BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 17:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 18:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
sam uzyles slowa "ciagnie" czyli rozumiem ze uzywasz slow ktorych nie rozumiesz tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 18:43 
Nie, poprostu zrozumiałem to w innym znaczeniu niz trzeba :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 15:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Ale mam beke, czytajac wypowiedzi Darexa i Kornelia. To tak jak ogladac te reklamy Plusa z tym kabaretem w roli glownej. Silniki M52 mimo iz maja mniejsza moc sa konstrukcyjnie o wiele mlodsze, a co za tym idzie bardziej przemyslane. Ktos kiedys wpomnial, ze ten "spadek mocy" to tylko chwyt marketingowy. Ale wystarczy spojzec na wykresy silnikow 2.5 M50 i M52 i sie okaze ze sa istotne roznice. Ze widac co jest przyczyna, ze silnik niby nominalnie slabszy ciagnie tak samo jak ten silniejszy (spalajac przy okazji mniej paliwa). 2.8 to moim zdaniem silnik o wysokim potencjale, a jego moc jest taka a nie inna, bo faktycznie wynika to po czesci z chwytu marketingowego. Tak jak w kiedys w przypadku taktowania zegarow w procesorach AMD. Jednak momant obrotowy jest wyzszy w calym przedziale obrotow i to wystarczy by byl szybszy i ekonomiczniejszy. Aluminiowy blok, moze i ma znaczenie jesli chodzi o to ze lzejszy jest szybszy, ale to sa centymetrowe rocznice moim zdaniem :)
Jesli chodzi o ten test 328 vs 325 to roznica 2 cali w kolach jest spora i podejzewam ze wynik bylby jeszcze bardziej wyrazisty gdyby jechali na tych samych rozmiarach obreczy.
Sam mam silnik M52B25 w swojej Buni i czuje spora roznice jezdzac na 15kach z oponami 195/60 i na 17tkach z oponami 235/45.

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL