BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 20:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] tuning silnika
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
witam wszystkich i mam pytanie , a mianowicie gdzie oprusz VTG :) dłubia dobrze w silnikach zna ktos jakis dobry adres

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Zależy co chcesz dłubać, jaki silnik i jakiego rodzaju mają to być mody. Widzisz "Dłubanie" to bardzo względne pojęcie, bo może oznaczać lajtowy chiptunning jak i poważniejsze mody np. dokładanie turbiny i IC itp.

Ja polecam :

- dla Diesli : Masters Tuning i Diagtronik ( Wawa) lub Compsport ( Bielsko Biała )

- Benzyna : VTG, V-tech, Unitronic

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:50 
Robert, chyba nie chodzi Ci tutaj o twoje BMW :)
Miała byc igła ;)
A jak chcesz juz cokolwiek robic to załóż kolektor ssący od M50 2.5ii komputer i podobno przyrost mocy ze 170koni w 323i bedzie bardzo zblizony do 192koni w 2.5i M50 :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
igła igła z tym ze ja chce turbo bez przerubek silnika jako takich nie zwiazanych z turbo.

mam zamiar miec szybki i piekny wóz
:super:

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
DAREX napisał(a):
A jak chcesz juz cokolwiek robic to załóż kolektor ssący od M50 2.5ii komputer i podobno przyrost mocy ze 170koni w 323i bedzie bardzo zblizony do 192koni w 2.5i M50


o moze do tego zestawu turbo założe :ok: dobra mysl

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 18:59 
Jak tam chcesz, ale wtedy to bedzie szaleniec :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 19:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
DAREX napisał(a):
A jak chcesz juz cokolwiek robic to załóż kolektor ssący od M50 2.5ii komputer i podobno przyrost mocy ze 170koni w 323i bedzie bardzo zblizony do 192koni w 2.5i M50
bazując na cudzych opiniach to M52B25 w niczym nie ustępuje M50B25. Ktoś(jakieś inne forum -ale nie tylko o BMW ale już nie pamiętam jakie) kto przesiadał się z e36 325 na e36 323 (oba sedany) twierdził że 323 troszke lepiej "ciągnie" :zawstydzony:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 19:17 
323i M52 ma aluminiowy blok a 2.5i M50 nie, wiec dopiero z taka przeróbka bedzie ciagnąć :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 08:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
darex a co ma wspolnego z ciagnieciem material uzyty do wykonania bloku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 13:10 
Napewno ma :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 13:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
skoro ma to prosze bardzo przedstaw nam to.czekamy.jezeli ma to jaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 13:29 
Wydaje mi sie ze moze byc podobnie jak tutaj:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1860
tam cos było wspominane bodajze :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 14:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie ma ci sie wydawac. jezeli twierdzisz ze cos jest "tak i tak" to to udowodnij.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 17:33 
No własnie Ci pokazuje ten LINK, i według tego linka taka moja opinia, i twierdze ze pewnie coś ma ponieważ jak by to miało cos pogorszyc to by nie dawali bloku aluminiowego


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 17:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ok czyli twoim zdaniem daje "cos" czyli nic. dzieki za wypowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 17:38 
Nie jak coś to znaczy nie nic, a według Ciebie dlaczego nic nie daje słucham


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
napisales ze aluminiowy blok ma duzy wpływ na "ciagniecie". co to ma z tym wspolnego? na ciagniecie ma wplyw moc silnika, moment obrotowy a z tym zwiazana m.in kompresja itd itp.

Aluminiowy blok szybciej sie nagrzewa, jest lzejszy ale wplywu na osiagi auta nie ma zadnego (chyba ze liczy roznice w wadze silnika).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 18:01 
Kornelio napisał(a):
Aluminiowy blok szybciej sie nagrzewa, jest lzejszy ale wplywu na osiagi auta nie ma zadnego (chyba ze liczy roznice w wadze silnika).


No własnie o ta miedzyinnymi róznice mi chodzi, ale moze wyjasnijmy sobie słowo "ciągnie"
Ale napewno taki 323i zmodernizowany poprzez włozenie tego kolektora i zmiany kompa z M50, musi być lepszy bo w koncu ten 323i bedzie mozna nazwac 325i 192konie M52 a temten to bedzie 2.5i M50 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 18:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ok ale glowne twoje stwierdzenie bylo "ma aluminiowy blok wiec lepiej ciagnie" co jest totalna nieprawda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 18:39 
Kornelio napisał(a):
ok ale glowne twoje stwierdzenie bylo "ma aluminiowy blok wiec lepiej ciagnie" co jest totalna nieprawda...


Tak masz racje przynaje, ale nie do konca zrozumiałem słowo ciągnie :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL