BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 26 września 2018, 09:09


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 10:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 9503
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Seria raczej na dłuższą metę nie da rady trzymać 1.6+ , z gt1749 oem bmw wypadnie wirnik wydechem... ( mi wypadł przy 1.65bar - okolo 7k km zrobiłem na takim doladowaniu) GTB1756 mi osobiście ładowało 1.95bar do odcięcia... Świetna turbina, choć na dzień dzisiejszy już sa lepsze do wlozenia :)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 14:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17874
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
deejeys jak Ty modziłeś Swojego diesela to e46 ledwo z fabryki wyjechało :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 14:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
zadane ładowanie jest uzaleznione od tego jak wciskamy pedal gazu (finalnie).... jezeli dejeeys przejechales 7 tys km na pelnym gazie (bo inaczej 1.65 b chyba by nie bylo ? :szok: ) i dopiero wtedy Ci sie rozleciala... uwazam to za swietny wynik :rotfl: ... gdy jezdziesz typu 80km/h na 6tym biegu, turbo praktycznie nie laduje niezaleznie czy masz czy nie czipa - moze trzeba bylo mniej cisnac przez te 7 tys km ? :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 9503
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Korzystałem z mocy praktycznie caly czas, ścigać się lubię nawet sam ze sobą ;) Więc lekko nie miało turbo.

Szczurek1986, hehhehehhehh.... :)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 lipca 2018, 15:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=142894
Witam.

Tak jakby ktoś był ciekawy. Winna była na 80% przepływka. Po zrobieniu dziurki w starej, wykres turbo się wyrównał i nie robi dropu poza 4200 - 4500 rpm (ale delikatnie i też to już jest odcinka). Także czekam na nową przepływkę i tylko wyregulowanie turbo pod pomiary z nowej przepływki i będzie cacy.

Bez konieczności ściągania turbo na stół i bez konieczności zderzaka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 lipca 2018, 08:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47n
haxigi napisał(a):
Witam.

Tak jakby ktoś był ciekawy. Winna była na 80% przepływka. Po zrobieniu dziurki w starej, wykres turbo się wyrównał i nie robi dropu poza 4200 - 4500 rpm (ale delikatnie i też to już jest odcinka). Także czekam na nową przepływkę i tylko wyregulowanie turbo pod pomiary z nowej przepływki i będzie cacy.

Bez konieczności ściągania turbo na stół i bez konieczności zderzaka :)


Piszesz ze zderzak beset niechcesz potrzebny hym :(

Dowiedz sie jak dziala vnt , to Sam stwierdzisz ze zderzak jest potrzebny.
Ps. Zderzak niema nic w spolnego z gora;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 lipca 2018, 20:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=142894
rychuE46 napisał(a):
haxigi napisał(a):
Witam.

Tak jakby ktoś był ciekawy. Winna była na 80% przepływka. Po zrobieniu dziurki w starej, wykres turbo się wyrównał i nie robi dropu poza 4200 - 4500 rpm (ale delikatnie i też to już jest odcinka). Także czekam na nową przepływkę i tylko wyregulowanie turbo pod pomiary z nowej przepływki i będzie cacy.

Bez konieczności ściągania turbo na stół i bez konieczności zderzaka :)


Piszesz ze zderzak beset niechcesz potrzebny hym :(

Dowiedz sie jak dziala vnt , to Sam stwierdzisz ze zderzak jest potrzebny.
Ps. Zderzak niema nic w spolnego z gora;)


Nie wiem, troche poczytalem, poogladalem jakies filmiki na yt i o koniecznosci posoadania zderzaka nikt nic nie mowi. Nawet animacja jak dziala vnt pokazuje tylko tyle, ze jak otwiera sie geometria steruje gruszka.

W wersji ze sterowaniem elektronicznym nie ma w ogole.zderzaka fabrycznie wiec nie wiem sam juz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 9 sierpnia 2018, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=142894
Jakby kogoś ciekawiło, to po wymianie przepływki na nową, adaptacji jej i resecie modułów (+ z baterii wyjęty na 1h) turbo zachowuje się tak:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 25 sierpnia 2018, 16:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47n
Jeśli nie zamontujesz zderzaka to geometria zamyka się na Maxa i blokuje spaliny . Jak zamontujesz zderzaka to osiągniesz trochę geometria żeby przy pełnym zaciągnięcia ciegna geometria była uchylona to pozwoli wstać turbinie wcześniej. Resztę wyregulujesz ciągnem sztangi i ewentualnie n75. Kat do wyzwalania i zamontowanie fmic . I sprawdź czy dolot szczelny. Jak będziesz miał problemy pisz na priv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL