BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 07:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Czy miał ktos do czynienia z amorkami MTS??
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Witam. Chciałbym obniżyć nieco swoje e36 coupe. Znalazłem na allegro takie amorki:
http://www.allegro.pl/item333423480_amo ... g_mts.html

nie ukrywam ze cena jest kusząca szczególnie gdy porównamy ją z ceną np. bilsteina b8 czy czegos w tym stylu.
Czy ktoś ma jakies doswiadczenia związane z tym produktem?
Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 22:23 
Masz 323i. Dobry szybki samochod. Nie polepszysz amorami za 600 zł prowadzenia tyle moge CI powiedziec. Oczywiscie musze wprost powiedziec ze nie mialem z nimi do czynienia ale wyznaje prosta zasade jesli zwiech kosztuje 600 zł a inna do tego modelu 3000 czy 6000 tys no to o co com on? :cisza: Albo robi sie cos porzadnie w zawieszeniu a to niestety kosztuje gore pieniedzy albo lepiej zostawic to tak jak sztab inzynierow BMW wymyslil. Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
W tej cenie da dorwac cos od lepszego producenta, np Bielstein.

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
OK. W takim razie wycofuje sie z tego pomysłu ;)
A co w związku z tym sądzicie o założeniu sprężyn Eibacha -40/20 mm do seryjnych amorków?? Te 40 mm z przodu to nie jest za dużo?? I jak ewentualnie wymiana samych spręzyn mogłaby wpłynąc na poprawe prowadzenia samochodu?? Czy jest to tylko efekt wizualny??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 22:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Efekt wizualny będzie na pewno, a przy okazji lepsze prowadzenie , bo obniża się środek ciężkości pojazdu tym samum ma mniejsze przechyły w zakrętach, a więc jest pewniejszy w szybkich łukach. Eibacha Pro Kit można założyć na seryjne amorki, bo to markowa firma i skład stopu spręży i ich twardość jest odpowiednio dobrana...

Rorafalki lub Tomashu dopowiedzcie jeszcze kilka słów z autopsji :D

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 11:21 
ryszard86 napisał(a):
A co w związku z tym sądzicie o założeniu sprężyn Eibacha -40/20 mm do seryjnych amorków?? Te 40 mm z przodu to nie jest za dużo?? I jak ewentualnie wymiana samych spręzyn mogłaby wpłynąc na poprawe prowadzenia samochodu?? Czy jest to tylko efekt wizualny??


Wymiana samych sprezyn na seryjnych amorach da Ci duzo wiecej niz to lipne zawieszenie ;) 40mm to akurat do seryjnych amorkow... I firma dobra. Przechyly beda faktycznie troche mniejsze i bedziesz mial na rownej drodze zwlaszcza kretej pewniejsze auto. Ale musisz wiedziec i mowie to z autopsji ze nawet mega dobry gwint na nierownej drodze sprawi ze auto bedzie nerwowe. Nie przeskoczymy niczym jakosci naszych drog.
Eibach bedzie git!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ryszard86 napisał(a):
OK. W takim razie wycofuje sie z tego pomysłu ;)
A co w związku z tym sądzicie o założeniu sprężyn Eibacha -40/20 mm do seryjnych amorków?? Te 40 mm z przodu to nie jest za dużo?? I jak ewentualnie wymiana samych spręzyn mogłaby wpłynąc na poprawe prowadzenia samochodu?? Czy jest to tylko efekt wizualny??


Eibach pro-kit wg producenta obniża o 35/30mm, po zamontowaniu wartości to 35/10mm. Auto prowadzi sie dużo lepiej, komfort jest praktycznie taki sam, amorki się nie buntują. Ja zrobiłem troszkę km, teraz kolejne km pokonuje Tomash i jest :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 13:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Dzieki za szybką i rzeczową odpowiedź. Zrobie jak mówicie. Amory na razie zostana seryjne wymienie tylko sprezyny bo obecnie jest za wysoko jak na mój gust :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
rorafalki napisał(a):
Eibach pro-kit wg producenta obniża o 35/30mm, po zamontowaniu wartości to 35/10mm.


I bardzo dobrze bo jest klin :hyhy:
Niestety nie mam porównania do serii ale jeździ mi się super i nie jest za nisko. Dobrego wyboru dokonał rorafalki :)

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 06:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
tomash napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Eibach pro-kit wg producenta obniża o 35/30mm, po zamontowaniu wartości to 35/10mm.


I bardzo dobrze bo jest klin :hyhy:
Niestety nie mam porównania do serii ale jeździ mi się super i nie jest za nisko. Dobrego wyboru dokonał rorafalki :)


robiłem to specjalnie z myślą o przyszłym właścicielu :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 01:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Dobrze. Mam więc jeszcze dwa pytania: czy montując sprężyny z m-pakietu (ja mam u siebie ten "normalny" zawias) trzeba zmieniac amory czy moge zostawic te co mam teraz oraz czy w zawieszeniu m-tech amorki są inne niz w tym "normalnym'??
Z góry dzieki za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 14:43 
Nie wiem czy sa inne wiem ze autko est odrobine nizsze i sztywniejsze. Jak chcesz to mam do sprzedania kompletny M technic z 323i coupe bo sam jezdze na gwincie teraz. Jak bys byl zainteresowany to daj znac zrobie Ci dobra cene bo tez mi skzoda zeby lezalo...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL