BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Heja,
pytanie mam takie dosyć banalne, czytałem kilka tematów, sporo postów i jest to dla mnie trochę niejasne, a nie chcę pisać do 20 osób privów i pytać.

w m47n seria ma 150KM, samym programem możemy zrobić te 180 (taki lajtowy raczej), jakie kolejne są kroki? mam u siebie jeszcze katy wywalone + końcowy na RM3 jeśli ma to jakieś znaczenie, rok produkcji 10.2003.
Sama zmiana ICka (np na dedyk z FMICa) + remap coś by pomogło? Jeśli tak to ile KM? Jakieś w miarę zauważalne różnice? Da coś tym ugrać? czy kolejny krok to jednak IC/dolot/Turbawka i te 230~? (wtrysków nie ruszajmy)., Auto ciągle daily, więc ciśnięcie tego do granic mnie nie bardzo interesuje, wiadomo, wszystko zależy od kondycji silnika, ale jest dobrze w tej sprawie.

swap na 3.0d nie wchodzi w grę (nie ta kasa, sprzedaż auta też nie).

dzięki wielkie, pozdrówy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m57n podnoszenie mocy
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nie ruszając wtryskow a masz eu3 co prawda wydajne ale nie jakiś kosmos nie ma szans na 230 koni bez dymu.

Zrób sobie standard czyli turbo gt1752, cooler i te 200-210 koni. Jak się nie ściągasz non stop to te 10-20 koni nie zrobi Ci różnicy a dobrze dopracowane 210 koni potrafi zrobić zamieszanie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m57n podnoszenie mocy
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 22:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
deejeys napisał(a):
Nie ruszając wtryskow a masz eu3 co prawda wydajne ale nie jakiś kosmos nie ma szans na 230 koni bez dymu.

Zrób sobie standard czyli turbo gt1752, cooler i te 200-210 koni. Jak się nie ściągasz non stop to te 10-20 koni nie zrobi Ci różnicy a dobrze dopracowane 210 koni potrafi zrobić zamieszanie



dzięki za odpowiedź. Jeszcze kwestia co kto rozumie przez zadymiony, bo jak przy butowaniu będzie kopcił to normalna sprawa raczej na diesla, a jak mam na co dzień jeździć do 2.5k rpm w miarę normalnie i ma być lokomotywa to jednak ciężko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 27 grudnia 2016, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kai napisał(a):
Jeszcze kwestia co kto rozumie przez zadymiony, bo jak przy butowaniu będzie kopcił to normalna sprawa raczej na diesla


Nie sądzę, z początku może i wydawać się to fajne, ale zobaczysz, ale później nawet objechanie kogoś o długość nie zaleje tego czaru goryczy tego dymu, naprawdę.

Przy delikatnej jeździe dawki nie będzie, ale generalnie nie da się tak cały czas jeździć. Trzeba deptać.... :rotfl:


Żeby to miało ręce i nogi trzeba sporo hajsu położyć, a i tak do m57n+++ nie sięgniesz ;) Niestety, ciężka buda potrzebuje koksu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 27 grudnia 2016, 21:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
deejeys napisał(a):
kai napisał(a):
Jeszcze kwestia co kto rozumie przez zadymiony, bo jak przy butowaniu będzie kopcił to normalna sprawa raczej na diesla


Nie sądzę, z początku może i wydawać się to fajne, ale zobaczysz, ale później nawet objechanie kogoś o długość nie zaleje tego czaru goryczy tego dymu, naprawdę.

Przy delikatnej jeździe dawki nie będzie, ale generalnie nie da się tak cały czas jeździć. Trzeba deptać.... :rotfl:


Żeby to miało ręce i nogi trzeba sporo hajsu położyć, a i tak do m57n+++ nie sięgniesz ;) Niestety, ciężka buda potrzebuje koksu


dzięki za merytoryczne odpoweidzi. sam przerabiałeś to wiesz jak jest, ale niestety u mnie swap totalnie nie wchodzi w grę (to już konkret hajs), wolałbym sprzedać i szukać m57 (a na to też póki co siana nie ma). No nic, zobaczę, dzięki jeszcze raz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 27 grudnia 2016, 22:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kai, tak jak mówię, zrób sobie soft+cooler+turbo to są niskie koszty a masz 210 koni jadące naprawdę dobrze, co można zobaczyć w dziale kille. Do 150km/h nawet mocniejsze auta jak umiesz biegi zmieniać potrafią się zdziwić ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 27 grudnia 2016, 23:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
deejeys, no jak tak patrzę i czytam to chyba jest w miarę racjonalne rozwiazanie, bo właśnie za te 4k~ można te 210 kunia mieć, więcej to już dużo większe kwoty (jak np Twój projekt, ale nie o to mi chodzi), a ładować worka siana w ten silnik sensu nie ma, skoro z fabryki wychodziły mocniejsze jednostki :)

dzięki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2016, 12:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Turbo ok 1200zł a jak sprzedasz stare to jak darmo, program z 1000zł, cooler ze 200zł a wydech mozna dać z 330d bo jest najciszej a taki kosztuje 100zł ;)
Po taniości będzie 210KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2016, 13:21 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
tylko nie oszczędzaj za mocno by było bezawaryjnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2016, 13:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Kunio napisał(a):
Turbo ok 1200zł a jak sprzedasz stare to jak darmo, program z 1000zł, cooler ze 200zł a wydech mozna dać z 330d bo jest najciszej a taki kosztuje 100zł ;)
Po taniości będzie 210KM


cooler 200? oglądałem FMIC po 700 dedyk, to chyba, że z czegoś innego, wydech mam down pipe + końcowy RM3, i tego bym nie chciał ruszać, kwestia że sam sobie ani turba ani ICka nie wsadzę bo jestem informatykiem a nie mechanikiem, to raz, dwa nie mam niestety czasu, żeby siedzieć i zgłębiać wiedzę mechaniczną co jak wyrzeźbić a trzy, nie mam zaplecza żeby sobie coś takiego zrobić, więc wolałbym po prostu auto odstawić i zapłacić (i niech pieniądz krąży :D) - i tu chyba z pomocą Łodź TC wyjdzie ?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2016, 13:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
ten zestaw z fmic do e46 to porazka jakaś. Dodają Ci rurkę, obejmy i silikony, a do montazu potrzeba dwa kolanka i 4 opaski Szkoda kasy - mialem to więc wiem. Lepiej kupić sam cooler 450x180x65 i dokupić kolanka i obejmy na allegro. A swoją drogą mieli kiedyś tansze same coolery.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m47n podnoszenie mocy
PostNapisane: 28 grudnia 2016, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kai napisał(a):
oglądałem FMIC po 700 dedyk,


To jest taki dedyk jak z e46 samolot... Generalnie da się to dopasować, bo tak robiłem wiele razy, ale to było parę lat temu, teraz są fajniejsze coolery, większa dostępność kolanek i rozmiarów coolerów. Pozatym fmic ma ten sam produkt (cooler) co reszta chinoli a ceni więcej - nie warto przepłacać.

Wydechu nie musisz ruszać, a co do zrobienia tego - skoro nie chcesz sam robić to nawet się nie zastanawiaj tylko pisz do Leo vel
BMW Expert Motorsport odstawisz auto, zrobi Ci co potrzebujesz i niczym się nie będziesz stresował.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL