BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 20:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 15 tys. do wydania, montarz turbo i pierdołków
PostNapisane: 21 listopada 2007, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Sokó³ka
Witam.
Mam BMW 520i, budżet 15 tys., planuje generalny remącik silnika lub zakucie, montarz turbo, nieduże doładowanie, wszystko to zamierzam robic na następną zimę, jak zdam maturke ;) . Teraz pytanie jakiej firmy turbinke polecacie, myslałem nad greedy lub turbonetics, oczywiscie budżet wzrosnie do tego momętu :hyhy: , BMW będzie oczywiscie na sekwencjii ;) .
Prosiłbym o niepisanie wypowiedzi typu kupił samochód i już marzenia próbuje realizowac.
pozdr for all


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 21:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Kupił samochód i już marzenia próbuje realizowac.



:P żart. Jeśli masz 15 kawalków do wydania to lepiej sprzedać 520 i kupić coś mocniejszego. 2,0 nie są zbytnio rozwojowe a i kombinowania z turbo jest dużo i nie ma gwarancji pelnej satysfakcji z posiadania turbo. Przeswapuj na 2,8 lub poszukaj BMW z mocniejszą jednostką napędową.

a jak się już uparleś ma 520i to lepiej kompresor :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 22:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Dysponujesz nie małą kasą, chcesz wzmocnić silnik i sekwencje chcesz zakladac?

nie bardzo rozumiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Demon napisał(a):
Mam BMW 520i, budżet 15 tys.,
sprzedaj kup inna tak bedzie najtaniej :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2007, 23:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
hmmm nie znam sie az na tyle w temacie LPG, ale ja jeszcze nie widzilem auta z turbo na LPG moze slabo sie rozgladam, jak sie myle to prosze o poprawienie.
PS. zgadzam sie z przedmowcami ze nie oplaca sie wydawac taczki pln-ow na uturbienie kiedy pierwsza lepsza 2.5 2.8 3.0 bedzie jezdzic podobnie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 01:27 
Demon napisał(a):
Prosiłbym o niepisanie wypowiedzi typu kupił samochód i już marzenia próbuje realizowac.


Sam się zastanów, czy tak przypadkiem nie jest :) auto z 92 roku będzie wymagać wkładu, żeby doprowadzić do IDEALNEGO STANU ---> bo tylko w takim jest sens zakładania turbin i tego typu modyfikacji.

Demon napisał(a):
wszystko to zamierzam robic na następną zimę, jak zdam maturke


W takim wieku też miałem takie marzenia :) Szybko się wyleczyłem :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 07:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
kup 540i to bedziesz miał efekt turbo i to za duzo mniejsza kase a to co ci zostanie to zapodaj sobie felunek i skóre dwukolorową :ok:


Santino, turbo i gaz w niczym nie przeszkadza tak na marginesie :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 07:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Santino napisał(a):
hmmm nie znam sie az na tyle w temacie LPG, ale ja jeszcze nie widzilem auta z turbo na LPG moze slabo sie rozgladam, jak sie myle to prosze o poprawienie.
niby też sięnie spotkałem ale widziałemna stronach gazowników cena za zwykła i nstalke i za instalke do doładowanego.
A co do tematu to nie ma sensu sprzedaj dołuż kase i kupuj 540 :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 08:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Swap silnika na większy lub zmiana auta, uturbianie nie ma ekonomicznego sensu ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 08:49 
Co innego kupić 540 i założyć Turbo :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 08:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Dokładnie, modyfikuje się najmocniejsze silniki w danym modelu a nie najsłabsze (1.8, 2.0) (lub jedne z najmocniejszyhch)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 09:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
a moim zdaniem wystarczy m50b25 założyć kompresorek eaton 62 i bedzie git sam mam zamiar to zrbić taki kompresor daje ok 245 hp i nie trzeba silnika zakuwać ani odprężac bo te silniki spokojnie przysfajają 0.7bar taki koszt to ok 10k a turbo to już inna bajka 15k może być mało i pozatym turbo z gazem niestety nie pójdzie prędzej już kompresor (a najlepiej to zapalniczka :rotfl: sory)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 09:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
a nie lepiej 2.8 albo 3.0 R6?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 10:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
w silnikach z seryjnym turbo sekwencja lata bez problemu np. 1,8t Z vag'a ale nie wiem jak jest z dokładanym turbo :/
do 540 turbo to juz gruby wydatek ale do m50b25 to suber sprawa i faktycznie nie trzeba zakówac ja bym taki własnie polecił ze wzgledu na najtańszy koszt.
ale 2,0 to porazka :wstyd:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 10:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
M54b30 i kompresor w E30 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
M54b30 i kompresor w E30 :hyhy:
_________________



to jest to!!!
kiedyś sam takie coś posiade :hyhy: :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 15:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
esiue30 napisał(a):
o jest to!!!
kiedyś sam takie coś posiade


Szkoda że koszt takiej zabawki może dojśc do 50tys :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 15:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
KotSylwester, a no szkoda ale jak sie kiedyś dorobie to napewno jeszcze kupie sobie e30 na dużym swapie i duzej dmuchawce :hyhy: :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 15:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
na beemce jakis pan slicznie odstawil e30. bialutka, blacharka zrobiona pro a pod maska m60 4.0 V8 i manual... PRZEPORNO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 17:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Kornelio napisał(a):
na beemce jakis pan slicznie odstawil e30. bialutka, blacharka zrobiona pro a pod maska m60 4.0 V8 i manual... PRZEPORNO

tak to sie nazywo dopiero cichociemny
ta biała bestia jest w moim typie :padam:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL