BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 01:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] NOS & NX
PostNapisane: 7 października 2006, 13:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Jestem ciekawy co sądzicie o tym rozwiązaniu podnoszenia mocy tak sobie myślę że jest to ciekawe rozwiązanie dla auta którym się jeździ na co dzień do pracy itd silnik dostaje po garach tylko od czasu do czasu i w zasadzie nie jest to takie drogie w porównaniu do przeróbki silnika miał, ma ktoś z was z tym do czynienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2006, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
uważam to za najlepszy sposób podnoszenia mocy spośród tych budżetowych

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2006, 18:02 
Zagdzam sie z Marcinem, widziałem raz E30 z NOS za 40tys na allegro osoiagi miała fajne :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2006, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
No własnie się zastanawiam a moze ktoś wie co jest lepsze NOS czy NX w zasadzie narazie mam 1,6 ale instalacie zawsze mozna przełozyc a moc ustalana jest dyszami więc nie trzeba zbytnio nadwyrezac slinika :mrgreen:
Tyle teori a co w praktyce może już ktoś z was to miał ?? albo wasz znajomy jestem ciekawy czy nie ma z tym problemow np jak z LPG??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2006, 21:03 
Nie no bez przesady LPG i NOS :lol:
Albo chcesz aby auto było szybsze albo je mulisz :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2006, 23:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
DAREX napisał(a):
Nie no bez przesady LPG i NOS :lol:
k


kurde, ile butli w bagazniku :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
nie nie oto mi chodziło w zyciu LPG ](*,) miałem raz i już nigdy nie zrobie tego błendu [-X chodziło mi oto czy z NOS-em nie ma takich problemów jak z LPG typu jakieś wybuchy no i jak jest w zimie :-k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 10:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 506
Lokalizacja: Kęty/Chełmek i okolice :)
D8vil napisał(a):
kturym
niechce sie czepiac ale popraw ta literówke :twisted:

Sorki za OT
Miłej niedzieli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 10:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
D8vil napisał(a):
no i jak jest w zimie

myśle że zimą to raczej takie coś mało przydatne....gdzieć miałem linka do strony zakładu który bawił się takimi rzeczami....nie pamietam ile dokładnie to kosztowało ale wartośc e36 jest dużo mniejsza. Właściciel tego zakładu twierdził że zużycie silnika przez 15 minut pracy na takim "wspomaganiu" jest zbliżone do przebiego 120-150 tyś.km. Mi sie zdaje że to zupełnie niopłacalne.Jak znajdę ta strone to dam linka

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 15:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
asek22 napisał(a):
D8vil napisał(a):
kturym
niechce sie czepiac ale popraw ta literówke :twisted:

Sorki za OT
Miłej niedzieli


sorki :oops:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 16:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zabrze
Ja mam instalacje ZEX'a suchą. Strzały do 80 koni. teraz mam włozone dysze 60 km. Jak chcesz wiecej info to pisz a postaram sie odpowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 16:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Jakiś czas temu mój kolega założył NOS do Nubiry 2.0. Silnik był wtedy seryjny, żadnych przeróbek. Musze przyznać, że po włączeniu tego dopalacza osiągi robiły się bardzo przyzwoite :). A co do trwałości samego silnika. Raczej nic mu sie nie stało z silnikiem, coprawda nie miał tego jakoś bardzo długo, bo po jakimś czasie założył do tego turbine, więc NOSa wymontował. Nubira nadal bez żadnych problemów jeździ :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 16:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jak masz 316i e30 to najtaniej jesdnak będzie włożyć silnik 2.5 od e30 albo 3.5 ale to już troszke wiecej przeróbki. Raz włożysz i nawet jak padnie to już nie będzie konieczny swap a wymiana silnika na taki sam, więc ok 1500zł + robota, chyba że kupisz coś nowszego no M50


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 17:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
krynio napisał(a):
Jakiś czas temu mój kolega założył NOS do Nubiry 2.0. Silnik był wtedy seryjny, żadnych przeróbek. Musze przyznać, że po włączeniu tego dopalacza osiągi robiły się bardzo przyzwoite :). A co do trwałości samego silnika. Raczej nic mu sie nie stało z silnikiem, coprawda nie miał tego jakoś bardzo długo, bo po jakimś czasie założył do tego turbine, więc NOSa wymontował. Nubira nadal bez żadnych problemów jeździ :P

srebrna kombi?? i ma do tego zalozony gaz LPG?? jesi to ta to jak dla mnie kiepsko jezdzi i ten gaz LPG dla mnie bezsensu tunnngowac auto zeby wstawiac gaz... wogole gaz blee


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 17:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
No właśnie o to chodzi że to już moja 2 E30 i raczej nie chce już w niej nic zmieniać np silnik tylko pojezdzic troszke i zmienić ( e36/e46 ) jeszcze nie wiem ale napewno następny silnik nie mniejszy jak 2,5 a nos-a mozna przełozyc wiec to nie licze jako zmiany
zastanawiam sie tylko co dokładnie kupic czy są jakieś rozne instalacje typu dodatkowe kompu itd??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 18:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zabrze
Instalacji jest wiele. tyle ilu producentow. Ale ogolnie mozemy podzielic na mokre i suche. w mokrych oprocz podtlenku podawane jest dodatkowe paliwo. Jednak biorac pod uwage np. m50 ma plastikowy kolektor i przy mokrej instalacji istnieje mozliwosc , ze cala mieszanka moze sie nie do konca spalic i dojsc do detonacji w kolektorze. Dlatego ja zastosowałem instalacje sucha, w ktorej prawie do zera mozna ograniczyc takie przypadki. Zalezy jakie moce planujesz osigac. Jesli powyzej 100 koni - to tylko mokre. jesli mniejsze to polecam suchą- jednak mozliwosci rozbudowy sa mniejsze niz suchej. pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 19:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
...to sie podłącze pod temat....
Pytanie.
Mam 2.5 w e30 , chce przez zimę jak bedzie sobie stała w garażu cierpliwie czekała do wiosny cos przy silniczku zmieniec.
Zastanawiam się nad istalacją podltenku.., ale nie wiem jak mój silniczek to wytrzyma bo przy wkręcaniu go na oboty 5 - 6000obr. bierze olej :evil:
Ewentualnie zmiana na 2.8 z e36, albo coś mocniejszego, czy w tym przypadku skrzynie i zawias się zostawia seryjną?
Zna się ktos na tym?

_________________
LiMoNkA squad

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2006, 20:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Mac: Silnik, skrzynia, wał, wiązka do kompa, komp...modyfikacja wydechu;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2006, 06:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
Z tego co się dowiedziałem zmiana sinika na 2.8 da mi przytrost mocy o jakies 30ps a wydatek spory ( sam silnik około 2500 -3000zł. ) więc nie jest to malina.
Wszadzają do e 30 silniki z 5tki, czyli 3.5l a te są tańsze, ale dotego dochodzi koszt przeróbki zawieszenia.
Przyznam że jestem lakiem jeżeli chodzi o swapy siników, więc czekam na jakiąś fachową pomoc :mrgreen:
Co do funduszy to myślę że będe miał jakieś 3-4000zł.

_________________
LiMoNkA squad

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2006, 06:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Przepraszam za OT - Mac, a polakierowałeś już felgi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL