na zwoje gumowy wężyk, albo sprawdź czy masz sprężyny do touringa

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL