BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 16:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] czy ktos robil już soft turbo samemu do BMW ?
PostNapisane: 26 października 2006, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Katowice
zastanawiam sie nad soft turbo do e34 2.0L M50 znalazlem nawet odnosnie tego fajny link http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm wsumie to nie jest az tak skaplikowane i nie trzeba jakiegos ogromniego nakladu kasy jezeli sie kupi uzywana turbine i kolektor . wsumie tylko ten kolektor mnie martwi dlatego nie wiecie moze czy do mojego silnika podejdzie on z silnika 2.5 Diesel z e34 ? mialbym wtedy kolektor pod turbo . blok silnika niby jest ten sam ale czy mocowania z glowicy mi spasuja to jest wielka zagadka da mnie dlatego jesli kos mogby odpoeiwedziec mi na to pytanie bylbym wdzieczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 21:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
ktoś kiedyś powiedział ze turbo bmw jest jak znieważenie tego silnika ;]
ale z drugiej strony . iel filmów oglądałem z turbionymi emkami i przeróżnymi e34 i e30 to ho ho ;) próbuj, próbuj jak cos zdziałasz dawaj foty opis .masz kogoś znajomego kto pracuje przy robieniu turbo? to popytaj ..posłuchaj rad .poświęć silnik i zrób monstera ;]



powodzenia ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, 17:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
jeśli chcesz to robic po raz pierwszy i sam to chyba porywasz sie z motyka na słońce bo roboty jest wiecej niż może sie wydawać z opisu. więcej jest też problemów na które możesz napotkać wiec zastanów sie dobrze kilka razy.

jaka moc chciałbyś osiągnąć?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2006, 08:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
gdzies widzialem,hmm nie wiem na ktorym forum ze ktos pakuje kompresor z jaguara(nie turbine) do 2.5 (auto do driftu)
jak znajde to podesle na pw

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 20:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Ludzie w Polsce uturbiają wszystko- od SC po hayabuse. Ja niedługo kupuje silnik 2.0m50 taki sam jak mam pod maską i przygotowuje go pod turbo (odprężenie). Jak tylko finanse pozwolą.
I nie mam obawy bo silnik na którym teraz latam będę miał w zapasie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 20:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
czemu 2,0 a nie 2,5?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 20:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Silnik 2.0 jest tańszy w zakupie ponieważ jest ich więcej. Mam w aucie 2.0 jest różnica w komputerach pomiędzy tymi pojemnościami? Chce jak najbardziej usprawnić zmianę silnika ponieważ to mój jedyny samochód do jazdy.


i jeszcze jedno. Jaka jest różnica pomiędzy średnica tłoka i skokiem pomiędzy 2.0 a 2.5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 20:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
imo bez sensu troche... ile mocy chcesz mieć w tym 2,0t?
m50b20 srednica cylindra=80 skok tłoka=66 stopień sprężania= 11
m50b25 srednica cylindra=84 skok tłoka=75 stopień sprężania= 10,50

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
model rok prod skrzynia rodz silnika poj sred cyl skok tloka

E36 320iA 1995-1998 AUT 5 ZI-R6 1991 80,00 66,00
E36 323i 1995-1998 MAN 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00
E36 323iA 1995-1998 AUT 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00
E36 325i 1990-1992 MAN 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00
E36 325iA 1990-1992 AUT 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00
E36 325i 1992-1995 MAN 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00
E36 325iA 1992-1995 AUT 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Moc około 200 koni. Oczywiście przy seryjnym dole silnika. Chodzi mi raczej o samo uturbienie silnika i używanie go do codziennej jazdy. Mam skromny budżet. Nie chce robić jakiegoś potężnego swapa czy uzyskiwać moce rzędu 500 koni. Po prostu dmuchająca turbinka pod maską.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 21:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
powyzej dalem Ci dane o ktore pytales
dorzucilem Ci jeszcze 2.3

ps.dziekuje za "pomogl" :mrgreen:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 21:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
190KM jest w 2,5 na dzień dobry. oczywiście to Twój wybór, ale skoro masz skromny budżet to bezpieczniej byłoby przełożyć silnik. 2,0t to będzie taka sztuka dla sztuki.


PS
nie 2.3 tylko 2,5 z 323 (m52b25).

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2006, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
gdybym miał przekładać silnik 2.0 na 2.5 to kupując auto 2 miesiące temu zdecydował bym się na 2.5 litrowy motor. Co wyjdzie z mojego uturbiania zobaczymy ;) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2006, 08:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
jaki jest mniej wiecej koszt calej imprezy uturbiania m50/m52b20 ?
biorac pod uwage np uzywana turbine...
swist tubiny i dzwiek blow-off'a - chcialbym to slyszec... kaamilalfa, czekam na opis postepow bo temat naprawde mnie ciekawi,
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2006, 10:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
moim zdaniem faktycznie lepiej kupic 2.5 i wtedy turbić ... 200km z 2.0 ...

moj kumpel nie iwelkim kosztem uturbil honde crx 1.6 na 205km/195nm ... jak sie wszystko robi z głową a potem z głową jeszcze jezdzi . .to to daje rade...

takze moje zdanie to 2.5i celowac w 250km .. bez odprezania...

kolektory turbo strojenie i sensownie poprawic smarowanie .. z tego co wiem ... to nawet seryjny dół mocno wysilony przy polepszonym smarowaniu ...mam na mysli bardziej wydajną pompe olejową ... daje rade ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2006, 11:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
zakładając, że chcemy coś robić niewielkim kosztem to powinniśmy se trzymać jak najdalej od turbo bo to nie klocki lego i wbrew pozorom nie jest wcale łatwe... i to akurat przypadek pewnego crx-a z 3miasta potwierdza(nie wiem czy tego samego).

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2006, 19:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
ja dalej upieram się przy 2.0 Gdybym miał pod maską 2.5 robił bym to z takim samym silnikiem. Zobaczymy co z tego wyniknie. Mam małe zaplecze. Kumpel uturbiał 1.2 z palio. Jak zacznę to na pewno Was poinformuje o ewentualnych sukcesach i klapach ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 08:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
lepiej kompresor, prosta sprawa! np. z mercedesa (najmocniejsze). To nie jest duzo roboty . Można zalozyc bezproblemow wiekszych do kazdego wolnossaka z tym ze kompresor to koszt ok 2000zl + ok 800zl u mojego mechanika ;) moc zapewniona 50koni napewno.

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 12:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
masz u siebie zrobione, że mówisz "prosta sprawa" ?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 00:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: z MOKOTOWSKICH
ciesze sie że zapodaliscie taki temat odnosnie turbo sam mam zamiar montowac na ebay.de mozna kupic gotowe zestawy turbo do m50 b20 itp. koszt to 1500euro generalnie własciciele m50 wiedza jakie te silniki maja słaby dół trzeba ciskac i dopiero od prawie 4tys obr. idzie fura a takie soft turbo mozna zapodac juz od 2500tys obr. i git narazie sie rozglądam za kosztami i gdzie mi zrobia taki zabieg zapodawajcie cos to sie zobaczy czy warto elo

_________________
BMW E39 M52 B25
GG 5058154
UNLIMITED STREET MACHINE
DEVIL-CAR MOTORSPORT-specjalizacja BMW serwis BMW TEL 600-832-790
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEPROWADZKI CAŁY KRAJ DO 3,5T IVECO DAILY KONTENER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL