BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 lipca 2018, 15:49


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46]320D 150km problem z chipem
PostNapisane: 31 maja 2018, 19:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 320
Kod silnika: m47n
Witam,

Nie dawno kupiłem e46 320D 150km ,2003 rok , przebieg licznikowy 285tys , rzeczywisty kto wie.
W pierwszej kolejność zaczołem od odszczurzania , nowe oleje filtry , wywalenie klapek , czyszczenie kolektora i egra , nowe podcisnienia.
Wsadzona nowe przepływka pierburga ( adaptacja zrobiona).
I teraz tak diagnostyka inpa pokazuje wszystko ok , korekcja na jałowym rozgrzanym do 0.6 , turbo w peaku daje 2.5mbar , przepływka pokazuje wiecej niz zadane(stara ori bosch tez pokazywała wiecej), cisnienie CR w normie , EGR ograniczony disem.
Samochód przy bucie dymi na czarno w serii.
Pojechałem do jednego z tunerów koło Lublina na program , od poczatku krecił nosem ze stary samochód no ale zaczelismy działac.
1 pomiar (seria) 147km/336nm czyli nawet ok jak na te lata , wiec bierzemy sie za program.
2 pomiar 165km/386nm niut zadowalający ale moc nie dokońca i według tunera juz duze dymienie , nie powiedział wprost czy to wtryski juz mają dosc czy jednak turbo nie pompuje tyle ile trzeba szczególnie górą.
Z programu naraze zrezygnowałem zeby znalesc niedomagania.

I tu wkońcu pytanie od czego zacząc?
Wtryski ? jak zdiagnozowac inaczej skoro inpa podaje dobre korekcje na jałowym? czy w ogóle korekcje na jałowym oddają faktyczną kondycje wtrysków?
Turbo ? troszke zaoolejone jak zdjołem rure czy moze sie juz pomału kończyc i nie wydaje na wysokich obrotach? czym mozna zrobic logi dynamiczne doładowania dla danego zakresu obrotow? (inpa odpada ze wzgledu na odswieżanie )
EGR?
Czy moze cos jeszcze innego?
Dodam ze nie wiem czy jest dalej katalizator za to głośniej słychac turbo .

Pozdrawiam
Kuba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL