BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 02:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M3 GTR Street -> blotniki z M3
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
witam wszystkich
czy ktos wie gdzie mozna dostac maske i zderzki jak w M3 gtr e46 do normalnej e46 cupe???


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2008, 22:44 przez Marcin'ek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
zapewne interesuja Cie jakies laminatowe wynalazki bo ori nie dostaniesz nigdzie, maske moze jeszcze na ebayu znajdziesz (user STAN ma taka) ale zderzaki to juz kompletna rzezba bo zapewne wiesz ze GTR jest duuuzo szersza niz zwykla coupe ja sie osobiscie nie spotkalem z takimi odpowiednikami do coupe

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 23:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
widziałem (w gazetach i tv) kilka cupe z taka maska ale tez widzialem (zadko) takie zderzaki
w przyszlosci chcialbym ja tez troche poszezyc (cos jak torowe gtr tylko nie az tak szeroko)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
maska to raczej kwestia pieniedzy, zderzaki to juz klopotliwa kwestia, i musisz sie przygotowac na to ze bedzie to bardzo problematyczna przerobka, tym bardziej ze chcesz blotniki poszerzac co wg mnie nie ma sensu.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 23:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
czemu twierdzisz ze to niema sensu???

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 23:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
bo musial bys przerobic pol auta na tak zwanego druta, tu cos dospawac, tam cos dokleic, tutaj poszpachlowac, polakierowac, a szczerze watpie w mozliwoci Polskich tjunerow, po kilku latach zacznie ruda wychodzic, i mozesz zapomniec o sprzedazy w dobrej cenie. auta w ktore sie wpakowalo worek pieniedzy
a poza tym BMW to nie choinka i musialo by to byc zrobione full profi zeby wzbudzic poklask pasjonatow BMW i osob ktore sie znaja na motoryzacji

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 23:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Santino napisał(a):
bo musial bys przerobic pol auta na tak zwanego druta, tu cos dospawac, tam cos dokleic, tutaj poszpachlowac, polakierowac, a szczerze watpie w mozliwoci Polskich tjunerow, po kilku latach zacznie ruda wychodzic, i mozesz zapomniec o sprzedazy w dobrej cenie. auta w ktore sie wpakowalo worek pieniedzy


No halo ! Nie trzeba odrazu zabijać czyiś marzeń a hasła że to drut ? A STAN`a fura to dlaczego nie drut w takim razie ? :zdziwko:

Cytuj:
a poza tym BMW to nie choinka i musialo by to byc zrobione full profi zeby wzbudzic poklask pasjonatow BMW i osob ktore sie znaja na motoryzacji


Może koledze nie zależy tak jak tobie na poklasku nie pomyślałeś o tym ? i chce zrobić coś wyłącznie dla siebie.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 00:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
MAJSU_WuWuA napisał(a):
A STAN`a fura to dlaczego nie drut w takim razie ?

Z tego co mi wiadomo to STAN nie ma poszerzonych nadkoli. i nie przeprowadzal ingerencji w ori poszycie nadwozia.
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Może koledze nie zależy tak jak tobie na poklasku nie pomyślałeś o tym ? i chce zrobić coś wyłącznie dla siebie.

dobrze ze wiesz na czym mi zalezy lepiej ode mnie, medium normalnie :padam:
a to ze kolega chce zrobic cos dla siebie to przeciez oczywiste,
a poza tym kolega sie spytal dlaczego uwarzam ze poszerzenie nadkoli ala gtr jest pozbawione sensu, i moja odpowiedz uzyskal, za to nie rozumiem co Twoja wypowiedz wnosi do tematu.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 15:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
powerbmw, poszeżaj błotniki jak najwięcej.
teraz są takie preparaty na rude że nie wyjdzi nic przez długie lata tylko zrobić to trzeba w odpowiednim warsztacie.
podstawa to NISKO I SZEROKO czyżby ktoś o tym zapomniał ?? :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 16:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
a takie teoretyczne pytanie, bo przy takim poszerzeniu podstawa to felunek o niskim ET no i dystanse po kilka lub kilkanascie centymetrow na strone. czy przy takim nie naturalnym poszerzeniu nie straci sie na wlasciwosciach jezdnych, bo chyba w ktoryms auto swiecie jakis szpec sie wypowiadal ze kilka cm mozna zakladacc ale kilkanascie to juz nawet niebezpiecznie, jak to jest bo sie przyznam szczerze ze sie nie znam na dystansach. ja bym tam nie kombinowal z poszerzaniem na GTR nadkola od M3 w zupełnosci starcza :>
Obrazek
nic tylko wstawiac cwiartki :P

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 16:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Santino napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to STAN nie ma poszerzonych nadkoli. i nie przeprowadzal ingerencji w ori poszycie nadwozia.


No chyba jednak mocno ingerował, radzę przejrzeć fotki.

Santino napisał(a):
dobrze ze wiesz na czym mi zalezy lepiej ode mnie, medium normalnie :padam:
a to ze kolega chce zrobic cos dla siebie to przeciez oczywiste,
a poza tym kolega sie spytal dlaczego uwarzam ze poszerzenie nadkoli ala gtr jest pozbawione sensu, i moja odpowiedz uzyskal, za to nie rozumiem co Twoja wypowiedz wnosi do tematu.


Wnioskuję to z twojej wypowiedzi który traktuje o poklasku wśród pasjonatów BMW... Skoro dla ciebie przeróbka niema sensu bo trzeba za dużo zrobić to spoko, lepiej usiąść przed tv żeby się nie narobić.

Santino napisał(a):
a takie teoretyczne pytanie, bo przy takim poszerzeniu podstawa to felunek o niskim ET no i dystanse po kilka lub kilkanascie centymetrow na strone. czy przy takim nie naturalnym poszerzeniu nie straci sie na wlasciwosciach jezdnych, bo chyba w ktoryms auto swiecie jakis szpec sie wypowiadal ze kilka cm mozna zakladacc ale kilkanascie to juz nawet niebezpiecznie, jak to jest bo sie przyznam szczerze ze sie nie znam na dystansach. ja bym tam nie kombinowal z poszerzaniem na GTR nadkola od M3 w zupełnosci starcza :>
Obrazek
nic tylko wstawiac cwiartki :P


Zakładanie dużych dystansów bardzo przyspiesza śmierć łożysk w kołach a do tego pomyśł że normlanie koło ma krótkie śruby które siędzią odrazu w piaście a tak masz dłuuugie śruby i dopiero piastę... w jakimś szybkim zakręcie śruby mogą nie wytrzymać i pęknąć no i tracimy wtedy kółko.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
Panowie ja troche z innej beczki czy jest możliwośc założenie do e36 coupei maski od e46 GTR pytam z ciekawości jak jest to bym tak zapodał dzieki za odpowiedź

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 19:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
zawsze mozna wsadzić felgi od 5ki i wtedy nie trzeba dystansów i dłógich śrób albo poprostu jakieś bbsy z odpowiednim et no przecież nie muszą to być fele ori od 3ki

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
MAJSU_WuWuA napisał(a):
No chyba jednak mocno ingerował, radzę przejrzeć fotki.

MAJSU_WuWuA, przejrzałem prawie caly topic STAN'A i rzeczywiscie tylne nadkola ma wyciagniete, na tych fotach trudno dojrzec bo kiepska jakosc, ale przednie sa ori. ale wyciagnac ori nadkola to bedzie mniej roboty niz przy wiekszym poszerzeniu np wstawieniu przednich blotnikow od M3 i wspawanie tylnych od M3, zalezy co kolega chce osiagnac
Obrazek
Obrazek
:rotfl: tutaj juz sie troche rozpedzam
Obrazek
a wiec na moje oko powerbmw do tej przerobki bedziesz potrzebowal
maski gtr
zderzaka przedniego gtr (nie wiadomo jaka jest belka czy ori alu z e46 czy carbonowa od M3)
zderzaka tylnego (ten sam problem)
spoilera klapy tynienj gtr
jesli sie nie myle carbonowego dachu
blotnikow przednich M3 z kratkami
blotnikow tylnych M3 (moze jakies cwiartki :rotfl: )
Lusterek M3
progow M3
i wiele innych gadgetow tj plastikow w nadkola, mocowan, plyty pod silnik, wlotow powietrza na hamulce, itp itd
No i 330Cd była oferowan od 2003 roku czyli po liftingu, tak wiec bedziesz musial dorzucic jeszcze:
reflektory
kierunki
plastiki pod kierunki
plus jeszcze kilka tysiecy na nieoczekiwane wydatki :)

Cytuj:
Wnioskuję to z twojej wypowiedzi który traktuje o poklasku wśród pasjonatów BMW
ja mialem na mysli ze jesli zalozy tylko zderzaki i maske i nadkola to i tak bedzie to wygladac jak tandetna imitacja GTR na ktorej poznaja sie pasjonaci, moje zdanie jest takie jesli juz sie porywac na taki projekt to od poczatku do konca :) bo polsrodki beda mocno straszyc
Cytuj:
Zakładanie dużych dystansów bardzo przyspiesza śmierć łożysk w kołach a do tego pomyśł że normlanie koło ma krótkie śruby które siędzią odrazu w piaście a tak masz dłuuugie śruby i dopiero piastę... w jakimś szybkim zakręcie śruby mogą nie wytrzymać i pęknąć no i tracimy wtedy kółko.

Tez tak własnie rozumowałem :)

[ Dodano: 16 Grudzień 2007, 23:13 ]
mateusz790 napisał(a):
Panowie ja troche z innej beczki czy jest możliwośc założenie do e36 coupei maski od e46 GTR pytam z ciekawości jak jest to bym tak zapodał dzieki za odpowiedź

mozna cos sprobowac ale watpie zeby to dobrze wygladalo w e36, mysle ze jak bys dorwal plastikowe kratki (pewnie tylko ebay) i wyciol dziury w masce to mooooze cos by z tego wyszlo
esiue30 napisał(a):
zawsze mozna wsadzić felgi od 5ki i wtedy nie trzeba dystansów i dłógich śrób albo poprostu jakieś bbsy z odpowiednim et no przecież nie muszą to być fele ori od 3ki

No do takiego projektu to raczej 19" od M3 bo inne nie od e46 nie beda dobrze wyglądac

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 17:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Witam
Zgadzam sie z santino ze taki projekt to od poczatku do konca
a i o co chodzi z tymi belkami od (alu i karbon) zderzaków?

sorki za ewentualne bledy pisze z komorki :-)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 20:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
powerbmw, a widzisz coupe ma inne mocowanie zderzaka do karoserii niz M3, w coupe masz belke w zderzaku (tylko aluminiowa), a w M zderzak jest wciskany na belke ktora jest przykrecona do nadwozia(do03 roku byly tylko z alu a po belka jest z carbonu)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 22:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
tak ogólnie to zgadzam się z Santino :ok:
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Zakładanie dużych dystansów bardzo przyspiesza śmierć łożysk w kołach a do tego pomyśł że normlanie koło ma krótkie śruby które siędzią odrazu w piaście a tak masz dłuuugie śruby i dopiero piastę... w jakimś szybkim zakręcie śruby mogą nie wytrzymać i pęknąć no i tracimy wtedy kółko.
mtylko że jeżeli dystans jest znaczny to nie masz 10cm śrub a jeden komplet krótkich to przykręcenia dystansu i drugi do przykręcenia felgi ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 22:36 
Ukasz, racja. Błąd w pisowni. Miałem na myśli że zderzak pracuję (opory powiertza itd) a przy sztywnym laminacie kończy się odpadaniem farby. Puenta ta sama :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 18:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
U mnie nie było ingerencjii w nadkola(no Biernacki z 2 lata temu mi podgiął ranty od tylnich błotników aby mi duze koła nie przycierały...

wewnątrz jedynie musiałem dokonac zmian bezpośrednio w budzie aby przy negatywie koła nie miały zadnej ingenerncjii typu jakies przypadkowe przytarcie w bude...ale to raczej jest nie widoczny element...musiał bym zdjąć koła aby to zobaczyć.

odnośnie bodykitu....

Bodykit GTR to jedyny bodykit który odważył bym się założyć...ale napewno ingerował bym tez w silnik aby wstydu przy tym nie było ;)

Z racjii tego że jestem wybredny... do jakości różnych materiałów..
znam bardzo dużo polskich tunerów...

Firma u której miałem propozycje wykonania takiego bodykitu do BMW i wiem że by to zrobili dobrze to

Garnek i Kubek z Poznania czyli AGT ;)

a tu macie E36 z podobną maską w bodykicie Esquiss Rafale

Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 21:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
witam

czy błotniki (przednie) od M3 e46 pasują do cywilnej cupe przed liftem???
czy może lepiej przerobić seryjne błotniki na full profi (problem = listwa z kierunkiem) ?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL