BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 13:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 04:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Cześć wszystkim

W niedalekim czasie chciałbym przerobić auto z euro3 na euro4. Podyktowane jest to większą podatnością na mody w przypadku euro4. Czy orientujecie się co konkretnie trzeba zmienić w takiej sytuacji poza wtryskami, sterownikiem i turbo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 09:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
patada, a na czym polega ta lepsza podatność ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Euro 4 ma jedynie troszkę wydajniejsze wtryski niż euro3.Zdrowe wtryski 131 (euro3)spokojnie stykają do 300km w m57n na więcej potrzeba przerobionej turbosprężarki wydajniejszych wtrysków a jak już się tak bawić to już lepiej zamontować wtryski z 535d

Za dużo jest czynników żeby sobie stwierdzić wsadzę parę gratów i wyjdzie xxx mocy.
Są na forum samochody w które został wpakowany worek pieniędzy a moc wyszła bardzo przeciętna
U mnie są dość tanie mody(bo wszystko robione samemu i softy ogarniane po znajomości) a hamują mnie znów wtryski 131 które powyżej 200km w m47n nie ogarniają dodaje się paliwa moc idzie minimalnie w góre za to pojawia się bardzo dużo dymu...;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
patada napisał(a):
Cześć wszystkim

W niedalekim czasie chciałbym przerobić auto z euro3 na euro4. Podyktowane jest to większą podatnością na mody w przypadku euro4. Czy orientujecie się co konkretnie trzeba zmienić w takiej sytuacji poza wtryskami, sterownikiem i turbo?


Samochód na nowszy model.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Czemu chcę to zrobić? Celuję w 340-400KM. W tym celu będę potrzebował wtrysków z 535d, przy obecnym sterowniku jest to nie możliwe. Kolejny problem to sterowanie turbo. Chciałbym skorzystać z hybrydy zrobionej na GTB2260v która jest sterowana elektronicznie. Przy euro3 turbo sterowane jest przez mechaniczny wastegate.


grzeszak jestem co prawda nowy na forum ale jak widać wszędzie jest ten sam problem. Często ciężko jest cokolwiek znaleźć w ciekawych tematach przez właśnie takich ludzi jak Ty, mało wartości za to mnóstwo tekstu. Rób proszę śmietnik gdzie indziej. Tak na marginesie euro3 i euro4 wychodziło w tym samym modelu, często e46 330d z końca produkcji wychodziły wciąż z euro3 mimo, że już w 2004 pojawiały się auta z euro4.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
patada napisał(a):
Czemu chcę to zrobić? Celuję w 340-400KM. W tym celu będę potrzebował wtrysków z 535d, przy obecnym sterowniku jest to nie możliwe. Kolejny problem to sterowanie turbo. Chciałbym skorzystać z hybrydy zrobionej na GTB2260v która jest sterowana elektronicznie. Przy euro3 turbo sterowane jest przez mechaniczny wastegate.




jest możliwe założenie wtrysków z 535d do euro 3 - oczywiście nie będą zakodowane w tradycyjnym rozumieniu tego słowa bo kody IMA róznią się ilością znaków ale da się. Gtb nie jest konieczne do takich mocy bo gt na podciśnieniu też to ogarnia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
patada napisał(a):
Czemu chcę to zrobić? Celuję w 340-400KM. W tym celu będę potrzebował wtrysków z 535d, przy obecnym sterowniku jest to nie możliwe. Kolejny problem to sterowanie turbo. Chciałbym skorzystać z hybrydy zrobionej na GTB2260v która jest sterowana elektronicznie. Przy euro3 turbo sterowane jest przez mechaniczny wastegate.


grzeszak jestem co prawda nowy na forum ale jak widać wszędzie jest ten sam problem. Często ciężko jest cokolwiek znaleźć w ciekawych tematach przez właśnie takich ludzi jak Ty, mało wartości za to mnóstwo tekstu. Rób proszę śmietnik gdzie indziej. Tak na marginesie euro3 i euro4 wychodziło w tym samym modelu, często e46 330d z końca produkcji wychodziły wciąż z euro3 mimo, że już w 2004 pojawiały się auta z euro4.


Na forum są m57n euro 3 i mają wtryski od 535d tylko mało osób ogarnia zrobić soft pod nie. Sterowanie turbiny przerabiasz na gruszke. Każda dobra firma robiąca hybrydy ci to ogarnie. Niema żadnej różnicy czy robisz euro 4 czy euro3.

Sorki ///david pisałem w tym samym czasie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
marcin92, spoko :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 04:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Czy jesteście w stanie wskazać mi konkretne auta z forum, które mają powyżej 350KM w m57n Euro3?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 16:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
patada napisał(a):
grzeszak jestem co prawda nowy na forum ale jak widać wszędzie jest ten sam problem. Często ciężko jest cokolwiek znaleźć w ciekawych tematach przez właśnie takich ludzi jak Ty, mało wartości za to mnóstwo tekstu. Rób proszę śmietnik gdzie indziej. Tak na marginesie euro3 i euro4 wychodziło w tym samym modelu, często e46 330d z końca produkcji wychodziły wciąż z euro3 mimo, że już w 2004 pojawiały się auta z euro4.


Jak jesteś nowy, to Cię trochę nakieruję: poczytaj sobie trochę, a nie wszystko chciałbyś od razu na tacy mieć podane. Na początek wypadałoby się przywitać w odpowiednim dziale, przedstawić auto, takie tam drobnostki.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
grzeszak napisał(a):
patada napisał(a):
grzeszak jestem co prawda nowy na forum ale jak widać wszędzie jest ten sam problem. Często ciężko jest cokolwiek znaleźć w ciekawych tematach przez właśnie takich ludzi jak Ty, mało wartości za to mnóstwo tekstu. Rób proszę śmietnik gdzie indziej. Tak na marginesie euro3 i euro4 wychodziło w tym samym modelu, często e46 330d z końca produkcji wychodziły wciąż z euro3 mimo, że już w 2004 pojawiały się auta z euro4.


Jak jesteś nowy, to Cię trochę nakieruję: poczytaj sobie trochę, a nie wszystko chciałbyś od razu na tacy mieć podane. Na początek wypadałoby się przywitać w odpowiednim dziale, przedstawić auto, takie tam drobnostki.



Sam tego nie zrobiłeś więc proszę nie pouczaj mnie. Od zwracania uwag jest "PW" - nie potrzebnie zaśmiecasz wątek. Piszę w temacie aby nie zostawić Twojego postu bez odpowiedzi. Jeśli masz więcej uwag pisz je proszę w prywatnej wiadomości.

Przed założeniem tematu poczytałem sobie trochę, sprawdziłem dokładnie czy nie ma podobnego tematu po czym postanowiłem założyć swój temat. Zamiast mnie trochę nakierowywać proponuję, żebyś się sam pokierował do działu "Pozostałe" gdzie jest miejsce na rozmowę o wszystkim i jak w przypadku Twoich postów w tym wątku - o niczym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 31 stycznia 2017, 18:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Auta lukasbmw, walus82, o ile się nie mylę leo no i moje są na euro 3 i mają moce rzędu 350+

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 5 lutego 2017, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
Podpinam się do tematu.

Mam m57n z wtryskami Euro3 131. Celuje w 350+ i widzę 3 opcje jeśli chodzi o wtryski.

1. Wsadzenie 219 bez zakodowania i wystrojenie auta

ktoś tak ma? Nie ma problemu z błędami, pracą na wolnych itp?

2. Wsadzenie 219, wymiana kompa na euro4 i zakodowanie

ktoś tak ma? co z kluczykami do auta immo itp sprawami?

3. Złożenie hybrydowych wtrysków czyli 131 z końcówkami 219

odchodzi problem z kodowaniem i wymianą kompa, ale co z wydajnością i możliwością wysterowania i czy ktoś to przerabiał?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 7 lutego 2017, 14:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
taki "aspekt" euro3 vs euro4

na tabliczce znamionowej jest poziom zadymienia, ktory diagnosta powinien na przegladzie sprawdzic.. auta z euro3 maja pewnie poziom okolo 1.7 (liczba w kwadraciku) a euro4 okolo 0.5 co oznacza, ze uczciwie przejsc przeglad auto z euro4 jest ciezej
Z drugiej strony by wjechac do wiekszosci niemieckich wiekszych miast potrzeba naklejki potwierdzajacej posiadanie normy "4", ktora wydaje sie na podstawie skanu DR (zaklada sie, ze przeglad techniczny potwierdza posiadanie takiej normy w realu)
To tak raczej luzno zwiazane z tematem ale jakby ktos szukal auta, ktorym w planach ma np wycieczki do Berlina.. to raczej niech euro3 nie kupuje bo bedzie je stawial przy rogatkach.. jezeli ktos mieszka w wiekszym miescie gdzie Kaziki nie podbijaja przegladu za piekne oczy a mysli sie o czipach itp... lepiej kupic moze euro3 (bedzie mniejszy klopot zdobyc pieczatke)
E46 euro4 to takie "wczesne" euro4 i zakladam, ze poziom zadymienia max okreslony jest na 0.5 bo tak mam w 3 autach dieslach euro5/euro5 ale moze w e46 tak ostro nie jest

Od strony "czipa" kalibracja wtryskow seryjna wyglada tak
By wtrysnac 73mg paliwa przy cisnieniu wtryskow 1600 potrzeba otworzyc wtrysk na nastepujaca liczbe mikrosekund (milionowych czesci sekundy)

e46 204ps euro3: 1275
x3?x5 218ps euro4: 947
e60 218ps euro3: jakies 1300 o ile pamietam (moze byc ze dokladnie tyle co e46 204ps - z pamieci pisze)
e60 235ps/286ps: okolo 800 (kalibracja jest seryjnie do 1800rp)
e60 272ps: okolo 880
e46 184ps dla 60mg przy cisnieniu 1450 - okolo 1150

Przy wysokich obrotach czasu na wtrysk nie mamy ile chcemy wiec to ma znaczenie.

auta na gt2260 moga liczyc na ladowanie w okolicy max mocy (+-3800 obrotow) powiedzmy srednio 1.65b
model 535D przy max mocy laduje na okolo 1.8b (i to wydajniej niz turbiny z mniejszymi wirnikami/kolami kompresji ustawionymi takze na 1.8 /np jakas "hybrydka" na gt2260) i ma dawki w okolicy 72mg o ile pamietam. Oczywiscie, ze samym koksem moc sie w pewnym zakresie zrobi (tak dzialaja powerboxy i polowa czipow :) ) ale nie mozna wtrysnac 100mg paliwa przy ladowaniu 1.6b bo sie cos zjara przy dluzszym bucie

Dla lubiacych excela:
powiedzmy ze 1m3 powietrza wazy 1kg (waga jest zalezna od temperatury)... 1 cylinder ma pol litra pojemnosci. Turbina laduje np na 1.5b co z atmosferycznym daje nam 2.5b
przy samym atmosferycznym tlok wciagnie (zakladajac 100% sprawnosc) - pol litra powietrza, ktory wazy (upraszczajac) okolo 500mg
Przy cisnieniu bezwzglednym 2.5b mamy przelicznik 2.5 czyli 500*2.5 = 1250mg powietrza
zakladajac AFR na poziomie 16 (mozna zejsc nizej ale pamietajmy, ze obliczenia sa z czapki! wiec zostawmy bagaz bezpieczenstwa... mamy 1260/16 = 78mg paliwa
Przy 1.65b bedzie to okolo 82mg paliwa

Reasumujac: bez hybrydy dyskusja o problemie wydajnosci wtryskow moze byc jak dyskusja o wyborze opon do malucha z indeksem predkosci 250 vs takie z indeksem 300km/h :D
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 10 lutego 2017, 08:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
przemek4net napisał(a):
na tabliczce znamionowej jest poziom zadymienia, ktory diagnosta powinien na przegladzie sprawdzic.. auta z euro3 maja pewnie poziom okolo 1.7 (liczba w kwadraciku) a euro4 okolo 0.5 co oznacza, ze uczciwie przejsc przeglad auto z euro4 jest ciezej
Z drugiej strony by wjechac do wiekszosci niemieckich wiekszych miast potrzeba naklejki potwierdzajacej posiadanie normy "4", ktora wydaje sie na podstawie skanu DR (zaklada sie, ze przeglad techniczny potwierdza posiadanie takiej normy w realu)


Właśnie, u nas te plakietki dają po nr VIN, czyli jaką normę auto spełniało wyjeżdżając z fabryki taką plakietkę dostaje. Ale w Niemczech zdarzy się np. e46 320d czy e39 rok prod. np 2002 i pisze że dpf i euro 4.
Ciekawe czy jak by się ktoś uparł była by możliwość przerobienia tego euro 3 na euro 4 poprzez włożenie kat, spełniającego euro 4 czy 5.

Jak już jesteśmy przy temacie euro 3 na euro 4.
Macie jakieś opinie z katalizatorami spełniającymi te normy ? ( mówię o zamiennikach np. magnaflow)


Ostatnio edytowano 10 lutego 2017, 09:02 przez rashkiet13, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 10 lutego 2017, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pasywny filtr DPF to słaby pomysł - nie wypala się jak zwykły tylko wyłapuje sadzę
więc zatka się znacznie szybciej niż tradycyjny DPF, a jak coś niedomaga w silniku tym bardziej

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 11 lutego 2017, 10:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
sa 2 rzeczy:
1)
plakietki euro4 wydaja na podstawie vin
2)
przy przegladach technicznych (wykonanych zgodnie ze sztuka) poziom zadymienia sprawdza sie wg liczby w kwadraciku na tabliczce znamionowej (diagnosty plakietki nic nie obchodza)
3)
poniewaz auta bez normy euro4 w DE nadaja sie najwyzej na wies (do miast sie nimi nie wjedzie) to raczej na tamtejszych formach szukalbym infa

https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikat ... -_E46.html

http://www.ebay.de/itm/RUsPARTIKELFILTE ... 1447884840


wg szybkiego zerkniecia sa rozwiazania "pasywne" do 2 litrowek

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 11 lutego 2017, 13:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
przemek4net napisał(a):
poniewaz auta bez normy euro4 w DE nadaja sie najwyzej na wies


Drenzo nie ma Umwelt Zone i można śmiało wjeżdżać nawet bez plakietki.
Plakietki dotyczą nie całego miasta tylko stref ( centrum itp. co zresztą jest oznaczone znakami).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 11 lutego 2017, 15:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
rashkiet13 napisał(a):
Drenzo nie ma Umwelt Zone i można śmiało wjeżdżać nawet bez plakietki.
Plakietki dotyczą nie całego miasta tylko stref ( centrum itp. co zresztą jest oznaczone znakami).


no fakt, do Drezna mozesz pojechac, do Katowic takze :D ... do Berlina to juz nie bardzo.... i nie jest to "scisle centrum" (w sensie Ratusz + 5 ulic w kolo) tylko kawal miasta akurat ten interesujacy Ciebie jako turysty. To samo dotyczy np Hannoveru i odczulem to osobiscie bo zamowiona poczta plakietka szla i szla a ja przez n tygodni auto na parkingu na brzegu miasta parkowac musialem

Dla "turysty" to nie tragedia... stawiasz auto na jakims partk&ride i finito .. ale jezeli mieszkasz w tym miescie albo jestes tam czesto cos zalatwic to slabo to widze...
Przemek
P.S.
jeden Niemiec mowil mi, ze dyskusyjne jest czy ograniczenie wjazdu do miast w DE dla aut dopuszczonych do ruchu przez inne kraju EU jest zgodne z prawem unijnym.. ale, ze plakietka doszla wiec nie mialem motywacji tego testowac

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 330cd m57n przerobienie auta z euro3 na euro4
PostNapisane: 6 maja 2017, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
Moje BMW: 330xd 204
Kod silnika: m57n
czyli e46 z 2003r spelniajace norme euro 3 po programie wyjdzie gorzej niz takie samo e46 z2004 r z norma euro 4 ???;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL