BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 01:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Witam,

Mam pytanko do obeznanych w temacie modyfikacji n54b30.

Jakie mody mechaniczne trzeba poczynić, aby uzyskać bezpieczne i STABILNE 380-400km w tym silniku?

Starczy wymienić IC na większy i zrobić program? Czy wydech będzie dławił? Jakieś zawory?
Jaka jest granica modyfikacji, żeby można było stabilnie podnieść moc, bez konieczności zwalania wydechu, wymiany całego dolotu i ogólnie 3/4 osprzętu silnika?

Koniecznością jest kupowanie tego kawałka metalu od Wagnera za 3,5k pln, żeby poprawić coś w kwestii chłodzenia powietrza?
Czy można np FMIC? Spotkałem też jakiś produkt typu TRUBOWORKS? Warte to coś? Jedno i drugie to 1 /2/3 ceny Wagnera...

Kilka linków tych cudów:
Turboworsk http://allegro.pl/intercooler-turbowork ... 60537.html
TEN TW wygląda trochę jak wychwalany wagner: http://allegro.pl/intercooler-bmw-e90-e ... 12407.html
No a cena jest 3x mniejsza...

FMIC: http://allegro.pl/intercooler-fmic-spor ... 24106.html jakiś pierwszy z brzegu....

Te wszystkie FIMICa wydają się jakieś niedostosowane do standardowych złączek, za to turboworks ma podobne kierunki wlotu i wylotu, co pewnie ułatwi znacznie montaż, kwestia, czy to nie pęka przy pierwszym bucie?

Kolejna kwestia to soft xHP, ktoś jeździ? Przy 380/400km 6hp21 zniesie to jakoś rozsądnie? Rozumiem, że jak nie był wymieniany olej w skrzyni, to pewnie warto to zrobić przed modem i ogólnie dla świętego spokoju?

Odnośnie chłodnicy oleju coś już tam pisaliśmy, ale są jakieś sprawdzone rozwiązania do kupienia od ręki i takie pasujące p&p do standardowych przyłączy i miejsca nadkolu? Oczywiście coś co da jakiś wyraźny spadek temperatury oleju, żeby nie robić tego dla sztuki.

Z góry dzięki za wyczerpujące odpowiedzi! :)

Ogólnie mamy trochę czasu na jakieś "luźne gadki" w temacie, auto prawdopodobnie zapakuje się do kontenera w przyszłym tygodniu :spi:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 09:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Wszystko jest u mnie w galerii xhp to pierwsze co trzeba zrobić
Oleju nigdy nie wymieniłem w skrzyni
ja bym się w dedykowane IC nie bawił tylko zamontowal coś na wzór mojego ale trochę mniejszy np 300x550x96
Oczywiście do 400 koni wystarczy mhd lub jb4 ma wiele fajnych funkcji typu dodatkowe chłodzenie podgląd parametrów na zegarach i wiele innych polecam n54ech

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 10:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
Jeśli można podepnę się z pytanie...Do swojego N52B25 też mógłbym wgrać xHP? Do każdego 6hp podejdzie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 11:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Sengoku215 napisał(a):
Jeśli można podepnę się z pytanie...Do swojego N52B25 też mógłbym wgrać xHP? Do każdego 6hp podejdzie ?

Tak ściągasz apke podpinasz pod USB w tel kabel i wpinasz się do obd reszta według instrukcji
A jeśli chcesz mogę Ci wgrać takie coś

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 11:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Mr.Klopot napisał(a):
Wszystko jest u mnie w galerii xhp to pierwsze co trzeba zrobić
Oleju nigdy nie wymieniłem w skrzyni
ja bym się w dedykowane IC nie bawił tylko zamontowal coś na wzór mojego ale trochę mniejszy np 300x550x96
Oczywiście do 400 koni wystarczy mhd lub jb4 ma wiele fajnych funkcji typu dodatkowe chłodzenie podgląd parametrów na zegarach i wiele innych polecam n54ech


U Ciebie jest jakiś kosmos ten ICek, tak samo chłodnica oleju... :O Pasowało w miarę, czy sporo rzeźbienia? Nie ukrywam ze chciałbym to zrobic sam ew zlecic komuś kto bedzie składał furę, więc technologia i kombinacje z NASA odpadają raczej.. Potrzebowałbym coś co bardziej pasuje bez rzeźby i polepszy temp pracy względem serii, raczej więcej mocy, jak 370-400 mi nie potrzeba, bo w końcu to ma być auto użytkowe :p

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 11:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Chlodnice oleju bez zbędnej kombinacji 20 rzedowa się mieści IC i dolot z nierdzewki żeby nie rozerwalo plastiku warto założyc zamiast wymiennika automatu chlodnice oleju

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 12:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No a ktoś się może wypowie nt ICków TURBOWORKS? Nie znalazłem żadnych info w necie. Wyglądają na najbardziej dopasowane w kategorii CENA/JAKOŚĆ cena podoba do FMIC, a FMIC na rycinach wygląda totalnie z dupy w sensie wlotu i wylotu (dopasowania względem serii). Mają dużo większy rdzeń od serii, nawet jakby były słabej żebrowane, to sama powierzchnia tego wymiennika powinna zrobić różnicę na PLUS, najprawdopodobniej IC będę musiał wymienić tak/czy tak kwestia jest taka, że ori używka kosztuje 500-600pln, a jakiś aftermarketowy to jak widać koszt od 1 do 3,5. Jeśli taki Turboworks starczy na obrobienie modów w rozsądnych granicach, to byłby zadowolony. Jak widać po tytule nie chcę 500km, ani też przygotowywać auta pod aż takie moce, stąd nie widzę sensu wywalania 3.5pln na Wagnera... Gdyby to było 2k i pewność, że jest dobry i pasuje, to zastanawiałbym się nawet nad innymi opcjami, a jak widać rozbieżności w cenach podobnych produktów jest duża.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 13:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Ja mam turboworks i temp w dolocie jest w trasie większa max o 5 st od otoczenia
Według moich info porównań fmic i turboworks to są te same rdzenie turboworks ma ścianki Boczne ok 5mm jest trochę ciężki ale daje wrażenie solidnego

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 27 stycznia 2018, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Poszukałem i ludki ładują turboworksy do projektów i to lata, więc pewnie pójdę w ta stronę zważywszy na fakt, że ma 60% większą objętość od standardowego IC (mowa o dedykowanych). Pewnie ciężko to przełożyć jednoznacznie na pojemność i efektywność chłodzenia, ale samo założenie jest już OK.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 28 stycznia 2018, 13:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
próbuj :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 9 lutego 2018, 22:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 210
Lokalizacja: Podkarpackie
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153504
Jak celujesz w okolice 400km to pomyśl o DP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 10 lutego 2018, 01:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
J/W pomysł o DP bez katów tymbardziej ze i tak bedziesz robił albo program albo jb4 czy mhd

Cooler zaloz taki jak radzi Klopot bo moim zdaniem nie ma sensu doplacac do wagnera, z uniwersalnym jest wiecej zabawy ale moim zdaniem warto. Jest pelno DIY na e90post czy n54tech takze napewno poradzisz sobie sam z instalcja.

Ja moge polecic te DP

http://www.vr-speed.com/vrsf-3-stainles ... -135i.html

i ten cooler http://www.vr-speed.com/vehicles/bmw/e9 ... 0-e92.html jak niech chcesz za bardzo przerabiac. Ja mialem ten w E90 i delikatnie trzeba bylo przyciac plastik zeby sie zmiescicl ale zadna rzezba tylko kosmetyka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 10 lutego 2018, 11:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No DP zamiast katów jest konieczny, żeby podnieść moc o te 25/30%? Auto ma służyć do normalnej jazdy i fajnie by było, jakby mi nie zabrali dowodu za brak katów, czy w UE gdzieś nie yebli jakiegoś kosmicznego mandatu... Najprawdopodobniej mody i tak będą robione u mr. Kłopota, to jakieś patenty chyba ma na Cooler, a raczej jego montaż :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 10 lutego 2018, 20:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie wiem jak jest w PL, ale dp bez katów nie jest dużo głośniejsze jak masz seryjna środkowa sekcje i seryjne końcowe tłumiki. Auto brzmi dużo lepiej niż seria. Nie bedziesz miał CEL bo i tak i tak wgrasz program, jb4 czy mhd. Moim zdaniem wywalenie seryjnych dp i założenie dp bez katów to pierwszy MOD w n54.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 11 lutego 2018, 10:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Hakelbery napisał(a):
Nie wiem jak jest w PL, ale dp bez katów nie jest dużo głośniejsze jak masz seryjna środkowa sekcje i seryjne końcowe tłumiki. Auto brzmi dużo lepiej niż seria. Nie bedziesz miał CEL bo i tak i tak wgrasz program, jb4 czy mhd. Moim zdaniem wywalenie seryjnych dp i założenie dp bez katów to pierwszy MOD w n54.



Głośność to jedno, spaliny to drugie diesle u nas już trzepia na kontrolach drogowych. Czekać tylko jak będą kontrolować wersje PB. Nie wspomnę o przeglądzie, ktoś z właścicieli n54 ma jakieś info odnośnie zmiany katow na dp??

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 11 lutego 2018, 18:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Jak wywalasz katy z dp nie będzie wogole smrodu spalin po tym jak silnik się rozgrzeje. Przy zimnym odpaleniu będzie wyraźnie czuć ze czegoś tam brakuje :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 12 lutego 2018, 08:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Hakelbery napisał(a):
Jak wywalasz katy z dp nie będzie wogole smrodu spalin po tym jak silnik się rozgrzeje. Przy zimnym odpaleniu będzie wyraźnie czuć ze czegoś tam brakuje :rotfl:


Jeśli z DP można śmiało jechać na przegląd/śmigać po zachodniej europie, to pewnie nie będę się bawił w połśrodki, jeśli jednak jest to problem podczas kontroli/przeglądu to sobie daruję. Jak w podpisie nie chcę osiągać astronomicznych mocy. Jeśli np z katami itp będzie osiągalne max 370km, to tak będzie zrobione. Nie musze mieć koniecznie najwięcej km, to auto w serii jeździ już przyzwoicie, jak dla mnie.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e9X] n54b30 335i mody na ok ~380-400km + xHP kilka pytań
PostNapisane: 12 lutego 2018, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Zawsze mozesz założyć do ze sportowymi katami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL