BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] V8 z opcją S704 - jak obniżyć przód?
PostNapisane: 3 lipca 2018, 20:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 540i6
Kod silnika: M62B44TU
Garaż: http://grn85.prv.pl/cars/cars.html
ma ktoś sprawdzony patent na wyrównanie wysokości przodu z tyłem w E39 V8 z zawieszeniem M-Technik? Od razu wspomnę, że V8 ma inne sprężyny niż R6, o obniżaniu E39 R6 w Internecie można wyczytać wszystko, z V8 nie jest już tak łatwo... mierzyłem i wychodzi na to, ze dystans między oponą a nadkolem z przodu jest o 2cm większy niż z tyłu, dlatego chciałbym wrzucić niższe o 2cm sprężyny na przód. Pierwszym strzałem jest Eibach, ale... ProKit podobno obniża tylko 30mm w stosunku do serii bez M-Tech (czyli przy M-Techu da to różnicę 10mm), natomiast seria Sportline nie jest produkowana do V8. Pytałem w niemieckich i polskich sklepach, które sprzedają sprężyny H&R - w każdym odpowiedzi są inne, w/g każdego pasuje coś innego, także powoli tracę orient co wrzucić, żeby ten przód faktycznie siadł. Będę wdzięczny za podanie modelu lub symbolu sprężyn, które dadzą pożądany efekt (czyli ok ~20mm w dół w stosunku do M-Tech na przedniej osi).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] V8 z opcją S704 - jak obniżyć przód?
PostNapisane: 16 lipca 2018, 07:56 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
A lowtec?
https://www.lowtec.de/en/bmw/5/e39/lim/ ... ings?c=204

https://www.lowtec.de/en/bmw/5/e39/?p=4&o=3

Chyba sebek na forum 7er.pl sprzedawał produkty tej firmy.
Gwint miał ciekawe rozwiązanie. Ponieważ można obniżyć samochód wraz z utwardzeniem(zmiana punktu pracy amortyzatora), ale można też obniżyć całą kolumnę, nie zmieniając punktu pracy amora

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL