BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 listopada 2018, 21:44


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6515
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
BanDai, no to napisz chłopakowi jakie koszty z grubsza ,żeby się skończyło gadanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 12:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 556
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E90 335d
Seryjne wtryski z N47 177KM wystarczą na max 250KM, ale wiadomo ile N47 177KM ma przeważnie w serii (150-160KM), także na więcej jak 230-240KM bym nie liczył na seryjnym układzie paliwowym. Wtryski z 123d po lifcie trzeba liczyć 1600-2000zł. IC za 400zł to można jedynie założyć 550x140x65mm + kolanka i obejmy drugie tyle, miałem, testowałem, przy 2 barach boostu w dolocie piekło. Za dobry IC do 1er trzeba liczyć minimum 1600zł pod warunkiem, że sam go zamontujesz (IC 550x160x160mm 1000zł + przerobienie aluminiowych boczków, żeby wszedł z 200zł + dolot 400zł).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 12:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1782
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
Turbo - 2000 tysiące
Wtryski 535d n57 - 550 sztuka - 2200
Pompca cr 123d poliftowa - 700 ? Zależy jak trafisz
Intercooler całość - 2000 zł i uwierz mi nie łatwo tam zmieścić cos większego
jakies czujniki pierdoly 400 zł
Dolot seryjny ten plastikowy do wywalenia, pospawany sztywny od nowa -1200 zł około zeby miało ręce i nogi, do przerobienia jest tez łapa silnika co rownież kosztuje, do tego strojenie minimum 2000 zł

wyjdzie 10 tys pod warunkiem ze wszystko bedziesz miał sprawne :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 13:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1030
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
dawidd3, te poliftowe sa bardziej wydajne niz przedlift tak? U Ciebie wyszlo 276km i to byl koniec turbin czy paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 556
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E90 335d
Podczas strojenia było 290KM, ale turbiny przeładowywały pod większym obciążeniem. Paliwa jest na ok 300KM przy idealnej pompie i wtryskach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 16:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5962
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
wszystko na styk na ostatnim dechu przy idealnym tym i tamtym bla bla bla

i to ma byc bezawaryjny samochód??? czy badziewie co jeździ od warsztatu do warsztatu
po drugie zastanawiam się kto kupuje 120d żeby potem robić je na 300km jaki to ma sens w jaki sposób został przemyślany zakup tego samochodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 16:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 887
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Takie sa koszty zabawy, ja np nie widzę sensu 18cali w e36, czy gleby -60, sub na caly bagaznik a jeżdżą i tacy.
Chce się bawić niech sie bawi.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5962
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
zabawą jest awaryjny samochód?? felga nie zwiększa waryjności wozu i ryzyka stania jak pizda w trasie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1782
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
Zdzira 850I,
nie ma sensu kkmentowac czyichś poczynań, ma kasę chce wydać niech sie bawi ale to droga zabawa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 19:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18246
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Zdzira 850I napisał(a):
zabawą jest awaryjny samochód?? felga nie zwiększa waryjności wozu i ryzyka stania jak pizda w trasie



Większa felga niższy profil a to już większe ryzyko :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 20:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 20
Moje BMW: e91 318d
Kod silnika: n47a
turbina jest od mercedesa 350cdi , jak sobie poradziłeś z jej założeniem BanDai . Robiłeś kolektor wydechowy czy przerabiałeś turbinę pod kolektor .
Robiłeś to na swoich wtryskiwaczach i pompie czy wymieniałeś .Możesz jakies szczegóły opisać .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 23 sierpnia 2017, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1782
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
O właśnie zapomniałem o kolektorze wydechowym, lista modyfikacji jest w poście powyżej, zrobienie 270hp kosztuje około 12 tysiecy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 24 sierpnia 2017, 19:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 20
Moje BMW: e91 318d
Kod silnika: n47a
BanDai napisał(a):
O właśnie zapomniałem o kolektorze wydechowym, lista modyfikacji jest w poście powyżej, zrobienie 270hp kosztuje około 12 tysiecy


Nie masz zdjęć tego kolektora albo samogo kolektora na sprzedaż .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 00:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1030
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
sebal7, takich gratow raczej nie ma na polkach w sklepie. To wszystko jest custom i musisz jechac do kogos zeby stworzyl ci to od podstaw. Dlatego jest to takie kosztowne i pracochlonne...

Cytuj:
Takie sa koszty zabawy, ja np nie widzę sensu 18cali w e36, czy gleby -60, sub na caly bagaznik a jeżdżą i tacy.
Chce się bawić niech sie bawi.

Cytuj:
nie ma sensu kkmentowac czyichś poczynań, ma kasę chce wydać niech sie bawi ale to droga zabawa.


x2

Zdzira 850I, tak samo mozna skomentowac wsadzanie manuala i szpery do krązownika szos jakim jest 7er. Jaki to ma sens? Siodemka jest limo do pochlaniania kilometrow, nie po to zeby trudzic sie zmiana biegow. A jesli juz to lepiej kupic auto z manualem. Ale wiem ze dla innych moze to nie miec sensu ale ty sam zaplanowales taki mod, jestes z niego zadowolony i daje Ci radoche. Sadze ze w tym przypadku jest tak samo :)

Kiedyś litrowe silniki mialy po 50km a wolnossace diesle 70. Dzisiaj litrowki seryjnie maja dobrze ponad 100km a diesle ponad 180.
dawidd3, jest idealnym przykladem na to, ze mozna miec pod 280km i nie jezdzic od serwisu do serwisu (tak mysle, jesli się myle to mozesz mnie sprostowac)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 00:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1782
Moje BMW: ladne
Garaż: M3+
viewtopic.php?f=89&t=163938&start=380


Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
Dante182,

ale Dawid ma 123d a to jest różnica w przypadku planowanych modyfikacji i to na duży +

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5962
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tak tylko mój manual nie wpływa na awaryjność samochodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6515
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Zdzira 850I, takie głupie gadaniem. A u wujekwaldus kompresor nie wpływał na awaryjność ? A u morphiego a u mnie ? We wszystkich tuningowanych autach wpływa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 25 sierpnia 2017, 14:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18246
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Awaryjna to i fabryka często bywa :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 27 sierpnia 2017, 00:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 556
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E90 335d
Mega ważne jest to, żeby nie mieć parcia na cyfrę, tylko zbudować setup, który jeździ bezawaryjnie w każdych warunkach, zawsze trzeba brać na coś poprawkę. Wiadomo, że fajnie mieć te jeszcze dodatkowe 15-20KM, ale w większości przypadków lepiej ciut mniej, a bezpieczniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: N47 177KM w 120D.
PostNapisane: 7 września 2017, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 584
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
odswieze, bo mam nowe przemyslenia na temat 2.0D od bmw :)
Generalnie podtrzymuje teze, by w zyciu bylo lzej.. najlepiej kupic 3.0 zamiast 2.0...
ale...
tutaj pojawia sie moje nowe doswiadczenie z modzonym E91 2.0D
To autko nietypowe, bo jest to formalnie alpina ale zamiast V8 500 ps to ...z 2.0D :D (silnikiem montowanym w E87 123D 204ps podbitych na chyba 214 przez alpine) - taka kruszynka :P
Pod maska pomiedzy silnikiem a chlodnicami moznaby pewnie dojazdowke zmiescic :D

Wlasciciel auta wierzyl w sukces bardziej niz ja (ja bylem ten co studzil oczekiwania - nie wierzylem w 300+ na ori T)
Przyjechal na czipa z autem ze wstawionymi juz wtryskami od 313ps, pompa wtryskowa od 313ps, wywalony DPF, EGR, duzy IC - bateria bledow w ecu ale jakos dojechal :przestraszony:
Turbo-stock!!! (dlatego bylem sceptyczny)

Wtryski dopasowac czy wylaczyc DPF + czip to wiadomo.. do ogarniecia ale pojawil sie problem... troche koksu wiecej i przeladowanie.
Dostal wiec moda wzglednie bezpiecznego (na 266ps - hamowal auto gdzies bo mi dynomet niedomagal) i wg porady przekazanej przez Lukbmw przerobil (juz w domu) troche WG turbawki i przeladowania ustaly
Juz zdalnie jakies popraweczki tu i tam w sofcie porobilem, on wgrywal i testowal (szalenstwo :szok: - bez nawet chodzacej inpy!!! bo nie udalo mu sie jej uruchomic a nie mowimy o jakims czipie pitupitu + 20%) - mial manometr wiec wiedzielismy ja zachowuje sie turbo a po "opisie slownym" co jest za autem wnioskowalismy "szufla koksu mniej/szufla wiecej"

No i jak auto jezdzi (bo przeciez to najwazniejsze)

myślę, że E91 330D seria nie ma szans, jeździ jak ostro zaczipowanie 330D na seryjnej T :super:
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
to tylko seryjne T...

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL