BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 15:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap silnika w coupe 2.5b. na 2.5 tds
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
[glow=black]Witam mam e36 w coupe chce zmienic silnik z 2.5b. na 2.5 tds co musial bym wymienic zeby wszystko gralo.[/glow]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Uuuu. Odradzam taką przekładkę, bo nie ma chyba gorszego do wykonania swapa niz z diesla na Pb i odwrotnie. Nie wim dokladnie jak to sie ma do BMW, ale np VW trzeba całą instalację elektryczną zmieniać(nie tylko komputer) :niepewny: :niepewny: :niepewny:


...że tak się spytam: A po co :?: :zdziwko:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
A wiec jakies 10 miesiecy temu kupilem bmw i chcialem je zbudowac od poczatu zmienic silnik na 2.8 lub 3.5 itp. niestety cureczka mi sie rozchorowala i wszstkie pieniadze przenaczylem na lekarzy, badania i lekrstwa. Teraz znalazlem tak zwanego sponsora (ojciec) tylko dal mi warunek musze wstawic tds dla tego prosze o pomoc co musial bym wymienic zeby to dzialalo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:40 
ale co chcesz tym osiągnąć? większą moc? z TDS :orany: ? czy mniejsze spalanie, bo koszta za wielkie.....???? lepiej sprzedać i kupić zabudowanego przez fabrykę :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
bardzo duzo pieniedzy juz wsadzilem w ten samochod prawie wszystko jest nowe i chcial bym go ukonczyc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Taniej założyć sewkencję niż robić taki swap. Wtedy i moc zostanie i lżej na kieszeni...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 17:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Sylwek_ch napisał(a):
le np VW trzeba całą instalację elektryczną zmieniać(nie tylko komputer)


nie prawda, wymienia sie wiazke od silnika pod maska.
sniety napisał(a):
prosze o pomoc co musial bym wymienic zeby to dzialalo.


dp wymiany masz praktycznie wszytsko.zawieszenie i hamulce zostaja, ale masz do wymiany silnik z calym osprzetem(rozrusznik,alternator itp),skrzynie, nie wiem jak z wałem napędowym i dyfrem bo ma inne przełożenia trzeba by je porownac.oprocz tego caly uklad chlodzenia czyli chlodnica,węże, zbiorniczek wyrownawczy. Nastepnie uklad wydechowy, zegary no i elektronika. Najtansza opcja wydaje sie byc zakup TDS'a "anglika" oraz powolna przekladka wszytskiego.co zostanie z dwoch aut mozesz sprzedac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
dziekuje za pomoc to czeka mnie duzo roboty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Kornelio napisał(a):
zegary no i elektronika


o to mi chodziło jak mowilem instalacja...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:10 
Kornelio napisał(a):
nie wiem jak z wałem napędowym i dyfrem bo ma inne przełożenia trzeba by je porownac.



dyfer oczywiście!! w TDS jest 2,65, a w 325i 3.15.

wał- cóż, moment co prawda nie wiele większy niż w 325 ale nie koniecznie musi pasować..., to samo sprzęgło.

wg. mnie od silnika cały układ napędowy powinno się wymienić, ze skrzynią, sprzęgłem, wałem, półosiami, dyfrem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
czyli tak jak napisal Kornelio najlepiej kupic anglika i wszystko przekladac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
sniety napisał(a):
czyli tak jak napisal Kornelio najlepiej kupic anglika i wszystko przekladac


lepiej nie przekladać, chyba że twój motorek jest na "wykończeniu"

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
no wlasnie jest na wykonczeniu wiec musze wymienic poprzedni wlasciciel nie za bardzo dbal o nia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Chyba, że tak. To trzeba kupić cały silnik z wiązką, osprzętem, skrzynią, dyfrem, ukladem chłodzenia, wydechem. Tak, żeby mógł sam jeździć :] Nie wiem czy baku nie trzeba będzie zmieniac. Coś mi się kiedyś o uszy obilo...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
a nie wystarczy zmiana pompy w baku? bo watpie zeby pasowal bak z sedana do coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
jak juz musi byc diesel, to wsadz cos czeg oafbryka nie wypusicla czyli. 330d e36 :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
hehe pomysl dobry tylko wydaje mi sie ze bylo by jeszcze wiecej przerabiania a chcial bym w lato wyjechac tym samochodem a przyznam sie ze jezdzilem nim z 5 razy wiec nawet sie nie nacieszylem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 22:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
OT. 1-2 lata temu na allegro była e36 qp z ori silnikiem 2,5 tds, gość pisal że to jedyny fabryczny tds qp. Całkiem niedawno była również e36 cabrio z 3.0d, ale to już przeruba.


Ostatnio edytowano 4 stycznia 2008, 22:51 przez Mały Baron, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 22:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Co do pompy to na bank bedzie rzezba, pompa tds a pompa ben. to rozne sprawy :P

PS. mam nadzieje, ze wykonasz tego swapa bo o e36 coupe diesel jeszcze nie slyszalem :)

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Też kiedyś nad tym myślałem, ja na twoim miejscu wolałbym wsadzić nowszego diesla 2,5 lub ewentualnie 3,0.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL