BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 23:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] chiptuning do 518i oplaca sie?
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
witam! znalazlem na allegro taka aukcje http://allegro.pl/item334205859_chiptun ... _24v_.html

pytalem go co do tego chipu do mojego samochodu:
e34 518i m43 115KM 168nm przy 3900rpm

odpisal:
problemow zadnych
cena 179zl
wzrost mocy 13-15ps i 20-24nm

ja mam jeszcze strumienice i wydech przelotowy...
powiedzmy ze mialby te 130KM i 190nm to bylo by jakies 13% wiecej...
samochod wazy 1360kg, odczyl bym w ogole jakas roznice?
czy ten chip to w ogole pic na wode fotomonterz :D?

pozdrawiam ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 marca 2009, 17:11 przez l0lek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Moim zdaniem tzw. "tjunink za 5zł". Żeby osiągnąc 13% wzrost mocy musiałbyś wydać kilkaset zł, jak nie kilka tysięcy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:43 
nie opłaca się :zly:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
gdyby to naprawde dzialalo tak jak sprzedawca pisze... to moze i by sie oplacalo, tylko skad miec pewnosc jak to dziala... popytam ludzi ktorzy juz zakupili takie chipy.


z tego co czytam narazie... ludzie zadowoleni i niby jest wzrost mocy...
wystarczy poczytac komentarze....

w ogole zwykly elektryk potrafilby zamontowac taki chip i ile by mogl chciec za taka usluge?

a w ogole jak moge sprawdzic czy mam oryginalny chip? bo osiagi mam lepsze od tych co podaje fabryka... 210km/h i niecale 11 do 100km/h. samochod z niemiec... z przody zmieniony mial juz zderzak na taki od Mki, moze ktos juz zrobil mu chipa w niemczech :P. jak sie zorientowac czy jest oryginalny czy tez juz jest zmodyfikowany? odciecie ma niby normalnie przy okolo 6200rpm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 16:26 
W tym silniku taki przyrost jest niemożliwy. Mój kolega sprzedaje chipy renomowanej, angielskiej firmy Superchips i według nich przyrost do tego silnika to 8-13KM i około 15Nm. Odcinka przesunięta z 6250obr/min na 6500obr/min. Jeśli byłbyś zainteresowany, to pisz do mnie na PW, wszystko Ci wyjaśnię.

Poczytaj komentarze o tym gościu fasttuning na forum (teraz ma drugie konto na Allegro, wcześniej miał nick bs-chiptuningcom).
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=17974
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=17022


Ostatnio edytowano 25 marca 2008, 01:48 przez Bagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 16:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dlamnie taki "cziptuning" to sciema czip za 170zł i 13% przyrostu w wolnossaku to jedna wielka bzdura !!! nie wierze w takie brednie

tomaszeklolek, jeśli nie wiesz co pod machą masz to jedz na hamownie i się wiele wyjaśni

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: chiptuning do E34 518i oplaca sie?
PostNapisane: 24 marca 2008, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
tomaszeklolek napisał(a):
witam! znalazlem na allegro taka aukcje http://allegro.pl/item334205859_chiptun ... _24v_.html

pytalem go co do tego chipu do mojego samochodu:
e34 518i m43 115KM 168nm przy 3900rpm

odpisal:
problemow zadnych
cena 179zl
wzrost mocy 13-15ps i 20-24nm

ja mam jeszcze strumienice i wydech przelotowy...
powiedzmy ze mialby te 130KM i 190nm to bylo by jakies 13% wiecej...
samochod wazy 1360kg, odczyl bym w ogole jakas roznice?
czy ten chip to w ogole pic na wode fotomonterz :D?

pozdrawiam ;)


Niema najmniejszych szans na taki wynik !

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 20:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
po chipie ma być przyrost 8-9% mocy. mi się wydaje że jest to realne i odczuwalne. za te pieniądze to chyba się nawet opłaca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
misssiaq6 napisał(a):
za te pieniądze to chyba się nawet opłaca

pewnie że sie opłaca za takie pieniądze ale jest to niemozliwe

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
reserved jeszcze tanszy chip ma i mowi ze realnie 8% mocy wiecej. to chbya sprawdozny uzytkownik a za takie grosze 8% mocy wiecej baardzo sie oplaca ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
tomaszeklolek, podjedz na hamownie przed i po i będziesz wiedział czy cos dał ten czips. za taki przyrost to taka cena to są dosłownie groszowe sprawy łącznie z hamownią x2

po drógie bedziesz chyba pierwszym uzytkownikiem który sprawdzi czy to prawda czy fałsz bo każdy krzyczy "ale teraz idzie" tylko nikt nie ma wykresu :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 02:17 
tomaszeklolek napisał(a):
reserved jeszcze tanszy chip ma i mowi ze realnie 8% mocy wiecej. to chbya sprawdozny uzytkownik a za takie grosze 8% mocy wiecej baardzo sie oplaca ;)

Ja jednak polecam Superchips. Miałem chip od Reserveda i u mnie się nie sprawdził. Za pierwszym razem wysłał mi chip z innym softem. Ekonomizer nie pokazywał odcięcia paliwa, falowały obroty i palił 15 litrów. Odesłałem. Dostałem drugi, już z niby takim softem jak potrzeba. Po zamontowaniu było jeszcze gorzej. Obroty również falowały (choć trochę mniej), palił nadal dużo, ale pojawił się ogromny problem. Mianowicie silnik podczas jednostajnej jazdy miał przerywaną pracę. Tak jakby nie dochodziło paliwo. Mówił mi, że mam niesprawny jakiś czujnik. Wymieniałem więc po kolei czujniki, ale poprawa nie nastąpiła. Pieniędzy nie odzyskałem, a kontakt się urwał... Szkoda, że się tak sprawa zakończyła. Są i zadowoleni, ale u mnie się nie sprawdziło. Na Superchips wszystko chodzi idealnie i czuć już moc od niskich obrotów. Cóż, Superchips to znana i ceniona marka na całym świecie, a nie chip bezfirmowy.

Zamieszczam cytat osoby postronnej, która jeździła na chipie od Reserveda i chipie Superchips:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 413#542413
Varrol napisał(a):
Ja do niedawna używałem chipa od Reserveda - teraz testuję Superchips od Bagora. Według mnie za tą cenę to bardzo dobry zakup, jedyne co u mnie było uciążliwe, to konieczność wylutowania oryginalnego chipa i wlutowania podstawki.

Na początek wnioski ogólne: w porównaniu z serią przyrost mocy jest odczuwalny (jak jeszcze trochę pojeżdżę, to zweryfikuję na hamowni) - przy 1.8 M43 niestety różnica jest niewielka - gdybym miał na to wydać np. 500 zł to było by nieopłacalne. Co do spalania trudno mi się wypowiedzieć - nie zrobiłem wiarygodnego porównania z serią.

A jak się ma chip Reserveda do Superchips - no cóż na tym silniku słabo widać różnicę od serii - a różnicę pomiędzy chipami można by wyłapać tylko przejeżdżając tą samą trasę po kolei na jednym i na drugim. Moje odczucia są takie, że na Superchips silnik jest cichszy (nie wiem, czy to możliwe), ma trochę łagodniejszy przebieg mocy (moc jest dostępna od niższych obrotów) i mniej pali. Być może chip Reserveda ma ostrzejsze ustawienia.

Który jest lepszy - cóż, Superchips to znana firma, ale i Reserved wyrobił sobie dobrą opinię. Ja narazie będę jeździł na Superchipsie, a może kiedyś pokuszę się o dokładniejszy test.


Superchips m.in. ma w ofercie chipy do następujących sterowników:
0 261 204 173
0 261 200 174
0 261 203 276
0 261 200 522
0 261 203 660
0 261 200 989
0 261 203 084
0 261 200 173
0 261 200 157
0 261 203 590
0 261 200 175
0 261 203 277
0 261 200 278
0 261 203 278
0 261 203 279
0 261 203 281
0 261 203 282
0 261 203 283
0 261 200 289
0 261 200 386
0 261 200 387
0 261 203 447
0 261 200 520
0 261 200 280
0 261 200 950
0 261 200 990
0 261 200 402
0 261 200 163
0 261 200 403
0 261 200 172
0 261 200 381
0 261 200 152
0 261 200 021
0 261 200 172
0 261 200 073
0 261 200 400
0 261 200 402
0 261 200 413
0 261 200 164
0 261 200 173
0 261 200 153
0 261 200 986
0 261 200 520
0 261 200 405
0 261 200 151
0 261 200 404
0 261 200 178
0 261 203 484
0 261 200 061
0 261 200 060
0 261 200 150
0 261 200 179
0 261 200 156
0 261 200 998
0 261 200 352
0 205 000 015
0 261 200 071
0 261 200 090
0 261 200 091
0 261 200 055
0 261 203 075
0 261 203 506
0 261 200 350
0 261 200 412
0 261 200 385
0 261 203 069
0 205 000 023

Czyli do:
E30: 316i, 318i, 318iS. 320i, 325i, 325iX, M3, M3 Evolution
E36: 316i (M40 i M43), 318i (M40 i M43), 318iS. 318Ti, 320i, 325i, M3 E36 (Bosch)
E28 (tylko Motronic): 520i, 535i, M535i, M5 M88/3
E34: 518i (M40 i M43), 520i (M20 i M50), 525i (M20 i M50), 530i (M30 i M60), 535i, 540i, M5
E32: 730i (M30 i M60), 735i, 740i, 750i
E31: 840i, 850i
Z1

Ceny:
E30 316i, 318i, 318iS, 320i - 150zł
E30 325i, 325iX - 160zł
E30 M3, M3 Evolution - 350zł
E36 M40 316i, 318i - 150zł
E36 M43 316i, 318i - 160zł
E36 M42 318iS. 318Ti- 170zł
E36 M50 320i, 325i - 180zł
E36 M3 - 400zł
E28 520i - 150zł
E28 535i, M535i - 175zł
E28 M5 M88/3 - 250zł
E34 M40 518i - 150zł
E34 M43 518i - 160zł
E34 M20 520i - 150zł
E34 M20 525i - 160zł
E34 M50 520i, 525i - 180zł
E34 M30 530i, 535i - 175zł
E34 M60 530i - 250zł
E34 M60 540i - 300zł
E34 M5 - 400zł
E32 M30 730i, 735i - 175zł
E32 M60 730i - 250zł
E32 740i - 300zł
E32 750i - 320zł
E31 840i - 300zł
E31 850i - 320zł
Z1 - 190zł

Jak ktoś będzie zainteresowany, to pisać do mnie na PW lub bezpośrednio do kumpla na e-mail: supachips@gmail.com


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 01:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Nie neguje ale straszne herezje w tej numeracji ECU... skad to jest skopiowane ? ;-)
Ciekawe czy kolega wie np. ile bylo wersji softu dla przykladowo sterownika #950...
;)

juz nie wspomne o tych volkswagenowskich sterownikach, ktore sa na tej liscie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 02:26 
reserved napisał(a):
Nie neguje ale straszne herezje w tej numeracji ECU... skad to jest skopiowane ? ;-)
Ciekawe czy kolega wie np. ile bylo wersji softu dla przykladowo sterownika #950...
;)

juz nie wspomne o tych volkswagenowskich sterownikach, ktore sa na tej liscie ;)

Łżesz jak świnia. Które niby są Volkswagenowskie??? Gdzie te herezje??? Czekam na przykłady :!: Po tym poście widzę kim jesteś. Ty posiadasz chipy do pięciu sterowników na krzyż i jeszcze śmiesz negować bazę Superchips? Widać, że nie słyszałeś nawet o większości z tych sterowników.

Twój post został napisany w wiadomym celu - chciałeś zdeprecjonować chipy Superchips i wmówić ludziom Twoje kłamstwo. Bo ktoś, kto się zna, dobrze wie, że np. z tymi sterownikami VW to jest zwykłe oszczerstwo. Ale ktoś, kto jest laikiem może załapać. W ten sposób chciałeś umniejszyć wartość Superchips. Nie udało Ci się.

Zresztą nie porównuj się z gościem z Superchips, bo jesteś zwykłym domorosłym tunerem, Twoje chipy są samoróbkami, pytałeś się o beznadziejnie proste rzeczy na Elektrodzie... Jesteś prostym tunerem, nawet nie potrafisz EWSa obejść. DNO.

Do sterownika 950 były softy: 1267357108, 1267357167, 1267351670, 1267357068. Superchips ma softy do takich sterowników, o jakich Ty możesz jedynie pomarzyć. Przecież Ty nawet nie miałeś softu do mojego sterownika, i ściemniałeś, że jest jakiś unikalny... A okazało się, że to najnormalniejszy w świecie soft 1267355610. Po co pytasz ludzi o softy, skoro wysyłasz im i tak te, które masz, bo dobierasz tylko pod sterownik. Okłamałeś mnie też na kości, policzyłeś sobie więcej, bo niby inna kość idzie. A to jest ściema, bo kumpel mi wszystko wyjaśnił - zwykłe 27C256. Jesteś po prostu kłamcą i cwaniaczkiem, nie oddałeś mi kasy. Brak Ci honoru.

Dlaczego oszukałeś Czarnego i wysłałeś mu chip ze zmienionym tylko kątem zapłonu? Może się w końcu ludzie dowiedzą o Twoich ściemach. Czarnemu na Twoim chipie silnik szarpie :!: Zupełnie jak to było u mnie na Twoim tandetnym chipie. Na forum nie było nikogo innego i dlatego ludzie kupowali, a teraz się pojawiła alternatywa (i to profesjonalnych chipów) to widać Cię ukuło, że aż bezczelnie kłamiesz i wylazłeś z nory, bo do tej pory nic nie pisałeś.

Twoje chipy polegają tylko na zmianie kąta zapłonu, podnosisz odcinkę do niebezpiecznych obrotów i dajesz wszystkie parametry o 10% w górę, przez co skracasz żywotność silnika. A zmieniając kat zapłonu sugerujesz lać paliwo 98... Superchips ma od podstaw tuningowane mapy, często poprawiano oryginał i można śmigać normalnie na 95. Dlatego na Superchips silnik chodzi ciszej i równiej, mniej pali, a na Twoich samoróbkach jest narwana praca i duże spalanie.

Pytanie do Ciebie. Jaki sterownik był montowany w E30 325i bez kata i bez sondy. Jakie były tam softy i na jakich kościach.

Tak wygląda dekoder Superchips: http://img128.imageshack.us/img128/4821 ... rspai4.jpg
A tak program instalacyjny bazy: http://img172.imageshack.us/img172/5846/beznazwylw8.jpg


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 10:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Hm. Ja Ci nie ublizam... ale skoro chcesz zobaczyc swinie to jak spojrz w lustro. Sprawdz dobrze swoja liste to zobaczysz, ktore ECU to VW :-) Spociles sie juz ?

Dodam, ze nie chce mi sie odpisywac nawet na te Twoje bzdury :) Podnosze WSZYSTKIE parametry o 10% tak, tak :) Oj dzieciaku... nawet nie masz pojecia o czym piszesz wiec nie wychylaj sie ze swojej nory... a gdzie i co ludzie beda kupowac jest mi obojetne..i sie nie przejmuj.. nic mnie nie ukulo :zdziwko:

acha... 0 261 200 280 :-) Jakby nie spojrzec ECU z Corrado G60 jak dobrze pamietam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
W e34 nie siedzą kości 27c256 tylko M87C257 i różnica jest duża! ponieważ na nich sterownik nie działa!i nie będzie działał! to tak w formie wyjaśnienia.Pozdrawiam.

_________________
Pozdrawiam Bysiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 19:39 
tomaszeklolek napisał(a):
to chbya sprawdozny uzytkownik a za takie grosze 8% mocy wiecej baardzo sie oplaca ;)


no niestety.

Bagor napisał(a):
Dlaczego oszukałeś Czarnego i wysłałeś mu chip ze zmienionym tylko kątem zapłonu? Może się w końcu ludzie dowiedzą o Twoich ściemach. Czarnemu na Twoim chipie silnik szarpie :!: Zupełnie jak to było u mnie na Twoim tandetnym chipie. Na forum nie było nikogo innego i dlatego ludzie kupowali, a teraz się pojawiła alternatywa (i to profesjonalnych chipów) to widać Cię ukuło, że aż bezczelnie kłamiesz i wylazłeś z nory, bo do tej pory nic nie pisałeś.


nie wiem, czy mnie oszukał czy nie, ale próba wmówienia mi, ze mój silnik to kmiot, bo czujnik na wale nie działa, podczas, gdy na ori sterowaniu chodzi równiutko, dokręca się, robi łututututuuuu i jeździ porządnie, podczas, gdy na 2 czipsach od Krzyśka silnik na wolnym prychał, sapał. Nie tak miał wyglądać ten okres adaptacji... :niepewny:

reserved napisał(a):
acha... 0 261 200 280 :-) Jakby nie spojrzec ECU z Corrado G60 jak dobrze pamietam.


no od corrado... ale co z tego, wymienił do jakich ma sterowniki, przecież to też boschowy sprzęt tam siedzi :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 330d
Hej też miałem chip od Reserveda w m50. Niepodobaly mi sie w nim dwie rzeczy. Pierwsza że niebyło odcinki obrotów i musiałem pilnować obrotomierza w czasie np zabawy na parkingach gdy się operuje jedynką i dwójką. A druga rzecz to że jak wcisnołem nagle gaz w podłogę to przez ok 1 sekunde silnik myślał a póżniej sie wkręcał. Osiągi testowałem ścigajac sie z kolegą z 50, 80kmh (rózne kombinacje) i na seryjnym jedzie napewno nie gorzej. Ten kolega to Mouser z forum beemka-klub. Niewiem jak u innych ale akurat pod mój silnik niesprawdziło sie to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E30
Kod silnika: m20b20
Ja od kilku tygodni jeżdżę na chipie od Bagora. Moje spostrzeżenia.
Moje b20 jeździ na moście z b25 (przełożenia nie znam) stąd muł się zrobił jeszcze większy niż na seryjnym ale po założeniu czipsa jest lepiej. Spalanie pozostało na tym samym poziomie przy takim samym traktowaniu pedału gazu jednak na trasie lekko spadło a przy zabawie lekko wzrosło. Silnik jest wyraźnie bardziej elastyczny, tam gdzie wcześniej musiałem redukować teraz spokojnie jadę dalej na tym samym biegu. Szybciej i łatwiej wkręca się na obroty. Odcinka przesunięta o ~500 obr.
Przed założeniem pomierzyłem troszkę przyspieszenie za pomocą telefonu i nadajnika GPS. I tak: na seryjnym przyspieszenie było 13,2 sek (lekkie przerażenie ale jak wyżej pisałem dyfer z b25 i do tego auto dość obciążone - pół zbiornika paliwa i jakieś graty w bagażniku). Więc do serii brakowało ciut ponad 3 sek :/
Po założeniu chipa troszkę pojeździłem (~1000km :) ) w oczekiwaniu na warunki pogodowe takie jak przy poprzednich pomiarach przyspieszenia. I znów pół zbiornika paliwa i graty w bagażniku, wynik - 11,7 sek. Czyli poprawa o 1,5 sek. Jednak myślę, że aż tak dobrze nie ma i to raczej zasługa urządzenia pomiarowego jednak nie da się ukryć, że poprawa jest.
Przyznam, że przed założeniem byłem dość sceptycznie nastawiony do tego typu wynalazków więc nie robiłem sobie wielkich nadziei. Jednak inne zachowanie silnika czuć było zaraz po założeniu chipa tym bardziej, że chwile wcześniej zrobiłem nim sporą trasę i miałem doskonale "wyczuty" silnik. Cóż czekam na pomiar na hamowni, który ostatecznie rozwieje wszelkie wątpliwości.

_________________
E30 320i :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 07:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: m57
hej,
dopiero co sie zarejestrowalem na forum, mam e30 316 touring z 1994 roku, numer sterownika to 0 261 200 989, czy masz moze chip do tego samochodu?

dzieki i pozdr

ps prosze o odp na maila


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL