BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 21:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Czy paliwo lotnicze bardzo szkodzi ?
PostNapisane: 20 marca 2007, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: LPK
Mam pytanie czy może jest ktoś jeszcze kto praktykuje jazde na takim paliwku?Ja leje pół na pół z 95 i śmigam bez problemu .Jak na razie moje zaworki trzymają się kupy :) a silnik jest orzywiony jak po redbulu :D :D

_________________
Do odciĂŞcia ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 15:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
ale po co Ci to paliwo lotnicze?? Nie lepiej zalać v-powera99+ ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 19:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
ale po co Ci to paliwo lotnicze?? Nie lepiej zalać v-powera99+ ??
podejrzewam że kolega ma je po atrakcyjnej cenie.... :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Z tego co się orientuje to paliwo lotnicze to 110-115 oktanów. Musisz dla bezpieczeństwa mieszać pół na pół z normalnym paliwem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 22:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
z tego co pamietam to paliwo o wyzszej liczbie oktanowej raczej symbolicznie podnosi osiągi ... jest roznica jeśli jesteśmy w polsce ;)

jest roznica kiedy masz mocno doprężony mocno silnik ... mówiąc prosto na zwykłej 98 masz stukowe ... na lotniczym nie masz i korzystasz z mocy ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 00:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
redbul moge pic ale paliwo lotnicze to chyba by mi zaszkodzilo :D

a do auta to lej i szerokosci ;)

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 01:40 
Są auta dostosowane do wyżej oktanowego paliwa np Ford Focus RS..
W innych starszych osiągi się poprawią ale nie będzie efektu proporcjonalnego co do kosztów i zachodu..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 10:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
Jazda na paliwie o liczbie oct wyższej niż 98 oct w normalnym nie wysilonym silniku może przynieść tylko gorsze osiągi niestety ... starsze wysłużone silniki o niskim juz stopniu spręzania mogą mieć problem z rozruchem... Poprostu im większa liczba oct tym trudniej zapalne jest paliwo w tych samych warunkach ... im mniejsza liczba oct tym paliwo ma większą wybuchowość (jest mniej odporna na spalanie detonacyjne)..

Lejąc takie paliwo do normalnych silników przeznaczonych na paliwo 95-98 oct moga być zachwiane parametry spalania i może to nie zadobrze wpływac na czystośc komory spalania o osiągach nie wspominając.. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 00:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
drugi raz pisac nie bede... ;) dobrze jest poczytać coś o węglowodorach czasem ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: LPK
To paliwko mam pól darmo więc z tąd te mieszanki .Leje na 30l 95 około 20 lotniczego bo gdy jest mniejsza proporcja to na wysokich obr. zaworki się odzywają.

Mam w planie i tak zmiane motoru na 25l więc moge zaryzykować :P

_________________
Do odciĂŞcia ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 23:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
calka335 napisał(a):
Mam w planie i tak zmiane motoru na 25l więc moge zaryzykować :P


chyba z lokomotywy ten silnik ;) tak myslalem ze masz paliwo pol darmo, a tak swoja droga to bym lal jakies paliwo z tanszych stacji gdzie liczba oktanow wacha sie w okolicach 91-95 wiec srednio mialbys ok 100 oktanow czyli tak jakby v-power racing hehe

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 15:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Kraków
Ciekawi mnie po ile masz to paliwko ??? I jaka jest jego rynkowa cena ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 16:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
marcin_blacha to ty robiles ze masz takie spalanie :zdziwko:

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Kraków
To taka spontaniczna rundka była i tyle mi wyszło :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 07:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: LPK
2.50 za litr .Moja pali 11/100 średnio

_________________
Do odciĂŞcia ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2007, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: okolice czestochowy
A jesli chodzi o to paliwo lotnicze....... to chciałem sie zapytac zeby sprecyzowac...
Paliwo lotnicze "do śmigłowca" to nadaje sie na mieszanke do DIESLA.

A paliwo lotnicze "do awionetek i małych samolotów" to nadaje sie na mieszanke do benzyniaka.....

Jeśli sie myle to poprosze o poprawke......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL