BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 13:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 17:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
dzidzia24 napisał(a):
pod warunkiem że będą toważyszyć temu kolejne mody



a kto jak juz zacznie modzic konczy zmiany po jednym dlubnietym : elemencie??? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 18:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
a dla mnie za nim się zacznie coś przerabiać z serii to jadę na hamownie mam wykres przed przeróbką a po przeróbce jadę znowu na hamownie i wtedy się wie czy wyszło to na leprze czy na gorsze. Takie moje zdanie, a porównanie np że po zmianie kolektora auto idzie lepiej od opla to jest żadne porównanie :mad:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 19:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
kris185 napisał(a):
idzie lepiej od opla to jest żadne porównanie

To się zmierz ze zdrowym kadziem GSI 16V to zobaczysz jak ci mina zrzędnie.
Co do hamowni to macie rację ale gdybyście do najbliższej mieli ok 300KM to byście myśleli w innych kategoriach :cool:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
te 22KM wiecej biorą sie stąd, że ktoś sobie obliczył, że silnik m52 w 323i ma 170KM, natomiast m50b25 czy m52b28 ma juz 192-193KM a różną sie tylko kolektorami...
nie jest tak do końca, ale zauważyłem że ten problem kolektora podejmowany jest na niejednym forum, może doczekamy sie wyników potwierdzonych hamownią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 20:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
marcinek84 napisał(a):
te 22KM wiecej biorą sie stąd, że ktoś sobie obliczył, że silnik m52 w 323i ma 170KM, natomiast m50b25 czy m52b28 ma juz 192-193KM a różną sie tylko kolektorami...
nie jest tak do końca, ale zauważyłem że ten problem kolektora podejmowany jest na niejednym forum, może doczekamy sie wyników potwierdzonych hamownią.

Na forum beemka-klub kolega Puz wkleił wykres swojego zmodzonego m52b28, zapakowanego do e30. Zmiany to: airbox Simoty, kolektor z M50 i wydech Hartge. Wynik - 214 KM, 278 Nm. Napisał też, że wynik do poprawienia, ale nie wiem, jakie były dalsze losy projektu.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
powiem tak w tym tygodniu zmieniam sprzeglo i jade na komputer moze mi wgraja jakies inne mampy paliwa i w pazdzierniku lece na hamownie i zobaczymy czy cos to daje i zeczywiscie ile

w moim przypadku czuje wzrost mocy poniewaz mialem uszkodzony czujnik polozenia walka rozrzadu i on tez mi zamulal auto a przy modyfikacji kolektora wymienilem tez czujnik i czuc roznice po tych dwuch zmianach. a do tego mam kompletny tumik hardge to tez on cos napewno daje


http://img427.imageshack....=po8885v5wd.gif

wykres z hamowni

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Ostatnio edytowano 22 września 2008, 06:44 przez Adrian_320, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 23:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Adrian_320, taki wykres nic nie mówi
co to za wykres? tzn po jakich zmianach?
tylko sam kolektor czy cos jeszcze?

co do PUZA w tej e30 to pamietam kiedys czytałem ale on nie tylko miał tam kole. wymieniany a kilka innych rzeczy więc to tez nic nie obrazuje

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
///ESIU napisał(a):
Adrian_320, taki wykres nic nie mówi
co to za wykres? tzn po jakich zmianach?
tylko sam kolektor czy cos jeszcze?

co do PUZA w tej e30 to pamietam kiedys czytałem ale on nie tylko miał tam kole. wymieniany a kilka innych rzeczy więc to tez nic nie obrazuje


z tego co wyczytalem to po zmianie samego kolektora.
aktualnei szukam jakiejs dobrej i niedrogiej hamowni w lodzi i wrzucam swoj wykres i wykres kolegi z 323

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 22:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
a czy taki myk mozna tez wykonywac na innych silnikach?? Mam e46 320i 2.0 m52tub20 na podwojnym vanosie i z checia bym sobie machnal jakies modyfikacje podnoszace moc o 10-15 koni ;)

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 22:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
no niesety na podwojnym vanosie juz nie ida takie przerobki musisz zmienic silnik na wiekszy ;)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 22:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
Obrazek

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 22:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
oto co wyszlo z mojego silnika troche maly przyrost mocy ale to poczesni przez tumnik (pozostalosc po 2.0) jak uzbieram fundusze to bedzie przerobiony caly wydech od kolektorow po koncowke i zobaczymy po tym zabiegu ile mocy osiagnie... narazie ma 6 KM wiecej od kolegi 2.8

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
a i jeszcze kto mi powie czemu mam taki nierowny wykres Nm???

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 00:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
wszyscy byli tacy ciekawi wykresu a teraz ciszzzzaaa....

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 00:37 
Adrian_320 napisał(a):
a i jeszcze kto mi powie czemu mam taki nierowny wykres Nm???


Masz coś popsute :) ale bardziej obstawiam, że źle wystrojone :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 06:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
no mi powiedzieli ze moze to byc ktoras sada ale musze ja sprawdzic pod obciazeniem... a stroic nic nie stroilem...

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 15:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
jak cos do sprzedania jest moje cabrio ;)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Wa-wa
Witam
Panowie mam pytanko
chciałbym dokonać takiej modyfikacji w moim silniku to znaczy założyć kolektor od M50B25 do silnika M52B28TU - podwójny vanos.
Moj kolega mowi że to jak najbardziej możliwe.
Tutaj nie ma jaznej odpowiedzi
czy ktoś z was jest w stanie określić czy to miozliwe?
a jezeli nie to dlaczego?
pozdrawiam serdecznie i prosze o wszelkie informacje i wskazówki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Z tego co mi wiadomo to w tym silniku nie ma to juz sensu, ponieważ tam nie ma juz problemu słabej góry znanego z M52 na pojedyńczym vanosie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 19:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Wa-wa
Witam
to masz rację ale widziałeś kolektor w tym silniku i jego przeloty
z tego co mi kumpel mowi silnik o tej pojemności 2.8l ma tylko 193 KM co jest podobno uwarunkowane dostosowaniem do najwyzszych norm emisji spalin, co powoduje ze jakby włożyć kolektor od M50B25 z dużymi przelotami to moc powinna na wejsciu wzrosnąć 20-25KM
dlatego pytam i proszę o wszelkie wskazówki w tym temacie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL