BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 05:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Sprezyny obnizajace na zwyklych amortyzatorach?
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 13:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam, jak bardzo obnizajace sprezyny mozna zastosowac przy zwyklych amortyzatorach? Czy 50/30 bedzie w miare ok czy przod za nisko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 14:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Z tego co słyszałem na standardowych amorach największe obniżenie sprężyn to -40mm

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 14:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
na -50 może delikatnie dobijać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 14:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
Ja miałem przód -40 tył -35 w E34 i nic sie niedzialo, a wygladalo ladnie :)

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 15:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
mozna obnizac ile sie chce .. tylko wez pod uwage to ze : amorek szybciej siadzie (chociaz co do tego mam mieszane uczucia - zrobilem juz troszeczke km na starych amorkach i -60 i jakos nie widze zeby amorki siadly) oraz to ze zwykle amorek nie bedzie super wspolgral z twarda sprezyna (praktycznie wszystkie sprezyny oferujace obnizenie wieksze niz 40 sa &^@%&^%@ twarde ..)

kujon : ale co ma niby dobijac ?? jak sprezyna twarda to mniejsze prawdopodobienstwo ze dobije niz na serii ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 16:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
Tez wlasnie slyszalem o obnizaniu do 40 mm na zwyklych amorkach. Byc moze zaryzykuje z 50/30. Dzieki za wasze opinie, pozdrawiam. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 09:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
kiloff napisał(a):
kujon : ale co ma niby dobijac ?? jak sprezyna twarda to mniejsze prawdopodobienstwo ze dobije niz na serii ...

proste np spręzyny -50 + amor seria auto siada 5cm a skok amortyzatora zostaje taki sam , nie mówie że będzie na każdej nierówności dobijać , ale od czasu do czasu mogą sie zdarzyć takie sytuacje, zapytaj Mirolla co mu sie dzieje jak wsadzi te mega krótkie spręzyny
Obrazek
a jaka jest róznica gdy jeździ na takich spręzynych przy tych samych amortyzatorach
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 09:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
miałem w E36 coupe przód -60, tył -40 na amorkach Bilstein o standardowej wysokości i było git. fakt jest faktem, że amory były twarde, a sprężynom też nic nie brakowało... :rotfl:

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 10:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
kujon : ale ja mam wlasnie -60 na seryjnym amorku i mi nic nie dobija .. moze kwestia ze sprezyna straszne twarda ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 14:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
kiloff napisał(a):
kujon : ale ja mam wlasnie -60 na seryjnym amorku i mi nic nie dobija .. moze kwestia ze sprezyna straszne twarda ..

no u mirolla jest miekko bo kiedyś zamienilismy sie autami i na progu ktory ja przejezdzam bez problemu , jego autem przewaliłem przyz zjezdzie że hej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 15:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kujon napisał(a):
bo kiedyś zamienilismy sie autami


ja bym swojej BMW nikomu nie dał, a CABRIO to już nawet nie mówię :zdziwko:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 15:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
rorafalki napisał(a):
Kujon napisał(a):
bo kiedyś zamienilismy sie autami


ja bym swojej BMW nikomu nie dał, a CABRIO to już nawet nie mówię :zdziwko:

no miałem w zastawie 325 w coupecie na M-techu , wieć na otarcie łez by zostało ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 23:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kujon napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Kujon napisał(a):
bo kiedyś zamienilismy sie autami


ja bym swojej BMW nikomu nie dał, a CABRIO to już nawet nie mówię :zdziwko:

no miałem w zastawie 325 w coupecie na M-techu , wieć na otarcie łez by zostało ;)


co najwyżej bym kogoś przewiózł na siedzeniu pasażera ;)
a tak na poważnie to może pożyczyłbym cabrio (ale tylko na króciutką chwilkę) na M3 (3.2) :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Jako, że w temacie gleby nie jestem obeznany, a przymierzam się by lekuchno sie obnizyć, ale póki co na oryginalnych amorach to powiedzcie jakich firm sprężyny brać pod uwagę. Nie chce że był zbyt twardo ! Co tam mamy do wyboru: Weitec, Eibach, KW.....
I jeszcze jedno , jeśli przód -40 to tył ile ( przy oryginalnych amorach )?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
-40 / -40, zestaw Weitec, Eibach, Vogtland (masz w Wawce przedstawicielstwo na Woli), lub Bilstein. dla chetnych i wytrwałych: można zamówić też sprężyny Ohlins, tyle tylko, że trzeba by do PTM przytargać oryginały, określić parametry, jakimi mają dysponować nowe i czekać na realizację zamówienia.

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2007, 08:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Evil powiedz, czy to prawda że Eibachy są mieksze od KW i gdzie na Woli jest to przedstawicielstwo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL