MAJSU_WuWuA napisał/a:
Cytuj:
co w tym takiego skomplikowanego ?
Do prawidlowego ustawienia luzu zaworowego potrzebne jest specjalne narzedzie do wyciagania plytek - kosztuje w UK okolo £150!
Luz zaworowy powinien wynosic 0,3mm na zimnym silniku
Do sprawdzenia sa 24 plytki - jedna plytka kosztuje w UK jakies £5 i jest ich okolo 40 rodzajów w odstepach co 0,05mm
Plytki trzeba zamówic w BMW i na nie czekac - 1 dzien czekania!
Nie zawsze da sie dopasowac nowe plytki i trzeba wtedy albo podmieniac plytki z innych clindrów albo szlifowac nowe!
Do plytek na dolocie na dwóch cylindrach jest bardzo trudny dostep!
Uzywajac narzedzia trzeba byc ostroznym bo latwo mozna pozostawic opilki metalu plywajace po glowicy!
Przetlumaczony post z M5board od kolesia co bardzo dobrze zna sie na serisowaniu M5!
Wiec wynika z tego ze jest na to potrzebny czas, doswiadczenie i troche kasy!
Co do odpowiedzi sprzedajacego to nie wierzylbym we wszystko co srzedajacy mówia!
Moze i nie mógl znalezc nikogo godnego zaufania i nadajacego sie do tej roboty (biorac pod uwage powyzsze wymogi) ale czy nie latwiej jest nie robic zadnej regulacji i tylko rzucic takim tekstem oszczedzajac przy tym kilka stówek...?