BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 07:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2008, 11:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
esiue30 napisał(a):
Kucharz napisał(a):
ale mam ochotę na dużo niżej, jakieś 60/40 :) to wciąga

wypady z dupą do lasu nie wchodzą w gre
ale co tam


dlatego taka gleba odpada :hyhy:

poza tym jest taka złota zasada. "Zglebionym autem wszedzie da sie dojechac. Czasem po prostu inną drogą :) "

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2008, 15:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: z MOKOTOWSKICH
buhahahhah skąd ja to znam hehehehe ja tylko smigam po prostych drochach na dołki nie wjezdzam wogole heheh ale szacun jest hehehe ;)

_________________
BMW E39 M52 B25
GG 5058154
UNLIMITED STREET MACHINE
DEVIL-CAR MOTORSPORT-specjalizacja BMW serwis BMW TEL 600-832-790
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEPROWADZKI CAŁY KRAJ DO 3,5T IVECO DAILY KONTENER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 11:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 343
Lokalizacja: Radom
ja nie wiem ile mam obniżona bunię, ale siedzi raczej nisko i wiecie co po mimo tego że na początku było mi ciężko sie przestawić to już nie chce zmieniać sprężyn - daje radę wszędzie (jest tylko jeden przejazd kolejowy w Radomiu, przez który nie mogę przejechać) poza tym nie mogę parkować w każdym miejscu, na trasie natomiast odczuwam same zalety takiego obniżenia :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Mnie bardziej od czepiania spodem martwią takie małe nierówności i dołeczki na naszych pięknych drogach (powstające po łataniu dróg - tam gdzie zrobiła się dziura drogowiec sypnie grysu, poleje smołą i uklepie łopatą i tworzy się górka :mur: ), dzięki którym po roku czasu zaczęła mi skrzypieć tapicerka i cięgiełka. A jak dojdzie sztywniejszy zawias to już całkiem będzie masakra.... chyba :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 14:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
(jest tylko jeden przejazd kolejowy w Radomiu, przez który nie mogę przejechać)

to tam jak sie leci na wierzbice od strony M1 ??



Sylwek_ch, nie ma co panikować, gleba nie oznacza że zaraz zęby pogubisz tzn. zależy jaka gleba :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 16:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
U mnie jak auto sprowadziłem było cichutko i przyjemnie. Teraz trzeszczy wszystko dookoła :) Ale i tak nie chce innego zawiasu :) No może czasem chciałbym poczuc troche komfortu i mam dziwne myśli czy nie zmienic zawiasu na serie ale one szybko odlatują :) Na początku wydawała mi się strasznie sztywna, bo to moje pierwsze auto z takim zawiasem w sumie, ale to kwestia przyzwyczajenia :)

Sylwek_ch i tak warto obnizyc. Moze bedzie troche bardziej trzeszczec, ale od razu się nie rozpadnie :)

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Obnizenie przod a tył zostawic seryjny
PostNapisane: 5 marca 2008, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂłystok
Koledzy czy da sie obnizyc sam przod o jakies 50 a tył zostawic seryjny,jak to bedzie w czasie jazdy,bo obnizyłem przod o 50 a tył o 20 ale mi to sie nie podoba i jeszcze mam pytanie czy jest roznica z tyłu ktora strona sprezyne sie wstawil bo u mnie jakos nie rowno siadło roznica miedzy prawa a lewo strona wynosi 1,5cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 19:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Nie będę zakładał nowego tematu. Mam pytanie: jak to do końca jest ze sprężynami od wersji r6 do r4 :?: Pasują te spręzyny :?: Mi się wydaje że powinny, ale kwestia jest tego typu o ile obniżenie będzie mniejsze w r4 od tego w r6 :?: :niepewny: No i jak ze sztywnością :?: Będą sztywniej się zachowywały od tych dedykowanych do r4 :?: Boję się że koła będą podskakiwać :/ Jeździł ktoś na takim zestawieniu :?: Proszę o odpowiedzi i opinie :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 10:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
co to za firma k.a.w. posiada ktoś takie :?:

http://www.moto.allegro.pl/item34188199 ... html#photo

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 97
Lokalizacja: Kobyłka / Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 1uz
a co myślicie o obniżeniu coupe e36, bo ja siewłaśnie zastanawiam...
-40 przód i - 30 tył
czy
-30 przód i - 20 tył

od razu wsadzam bilsteiny b6 i sie zastanawiam jak nisko..
w kompakcie mialem bardzo nisko i była masakra, bo do garażu piętrowego nie mogłem się wtoczyć...

oponki 225/45/17

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy że jedziesz za wolno" - Sir Jackie Steward


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 12:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
ttomek napisał(a):
40 przód i - 30 tył


Eibach Pro Kit i jak napisałeś amorki B6 będziesz zadowolony :ok: springi na allegro ok. 400 zł. Nowe ok. 600 zł


dla mnie za mało 40/30 :luka: ale jak nie lubisz nisko to będzie dobrze

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 97
Lokalizacja: Kobyłka / Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 1uz
problem jeszcze jeden wynika.
większość sprężyn jest dedykowane albo do 4 albo do 6 cylindrowych.
czyli do wszystkich R6 da sie wsadzic to samo.
sprężyny mają obniżać 30 mm z przodu i wsdzimy je do 2.0 to fajtycznie 30mm zjedzie.
ale co sie stanie jak te same springi czyli teoretyczne -30mm wsdzę do siebie do 2.8???
podejrzewam że zjedzie niżej bo chyba jednak silniczek troche wiecej waży....

także skłaniam się raczej ku -30 / - 20 bo pewnie wyjdzie niżej...
a dokładnie spręzyny Jamex -30 / -20mm 369zł

bo pewnie coś typu MTS z allegro -40/-30 do wszystkich R6 zjedzie mi niżej jak 4cm z przodu.

a przy -30/-20 i bilsteiny mi dłużej wytrzymają

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy że jedziesz za wolno" - Sir Jackie Steward


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 14:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Może ktoś sprawdzić po numerach te springi :?:

http://moto.allegro.pl/item349082356_sp ... html#photo

Cytuj:
PRZEDNIE SPREZYNY MAJA OZNACZENIE FKS09VA,DŁUGOSC 25 CM

TYLNE MAJA OZNACZENIE FK(C)09/11/12HA,DŁUGOSC 23 CM


głównie chodzi mi o to czy są to napewno do r4, bo właściciel nie zmierzył obniżenia (siedziały e 318i)

bo już mnie k&%^#capowoli bierze :zdegustowany: chyba niczego tak nie chciałem jak teraz gleby :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL