BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 11:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 29 października 2019, 16:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: m57n
Witajcie, od dłuższego czasu dłubie moc w e46 m57n. Szukam rozwiązań ze sprzęgłem i 2 masą. Aktualnie jeżdżę na seryjnym 2 masie + sprzęgle sachs performance. Ten zestaw kompletnie nie wytrzymuje mojej nogi. Przymierzałem się do 2 tarczy na sztywnym kole, ale dźwięki pochodzące ze skrzyni na biegu jałowym mnie przerażają, nie jest to dla mnie akceptowalne, obrotów jałowego również nie chce podnosić. Sprzęgło to nie problem, wiadomo, spiek i gra, ale co z 2 masą. Pytam rożne firmy, żeby wzmocnić, nikt się tym nie zajmuje.

Pozdrawiam

_________________
https://www.instagram.com/individuale46/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 31 października 2019, 22:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Odwiedź Bost Factory ma założone dwu tarczowe sprzęgło w e90x to się przekonasz czy to jest dla Ciebie
bo jak wzmocnisz dwu masę to się robi jedno mas z racji mocniejszych sprężyn i skrzynia się tłucze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 31 października 2019, 23:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: m57n
Hej Luk, akurat rozmawialem z nim juz wczesniej, pokazywał mi jak to chodzi. Mam tak rozwaloną 2 mase, ze zdarzylo mi sie odczuc grzechotanie skrzyni na wlasnym aucie. Nie ma takiej opcji, zebym takim "daily" jezdzil po miescie. W sumie to doszedlem do jakis testowych rozwiazan z 1 z firmy. Bedziemy pakować 1mas + tarcze na sprezynkach z okladzinami Aramid + kevlar. Skrzynia ma byc nieslyszalna, nie jest to 0-1 twardy spiek, ani 2 tarcz a podobno duzo znosi. Bedzie gotowe, to wsadzam, male poprawki i jade do Przemka ustawić "normalny" boost.

Ps. Ludzie z Usa jezdza na tym zamiast spieku.

_________________
https://www.instagram.com/individuale46/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 1 listopada 2019, 18:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
A ja rezygnuje z ręcznej skrzyni na jednej turbinie jakoś to było ale na dwóch to już porażka , automat i tyle w temacie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 1 listopada 2019, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: 330d++
Kod silnika: m57n
sprzęgło to także i moja największa zmora w moim e46 m57n :kwasny: nowy 2mas plus makland poddalo się przy 356/710 przy 2,1bar i to przy normalnej jeździe, gdzie nie ma mowy o szybkim wrzucaniu biegów bo odrazu uslizg :-) dwutarcz u Pawła w e91 to kozak ale moje auto jako daily i 90% jazdy po mieście nie wchodzi w grę niestety.

Chętnie dowiem się co wyjdzie z tego twojego patentu, pomożesz myślę bardzo wielu osobom


btw. do ilu ps/nm i jakiego doładowania wytrzymał sachs performance??


Ostatnio edytowano 22 listopada 2019, 22:48 przez Takes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 1 listopada 2019, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nie ma szans. Tarcza z sprężynami nie wytrzyma więcej niż dwumas. Wystarczy spojrzeć na ewolucję sprzęgieł, sam zresztą wiele widziałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 1 listopada 2019, 22:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Zwykły spiek 6 płytkowy + docisk sachs perfomance trzyma 470km i 900nm bez problemu rozebrany po 15 tyś km nie ma żadnego śladu na docisku a na kole minimalne ryski po założeniu było trochę nie ciekawie ale lepsze to niż ślizgające sprzęgło a jak się dotarło da się normalnie jeździć
A w mojej e60 jest większe sprzęgło z przerabianym dociskiem i też trzyma ale jak mi się zachciało palić gumę to rozerwałem dwu masę i się coś zablokowało zrobił się jednomas a to już jest tragedia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 2 listopada 2019, 00:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Jasienko napisał(a):
Szukam rozwiązań ze sprzęgłem i 2 masą. Aktualnie jeżdżę na seryjnym 2 masie + sprzęgle sachs performance. Ten zestaw kompletnie nie wytrzymuje mojej nogi.

Pewnie masz docisk SP i ich beznadziejną organiczną tarczę, która nic nie przenosi. Druga sprawa czy upalasz auto z miejsca. Tak jak lukbmw pisał u mnie jest docisk SP i spiek 6 łopat + seryjny dwumas 4 letni (jak kupowałem auto w DE właściciel mówił że zmieniał 2 lata temu, potem ze mną 20 tys na 360km i 15tyś na 450km i przenosi wszystko nawet przy strzałach z metanolu gdzie jest ponad 900nm). Pierwsze 2 tygodnie był hardkor ale potem się wszystko ułożyło i da radę się z tym spiekiem zaprzyjaźnić. Tyle że ja nie katuje auta z miejsca. Morphi też chyba kiedyś pisał że ma jedną dwumasę parę lat od swapa.
Miałem wcześniej jakiś tam mocniejszy docisk i tą tarczę 100% aramid kevlar i 360 km i 680 nm trzymała bez problemu potem wpadły 219tki i jakiś pierwszy program testowy trzymało z włączoną kontrolą trakcji ale jak Przemek zadał męski koks to powiedziało papa tak jak każde inne. Jako że twoja coupe jest lżejsza od mojego kombi to jak nie planujesz tam u siebie nie wiadomo jakiego koksu to możesz spróbować docisk SP+ ten 100 żółty kevlar (ja bym temu zaufał tak do 400 koni i 800 momentu, wszystko powyżej to wita kolega spiek)
I kup po prostu nową dwumasę, będziesz zadowolony bo jest normalny komfort. A jak chcesz strzelać ze sprzęgła to kup sobie 320i albo Hondę 1.6 V-tech :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 2 listopada 2019, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: m57n
Luk: Oczywiscie, ze najlepszym rozwiazaniem jest zapakować 8hp lub dct. Ogarnia niesamowicie przy kazdym boostcie i co najwazniejsze - [cenzura]. Tylko te cyfry za nia...

Takes: Mialem juz prawie zamowiony 2 tarcz + 1 mas. W ostatnim momencie zagadałem sie z Boost factory, pokazał jakie sa konsekwencje tego. Jeśli skrzynia przez to miała by miec ciezej, to ja to [cenzura], niech ma, droga nie jest, ale niech nie krzyczy przy tym - to cały problem. Na sachsu dlugo sie nie pobawilem, to byla kwestia jednej imprezy na 1/4mili + nocne ustawki na ćwiare + moje wystrzały ze swiatel gdy widze motor. Nie potrafie odpowiedziec ile mam mocy, robilismy program zdalnie z jednym typkiem z forum, od tego czasu zapakowalem inny cooler + wieksze rury + zrobilem dolot. Od momentu dolotu zaczelo sie slizgać. Program jest zrobiony nijak, jedynie moge powiedzieć ze czas na 1/4 bez dolotu zrobilem 13,8. bez rozwierconego wlotu do ssacego i na wezszych rurach. Auto jedzie na dzien dzisiejszy znacznie lepiej niz wtedy, bez finalnego strojenia jeszcze.

Deejeys: Czas pokaze ile to wyrobi i czy w ogole. Testowane przy 800nm i nic sie nie dzieje, teoria mowi ze 900nm.

Dead: Mam komplet Sachs performance z tym ich twardym dociskiem. Chcialem uniknac spiekow, dlatego to juz jest ostatnia nadzieja. Wymienilem 2 mas, ktory byl w sumie niezły (oem) na nowy Luka i po rozmowach z ludzmi i firmami od regeneracji tego typu rzeczy doszedlem do wniosku, ze tylko i wylacznie 2mas regenerowac, zamiast brac nowy, bo jest poprostu znacznie gorszej jakosci. Pedał sprzegla tak drzy ze bys mogl szejkować Morphiego przedtreningowki xD. Morphi moze i ma serie 2mas, ale on nie wie co to jest wypierdol z miejsca. Powoli sie zbieram do Przemka, zeby pokazał co z tego mojego coupe da sie wyciagnac. Jesli ten zestaw nie bedzie spelnial wymaganiom, to pakuje 2mas ze spiekiem i sie ucze jezdzic od nowa :D!

Poza tym, jeden projekt na forum pisze tak:
Wzmocniona 2 masa do 1000nm
wzmocnione sprzeglo do 1000nm
i wszedzie tylko pisze, ze ma takich fajnych magikow ktorzy mu to zrobili. Wspolpracował z Morphim, wiec tez biore poprawke, bo na filmach ktore wstawia z przyspieszenia spodziewalbym sie wiecej.

Dla chetnych adnotacja:
406km + 806nm tu akurat 1mas+spiek czas 100-200 = 8sek
https://www.youtube.com/watch?v=JM2CQfYJr10

439km + 829nm czas 100-200 = 11sek
https://www.youtube.com/watch?v=Hn8CCh7U6sU

wiem, wiem inny dyfer itp.

_________________
https://www.instagram.com/individuale46/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 4 listopada 2019, 07:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Jasienko napisał(a):
Dead: Mam komplet Sachs performance z tym ich twardym dociskiem. Chcialem uniknac spiekow, dlatego to juz jest ostatnia nadzieja. Wymienilem 2 mas, ktory byl w sumie niezły (oem) na nowy Luka i po rozmowach z ludzmi i firmami od regeneracji tego typu rzeczy doszedlem do wniosku, ze tylko i wylacznie 2mas regenerowac, zamiast brac nowy, bo jest poprostu znacznie gorszej jakosci. Pedał sprzegla tak drzy ze bys mogl szejkować Morphiego przedtreningowki xD. Morphi moze i ma serie 2mas, ale on nie wie co to jest wypierdol z miejsca. Powoli sie zbieram do Przemka, zeby pokazał co z tego mojego coupe da sie wyciagnac. Jesli ten zestaw nie bedzie spelnial wymaganiom, to pakuje 2mas ze spiekiem i sie ucze jezdzic od nowa :D!

Poza tym, jeden projekt na forum pisze tak:
Wzmocniona 2 masa do 1000nm
wzmocnione sprzeglo do 1000nm
i wszedzie tylko pisze, ze ma takich fajnych magikow ktorzy mu to zrobili. Wspolpracował z Morphim, wiec tez biore poprawke, bo na filmach ktore wstawia z przyspieszenia spodziewalbym sie wiecej.


Niestety nie można mieć wszystkiego. Każdy chciałby mieć lekko chodzący pedał sprzęgła, który nie przenosi drgań, nie niszczy koła zamachowgo i do tego przenosi 1000Nm. A rzeczywistość jest taka że trzeba iść na kompromis i zdecydować co dla danej osoby jest najważniejsze

Żeby nie było że tylko chwale tego spieka to minusem jest że redukcje trzeba robić z międzygazem bo jak nie to jest nieprzyjemny zgrzyt i szarpnięcia. No i tak jak pisałem zanim się "ułoży" pierwsze około 2 tygodnie chodzi ciężko i bardzo 0-1.

Przypomniałem sobie jeszcze że u mnie między zestawem 100% kevlar i mocniejszym dociskiem a SP i spiekiem wpadł testowo używany docisk SP+ kevlar makland i było na granicy uślizgu bez metanolu przy testach. Wiedzieliśmy że dojdzie jeszcze minimum 50Nm i wtedy padła decyzja o spieku.

Trochę dziwne co piszesz o tych dwumasach że stary będzie lepszy od nowego z półki. Do tego Pana z forum co ma zestaw na 1000Nm pisałem i też dostałem odpowiedź że ma takich "magików"; ciekawe

Na filmy to nie patrz bo przyspieszenie po liczniku nic nie obrazuje tak naprawdę. Jeden założy opony 225/35 a drugi 245 40 i masz 2 sekundy różnicy na liczniku 100-200 jak auta jadą równo. Trzeba się sprawdzać face to face albo GPS 10Hz, bo tego czasu nie oszukasz

Jedyna firma o której gdzieś czytałem że wzmacnia dwumasy (ale nie pamiętam gdzie) to: https://www.facebook.com/SynekTUNE/?ref=py_c Ale nie pamiętam czy chodziło tylko o dwumasy do 1.9 TDI czy do M57 też coś działają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 4 listopada 2019, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: m57n
Hejo Dead, wszystko mozna miec, trzeba kombinować :D
Spiek do mnie kompletnie nie przemawia, noga mi odpadnie prędzej, jeszcze jak wspominasz o redukcjach, gdzie ja po miescie potrafie sie z kimś gonić itp.

Do ilu Ci ogarnial 100% kevlar Makland?

O regeneracji, zamiast "nowych" 2 masach, to sa moje odczucia na wlasnym przykladzie i paru uzytkownikow tego dziwactwa, z ktorymi rozmawialem. Nikogo nie bede zachecal, czy tez zniechecal do wyborow.

Pan z forum z 2 masą na 1000nm to jak widać temat rzeka, uwazam, ze forum jest do dzielenia sie, a nie chwalenia, no ale co kto woli.

Wiem, ze na filmy nie ma co AZ tak patrzeć, ale jest to jako tako ciekawostka. Kazdy ma inny setup procz mocy, naturalnie...

Firme ktora podales, nie zajmuje sie juz takimi tematami, ale dzieki za pomocny gest.

Od siebie jeszcze dodam, po rozmowie z firma od tego mojego zestawu, napominajac Dedzie do tego Twojego spieka, oni mowia: Odpowiednik spiekowych tarcz 1:1. Dlatego jestem mega ciekawy!

_________________
https://www.instagram.com/individuale46/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 01:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Używany docisk SP i tarcza Makland trzymała u mnie któryś z kolei testowy soft (nie ten końcowy), więc bym szacował lekko ponad 400/800, więc na około tą moc można spróbować. Ze świeżym dociskiem powinno śmigać.
Jak lubisz auto porządnie przegonić to weź jeszcze pod uwagę odporność tarcz na temperaturę, gdzie spiek ma najwyższą a z tego co pamiętam to kevlar jest pod tym względem gorszy nawet od zwykłego organika. Także się zastanów i co wybierzesz to i tak na coś będziesz narzekał, taki urok dokoksowanych diesli w manualu :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
deadlift4life napisał(a):
Jak lubisz auto porządnie przegonić to weź jeszcze pod uwagę odporność tarcz na temperaturę, gdzie spiek ma najwyższą a z tego co pamiętam to kevlar jest pod tym względem gorszy nawet od zwykłego organika.

Co za głupoty.

Obrazek
Zresztą znam ludzi którzy tyrają to w drifcie gdzie kopanie w organika powodowało zeszklenie i koniec jazdy a kevlar trzyma.

Jasienko napisał(a):
Spiek do mnie kompletnie nie przemawia, noga mi odpadnie prędzej, jeszcze jak wspominasz o redukcjach, gdzie ja po miescie potrafie sie z kimś gonić itp.


Noga raczej by nie odpadła bo rodzaj tarczy nie zmienia twardości pedału gazu... Ale trzeba być świadomym, że spiek to już element cierny - niszczący docisk i koło zamachowe, czego zwykły organik/9060s/kevlar nie robi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 19:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
deejeys napisał(a):
deadlift4life napisał(a):
Jak lubisz auto porządnie przegonić to weź jeszcze pod uwagę odporność tarcz na temperaturę, gdzie spiek ma najwyższą a z tego co pamiętam to kevlar jest pod tym względem gorszy nawet od zwykłego organika.

Co za głupoty.

Obrazek
Zresztą znam ludzi którzy tyrają to w drifcie gdzie kopanie w organika powodowało zeszklenie i koniec jazdy a kevlar trzyma.

Jasienko napisał(a):
Spiek do mnie kompletnie nie przemawia, noga mi odpadnie prędzej, jeszcze jak wspominasz o redukcjach, gdzie ja po miescie potrafie sie z kimś gonić itp.


Noga raczej by nie odpadła bo rodzaj tarczy nie zmienia twardości pedału gazu... Ale trzeba być świadomym, że spiek to już element cierny - niszczący docisk i koło zamachowe, czego zwykły organik/9060s/kevlar nie robi.




Ja się na temperaturach okładzin nie znam i ale jedno wiem ile razy zakręciłem silnik powyżej 3200 obr i ruszyłem ostro to sprzęgło się przegrzewało i przypalało a winny był przy wysprzęgliku " spowalniacz" sprzęgła po wykręceniu tego ustrojstwa można nawet z 5000 obr ruszyć ostro


Zwykły spiek 6 łopatkowy nie niszczy sprzęgła docisk sachs bez ryski nówka koło dwumasowe minimalne rysy po 15 tys km wiem to z autopsji
Ja też uważałem że spiek to zło bo tak internety mówiły ale to nie prawda i tyle jak sobie przypomnę ile różnych rodzajów sprzęgieł robiłem bo tak geniusze mówili to ... :mad: a wystarczyło spieka założyć to ustrojstwo od wysprzęglika wyrzucić i smażyć kapcia aż miło :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
lukbmw napisał(a):
Ja się na temperaturach okładzin nie znam i ale jedno wiem ile razy zakręciłem silnik powyżej 3200 obr i ruszyłem ostro to sprzęgło się przegrzewało i przypalało a winny był przy wysprzęgliku " spowalniacz" sprzęgła po wykręceniu tego ustrojstwa można nawet z 5000 obr ruszyć ostro

CDV to się nazywa, a CDV delete to jest mod popularny 15 lat temu :D Ale fakt, ten zaworek nie jest elementem agresywnej jazdy.

lukbmw napisał(a):
Zwykły spiek 6 łopatkowy nie niszczy sprzęgła docisk sachs bez ryski nówka koło dwumasowe minimalne rysy po 15 tys km wiem to z autopsji

Niszczy, musi. Robią się rowy, miałem nie jedno sprzęgło spiekowe w rękach. Generalnie wygląda to tak:

Obrazek

I oczywiście nie przeszkadza to w używaniu, ale powrotu do kevlaru/organiki to sobie nie wyobrażam. Warto według mnie o tym napisać, bo jednak docisk SP czy nowy dwumas to nie 200zł ;) Oczywiście może u Ciebie nie ma uślizgu na spieku, nie ruszasz na ślizgającym się sprzęgle tylko kopiesz jak szaszka łopatą i nie ma śladów na niczym... Ale w agresywnej eksploatacji typu drift i itp doświadczenie mówi, że ryje temat dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 22:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
deejeys,
To jest temat o sprzęgle do dizla a nie benzyny która która się kręci prawie dwa razy szybciej niż dizel
i jak piszę że nie było śladów zużycia to nie było ja nie piszę o sprawach które nie przetestowałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 9 listopada 2019, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ten docisk wyżej to akurat z 1.9tdi :rotfl: :rotfl: :rotfl: zbyt leniwy byłem do szukania fotki na tel czy coś :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 10 listopada 2019, 13:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: m57n
Teraz to powiem wam szczerze moi drodzy, ze zdezorientowaliscie mnie troche :D

Tego CDV warto wywalic?

_________________
https://www.instagram.com/individuale46/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 M57N Sprzęgło + 2mas
PostNapisane: 11 listopada 2019, 15:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jasienko napisał(a):
Teraz to powiem wam szczerze moi drodzy, ze zdezorientowaliscie mnie troche :D

Tego CDV warto wywalic?

To podstawa nawet w seryjnym samochodzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL