BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 40/40 czy 60/40 do E36 ??
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 00:56 
Zastanawiam się jakie sprężyny wsadzic do mojej ksieżniczki.
Ma ktoś foty z takiego obniżenia 40/40 i 60/40 ??
Standardowe amorki mogą zostac ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 07:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Kolego 40/40 sobie odpuść bo wygląda kiepsko...
Zrób 60/40 ale wtedy już będziesz musiał wymienić amory.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 14:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Co do obniżenia to ja kiedyś kupiłem NOWE spręzyny Eibach do mojej cupety , wcześniej miałem M-techa oryginalnego , amory zostawiłem M-tech, nowe spręzyny miały wg producenta obniżać -35mm , jak je wsadziłęm to miałem najniższą coupete w mieście :rotfl: nie wiem jakim cudem ale nadkola były idealnie wypełnione jak przy jakimś gwincie...
OT
Pułkownik o co chodzi z tym spalaniem co masz ty i co poniektore osoby w podpisie ?? jak na to klikne to mi jakaś szwabska strona wychodzi na której ja nicht ferszetejen, powiedz mi jak zrobić takie cuś jak wy macie , to bym se odgapił :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
Pułkownik Zuber napisał(a):
Zrób 60/40 ale wtedy już będziesz musiał wymienić amory.
chodzi o -60 z przodu bo tak sie zawsze zastanawiam a -40 z tyłu ???

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 18:53 
Angel dokładnie właśnie o to chodzi.

Ale przy 60/40 to bedzie przód obnizony i bedzie to auto wyglądało jakby miało za chwilę fikołka do przodu zrobic.. tak mi sie wydaje przynajmniej..

Ma ktoś foty ??

40/40 lub 60/40 ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 19:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
optymalne obnizenie - 80/20

kompromis pomiedzy jazda a wygladem - 60/15

inaczej tyl siedzi nizej i wyglada to kiepsko - jak chcesz zobaczyc jak wyglada E36 na 60/30 to zobacz w mojej galerii


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Jak macie fotki zglebowanych aut i jesteście pewni co do wysokości (niskości) :) gleby to wrzućcie je może tu z odpowiednim opisem jaka to gleba itp. :!:

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 19:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
60/30
Obrazek

60/15
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 21:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
nie wiem jak ma E36 ele ja w E30 325 mialem przod -50mm jak kupilem od niemca .kolego dwa razy tafiona miska i dwa razy wymieniana.1raz wymienilem miske i stwierdzilem ze bede uwazal .ale co to za jazda chamowanie przed każdą nierownoscia a ja lubie szybko jezdzic nawet sie z nikim nie poscigasz bo jak ci ucieknie gdzies na dziury to musisz odpuscic .2raz sie poddalem wymienilem sprezyny na orginaly.koszta 1raz miska(uzywka) + wymiana + olej 500zl .2raz miska(uzywka) + wymiana +olej +srprezyny(nowe)+wymiana 880zl. jakies pytania ? wroclaw jest podobnie zryty jak łódz. zycze powodzenia kolego .tez chcialem miec bete zucona na glebe bo fajnie wyglada i trakcja lepsza.ale w polsce to porazka ...to tyle..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
adihash napisał(a):
nie wiem jak ma E36 ele ja w E30 325 mialem przod -50mm jak kupilem od niemca .kolego dwa razy tafiona miska i dwa razy wymieniana.1raz wymienilem miske i stwierdzilem ze bede uwazal .ale co to za jazda chamowanie przed każdą nierownoscia a ja lubie szybko jezdzic nawet sie z nikim nie poscigasz bo jak ci ucieknie gdzies na dziury to musisz odpuscic .2raz sie poddalem wymienilem sprezyny na orginaly.koszta 1raz miska(uzywka) + wymiana + olej 500zl .2raz miska(uzywka) + wymiana +olej +srprezyny(nowe)+wymiana 880zl. jakies pytania ? wroclaw jest podobnie zryty jak łódz. zycze powodzenia kolego .tez chcialem miec bete zucona na glebe bo fajnie wyglada i trakcja lepsza.ale w polsce to porazka ...to tyle..


Adam, niestety masz rację :(

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 23:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
moje coupe , na nówkach spręzynach Eibach -35/-15 i krótkich amorach M-tech
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 23:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
eeeeee kiloff widac ze wogole o auto niedbasz bo masz krzywo fotele ustwawione :hyhy: :rotfl: :rotfl: (taka teoria ostatnio padla na forum ze fotele musza byc rowno ustawione inaczej to znaczy ze nie dbasz hehehe a i bron boze zeby pasazer sobie regulowal, otwieral bez pozwolenia sam szybe albo czegokolwiek dotknal)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Kujon, ale mialeś ładną coupetkę :) Nie wiedziałem nawet o niej. W taki zawias celuję u siebie. Niedługo montuję sprężynki 40/40 i zobaczymy jak to wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 00:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
Gasper napisał(a):
Kujon, ale mialeś ładną coupetkę


poprostu pokazal zdjecie po chwili od kupna, jak sprzedawal to miala juz lexusy, siatex w zderzakach i wloty ala M3 w blotnikach ..

co do misek - w E36 ten problem chyba nie wystepuje tak jak w E30 .. ja duzo czescie zawadze gdzies wydechem niz miska ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 03:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
w obnizomej E30 miska chamsko wystaje pod autem i ja u siebie mialem przeswit jakies 7cm . teraz mam okolo +40mm wyzej jest spoko .mozna latac po wro choc z przyzwyczajenia dalej uwazam na dziurach. to tylko taka mojA rada dla posiadaczy E30 6R.nie warto obniozac.podobno w 4R calkiem lepiej jest miska schowana po obnizce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 16:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
60/30

Obrazek[img]

Obrazek [/img]

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 09:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
miałem E36 Coupe -60 / -40. sprężyny osadzone na amorkach standardowej wysokości i było OK. niżej sugerowana jest zmiana amortyzatorów na krótsze.

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 19:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
A czy ktos mogł by mi doradzic: mam okazje kupic sprezyny H&R sa koloru czerwonego i maja numer 200.730 ha/56 ,sa z sedana e36 316, ja chce do 2,5 tds i nie wiem czy bedzie to dobre bo wg katalogu w sedanie i coupe jest roznica pomiedzy 4 cyl a 6 cyl ,natomiast w kompakcie ruznicy nie ma.Jesli ktos moze sprawdzic ten numer 200.730 ha/56 i obnizenie jakie bedzie to prosze o odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 23:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
sprężyn od 4cyl nie powinno sie zakładać do 6cyl z oczywistych powodów ... zupełnie inna masa na przedniej osi.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL