BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 10:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] SWAP z m20b20 na m20b25
PostNapisane: 7 marca 2007, 16:13 
Witam. Mam e34 '88 ze 129 konnym b20 i kminie wstawić do niej coś mocniejszego...
myślałem nad 2,5 12V bądz 2,7 12V
I teraz rodzi sie pytanko.. czy osprzet z mojej dwujki będzie podchodził do np. 2.5 ?
znajomy mi mówił że praktycznie można bez przeróbek przekładać wszystkie m20 ale i tak wydaje mi sie że przynajmniej wtrysk i komputer będzie sie różnił. Prosze o radę kogoś kto wie na ten temat więcej niż ja.
chciałbym podkreślić że nie chce robić z tego samochodu drift machiny ani torpedy, zależy jedynie na lekkim podniesieniu osiągów małym kosztem.
Pozdrawiam - Piotrek :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2007, 18:48 
Wiem, ze da sie włożyć sam silnik, znajomy właśnie przekładał z M20 2.0 na M20 2.5i i nawet podpasował komputer z 2.0, ale mowił mi ze dostawał za małą dawke paliwa(czy coś) i zmienił go na kompa z 2.5i a reszta działała bez zarzutu :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 15:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
A co z chłodnica oleju??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 17:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Olsztyn
Witam. ja ostatnio zrobiłem SWAP z 2.0 na 2.5 w E30. Oba silniki to M20 więc nie ma większego problemu.
Przy zamianie będzie musiał także wymienić komputer. Niby na tym od 2.0 auto chodzi ale to nie jest to. Poza tym wszystko inne jest OK.
Pozdrawiam
Mario

_________________
www.myspace.com/toycore


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 20:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Pasować będzie ale jeżeli chcesz mieć te 170 koni to musisz zmienić i osprzęt silnika czyli wtryski, kolektor dolotowy, przepustnicę,alternator, akumulator, komputer, przepływomierz, skrzynię biegów, koletor wydechowy - najlepiej cały wydech i dyfer... niewiem czy wał będzie pasował stary.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 08:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Witam
A co z chłodnica do 2,5 tam jest chłodniaca oleju a w 2 jej nie ma ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 10:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
ComTom napisał(a):
Witam
A co z chłodnica do 2,5 tam jest chłodniaca oleju a w 2 jej nie ma ??


Można ją założyć ale nie trzeba, no chyba że samochód będzie często katowany wtedy lepiej ją założyć :]

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2007, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŻyrardĂłw
witam właśnie skończyłem robić swapa z m20b20 na m20b25 i mam problem .M20b25 niby zbiera się i pracuje ładnie lecz jak dodaje gazu zanim zacznie się zbierać występuje taki zanik zapłonu po prostu szarpnie samochodem jak bym cofnął kluczyk a następnie dal zapłon . Występuje to przy każdym wciśnięciu gazu co ciekawe dzieje się to tylko na paliwie na gazie(sekwencja) nie występuje niema mocy lecz to problem z wtryskami które nie zostały rozwiercone i mają rozwiert jak do 2 litrów ale to zostawmy w spokoju. Na paliwie chodzi ładnie nie rzuca silnikiem . Sprawdziłem prawie wszystko i nie wiem co to może być . Wtryski podmieniłem od 2 litrów (bez zmian) , baryłkę na listwie (bez zmian) przewody WN są ok. bo na gazie by zle pracował , podmieniałem przeplywke od 2-ki tez nic krokowy ,i nawet to dziadostwo(potencjometr) pod przepustnicą i takie urzadzonko na przewodzie paliwowym pod przepustnicą również nic nie dało pąpa podaje paliwo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2007, 15:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
waldekk111320i napisał(a):
witam właśnie skończyłem robić swapa z m20b20 na m20b25 i mam problem .M20b25 niby zbiera się i pracuje ładnie lecz jak dodaje gazu zanim zacznie się zbierać występuje taki zanik zapłonu po prostu szarpnie samochodem jak bym cofnął kluczyk a następnie dal zapłon . Występuje to przy każdym wciśnięciu gazu co ciekawe dzieje się to tylko na paliwie na gazie(sekwencja) nie występuje niema mocy lecz to problem z wtryskami które nie zostały rozwiercone i mają rozwiert jak do 2 litrów ale to zostawmy w spokoju. Na paliwie chodzi ładnie nie rzuca silnikiem . Sprawdziłem prawie wszystko i nie wiem co to może być . Wtryski podmieniłem od 2 litrów (bez zmian) , baryłkę na listwie (bez zmian) przewody WN są ok. bo na gazie by zle pracował , podmieniałem przeplywke od 2-ki tez nic krokowy ,i nawet to dziadostwo(potencjometr) pod przepustnicą i takie urzadzonko na przewodzie paliwowym pod przepustnicą również nic nie dało pąpa podaje paliwo


Hmmm... Chyba niezłe drutowanie przy tym spwapie odchodziło "rozwiercanie wrysków" :znudzony: więc przyczyn może być wiele... Nie szkoda tyle roboty jak to ma teraz ze 150koni maks przy najbardziej optymistycznej wersji ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2007, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŻyrardĂłw
wtryski są gazowe wiec masz rozwierty do 1,6 -20-25 i wiecej wiec kolego jakie drutowanie . gaz chodził na 2 litrówce i wyrabiał obecnie na rozwierconych wtryskach GAZOWYCH idzie jak na 150 koni (170 niby ma) a tu problem polega na paliwie a nie gazie . Na paliwie odchodzi ładnie lecz ma ten defekt ze przy kazdym nacisnieciu gazu czy lekko czy lagodnie ma szarpniecie i puzniej idzie Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2007, 18:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Tu jest najwięcej speców z E30 http://forum.beemka-klub.pl/ więc może tam zasięgnij rady... przy kombinacji typu silnik B25 osprzęt z B20 + LPG przyczyn może być wiele.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Ostatnio edytowano 10 października 2007, 21:33 przez MAJSU_old, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 00:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŻyrardĂłw
masz inne strony bo nic narazie sie nie dowiedziałem a czasu troszke mineło hi hi Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL