BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 maja 2024, 05:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M3 a pozostale modele w gamie
PostNapisane: 31 marca 2008, 18:23 
Mam prosbe czy ktos moglby wypisac roznice dzielace M3 E36 a np E36 z M52B25. Chodzi mi tu o mechaniczne roznice glownie w konstrukcji nadwozia i plyty podlogowej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Więc tak M3 E36 a seryjne E36 pod względem nadwozia, płyty podłogowej to nadal to samo auto bez żadnych zmian (w nowych modelach M3 kombinowano z połączenia blach ze specjalnym lekkim stopem np dach pokrywa silnika i bagażnika w celu zmiejszenia wagi) natomiast E36 to jeśli chodzi o bude to te same auta, zmiany jedynie widoczne są na zewnątrz oraz w mechanice auta no i pare detali we wnętrzu, M3 wiadomo inne zderzaki, progi, lusterka, światła, felgi.
Mechanicznie to już wogóle przepaść np między M3 a seryjnym 2,5L, M3 mocniejsze hamulce, zawieszenie (amortyzatory, spręzyny itp), silnik (ponoć że to właśnie poczciwa M50 posłużyła do zbudowania silnika w M3), skrzynia itp. no i oczywiście moc M3 3.0 289KM M3 3.2 320KM a M50 2.5 192KM
Napisałem jak tylko mogłem.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
o ile sie nie myle to jeszcze elementy gumowe zawieszenia sa inne tzn. sztywniejsze. stabilizatory tez sa grubsze o ile pamietam

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 16:13 
Spoko dzieki bardzo. :) Chodzilo mi o bude czy sa roznice w wytrzymalosci najbardziej :super: I sie ciesze ze nie ma. (Dodam od siebie co do silnikow ze M50 posluzyla pod budowe S50B30 a M52 pod budowe S50B32 i S52B32.) A wie ktos jeszcze ile % ma seryjnie szpera w E36M3?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: ÂŚwidnik
ori szpera ma 25% jak większość szper w BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
m3 tuningowana przez hartge - szpera 40%

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL