BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 22:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 16:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
chwila, chwila, Roger, towarzystwo przecież pracuje... :mrgreen:


co do samej idei chiptuningu - boją się go przeważnie osoby mało interesujące się motoryzacją wogóle albo majace niezbyt dobre doświadczenia z samochodami w przeszłości (z reguły łase na tak zwane "okazje" wychodzące później bokiem...) do laika nie dociera, ze modyfikacja programu nie koniecznie wiąże się z późniejszym meczeniem i dręczeniem pojazdu, a przewaznie po prostu z większa wygoda podróżowania... w każdym bądź razie, jestem jak najbardziej za, oczywiscie z zachowaniem jakości prac i przy akompaniamencie szerokiej wiedzy modyfikatora...


wrzucam swój wykresik. jedyne co mnie troche denerwuje to owo wachnięcie pomiedzy 2200 a 2400obr... Roger, myślisz, ze mozna je wyrównac?

Obrazek


zwróciłem ostatnio uwagę, ze do 3000obr coś mam ciutke mniej mocy... czym to moze byc spowodowane? podpowiem, ze bardzo mało jeżdżę ostatnimi czasy w trasy, głównie po miescie... przydało by sie lekko przepędzic autko po autobanie i przejdzie? czy to moze jakies filterki, odmy i inne pierdoleta na których sie nie znam??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 16:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
ROGER-NYSA napisał(a):
Tylko Ja i Ranger mamy auta po programie ?
na to wychodzi :P ja mam 3.0d 184KM i to mi wystarcza, chipować nie zamierzam, a co do kupna chipowanego auta to tak jak z gazem, lepiej zrobić samemu niż kupić zrobione bo nie każdy ma takie pojęcie jak Ty o tym co robi, taką dociekliwość i do tego potrafi użytkować dobrze auto po chipie, dlatego większość jest niechętna do zakupu takiego auta.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 17:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Elegancko.
Ważne, żeby nie robić Nic na opór.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
Ranger napisał(a):
Dokładnie, prosiłem aby był to mocny i spokojny program bez peaków

i ile można wyczytać z samego wykresu :)
ROGER-NYSA napisał(a):
Więc gdyby moje auto było hamowane na wyższym biegu wykres mógłby wyglądać inaczej ?

tak delikatnie charakterystyka przebiegu krzywych by się zmieniła ale parametry będą takie same.
ROGER-NYSA napisał(a):
Teraz to nie wiem .. ... wydawało mi się że spóźniający się zaworek przedłużał lekko bosta co przeniosło się na większy moment obrotowy. Czyli dobrze !!?? Ale z drugiej strony wolniejszy zaworek trudniej opanować programowo.

dobrze Ci się wydawało ze spóźniający będzie przedłużał bosta co da większy moment
ROGER-NYSA napisał(a):
Teraz pytanie co jest lepsze w użytkowaniu codziennym a zwłaszcza w trasie ?
Niższy moment obrotowy ale płaski charakteryzujący się zbliżonym niutonem w konkretnym zakresie obrotów ?
Czy większy narastający, trzymający wysoko niuton i łagodnie opadający ?

najważniejsze aby niuton wstawał równo płynnie i spadał spokojnie to jest bezpieczne dla silnika! w trasie plaski czy wysoki delikatnie opadający nie jest tak odczuwalny ponieważ jest to tylko i aż 15.6Nm które są rozłożone w pewnym zakresie obrotów i nie będzie to rzutowało na bezpieczeństwo!
ROGER-NYSA napisał(a):
Ale super idealny byłby idący tak wysoko jak mój i utrzymujący swój poziom powiedzmy do tych 3400obr.
Adrian czy jest to wykonalne w tym aucie ?
A co z bezpieczeństwem silnika ? wysoki moment obrotowy na wysokich obrotach to wysoka temperatura spalania mieszanki, więc krótszy czas na stygnięcie tłoka.

Więc teoretycznie utrzymywanie wysokiego momentu obrotowego na wysokich obrotach nie jest ok dla silnika ?

czy jest to wykonalne w tym aucie tak wszystko jest wykonalne jak najbardziej tylko jeszcze pozostaje sprawa podzespołów które murza pracować w 100% poprawnie do programu. co do temperatury to jak wszyscy wiemy za wysoka temperatura nie jest bezpieczna dla silnika wiec musi być zachowana równowaga!
ROGER-NYSA napisał(a):
Pozostają dwie opcje ........ taki wykres jak mój , gdzie niuton narasta na niższych obrotach i opada na wysokich lub taki gdzie niuton mniejszy i płasko idący, opadający również na wysokich obrotach.
Ale co jest lepsze ? :zdziwko:

to już zależny od Ciebie dwie opcje są bezpieczne wiec tylko pozostaje to jaka opcja Tobie odpowiada?
JanekLWC napisał(a):
moze po prostu nikt nie chce sie chwalic :P wiekszosc ludzi chce byc cicho-ciemna :)

lub maja mniejszy przyrost, zawahania na wykresie i teraz myślą co mają zrobić czy pokazać czy nie.
pokazać bo forum jest od tego aby rozmawiać i doradzać sobie nawzajem i krytyka z którą możemy sei spotkac może wyjśc tylko na dobre bo po krytyce zawsze padają podpowiedzi i próby rozwiązania domniemanego problemu ;)
bierute napisał(a):
wrzucam swój wykresik

program robiony w warszawie i nie wierzę ze w tej firmie nie zostało powiedziane dlaczego jest takie zawahanie!

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 7 kwietnia 2010, 23:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Adrian ADT napisał(a):
program robiony w warszawie i nie wierzę ze w tej firmie nie zostało powiedziane dlaczego jest takie zawahanie!


na Mineralnej było tylko hamowanie. bez żadnych ingerencji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 07:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
bierute napisał(a):
na Mineralnej było tylko hamowanie. bez żadnych ingerencji.


Jak bez ingerencji ?

Zakładam że to silnik 193ps 410Nm Niuton według producenta od 1750 do 3000 obr.
Więc jak bez moda ?
Modzik jest zacny ! wzrost o 41kucy i 118Nm

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 08:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Powracając do wykresu Bierute

Obrazek

Twój wykres może wyglądać mniej więcej tak bez ingerencji tunera.

Tąpnięcie jest spowodowane przez pracę zaworka turbiny (N75-nazwa VAG)

W BMW na wyjściu wyrównującym podciśnienie w układzie (zawór mieszek turbiny) jest filterek.
Moduł filterka jest nasunięty na trzecie wyjście zaworu. W VW zamiast filterka jest nasunięta rurka idąca do komory filtra powietrza.

Bmw wyrównuje podciśnienie przez filterek przy zaworku , VW przez filtr powietrza.

Tylko w tym wszystkim jest mały myk..........
W VW bost jest podtrzymywany dłużej wynika to z tego że w komorze filtra powietrza podczas pracy silnika wytwarza się lekkie podciśnienie. Gdy zawór n75 ma zmniejszyć wydajność turbiny , wysuwa sztangę szybkość wysunięcia jest zależna od szybkości wyrównywania ciśnienia w obwodzie ( zawór -mieszek)
i jeśli zawór wyrównuje podciśnienie mniejszym podciśnieniem z filtra powietrza trwa to dłużej.
W bmw zawór wyrównuje podciśnienie względem ciśnienia atmosferycznego trwa to szybko.

Efekt (ale nie zawsze bo przy częstej pracy przycina się czepień w zaworku) szbka praca zaworka możliwość dokładniejszej kontroli ciśnienia w kolektorze.

W VAG łagodna praca zaworka zawsze widoczny na przebiegach overbost z racji podtrzymania przez zawór.

Bierute zrób prosty eksperyment w swoim zaworku zaklej zaznaczony NA CZARNO OBSZAR WIDOCZNY NA ZDJĘCIU szczelnie taśmą izolacyjną pozostaw małą lukę. Widoczną na fotce. KOLOR RÓŻOWY. Może zdjęcie nie est zbyt dokładne- ta różowa przestrzeń nie zaklejona ma być mniej więcej wielkości główki od szpilki.

Spowolnisz pracę zaworka zniwelujesz tąpnięcie i wygładzisz wykres. na twoim wykresie dorysowałem punkty 1 i 2 To się pojawi.

Odczujesz również różnicę w dynamice auta na +

Fotka zaworka z BMW :

Obrazek

WSZYSTKIM POLECAM TEN DROBNIUTKI TEST............
Proszę o wpisy z wrażenia na pewno się pojawią. Jeśli ktoś stwierdzi efekt na minus podaję się do dymisji!!
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2010, 17:21 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 10:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Dzieki Roger za fachowe opisanie wykresiku. Akurat dzis wstawiam auto na Emaliowa moze chłopaki zrobia ten tescik... :)


ROGER-NYSA napisał(a):
bierute napisał(a):
na Mineralnej było tylko hamowanie. bez żadnych ingerencji.


Jak bez ingerencji ?


bez ingerencji na Mineralnej. :) program był robiony gdzie indziej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 13:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Roger napisał żeby tu wkleić, dodam że jest to wykres automata. Co sądzicie o nim, co można by tu poprawić, czym są spowodowane te fale.

Obrazek

Ogólnie auto trochę nadmiernie kopci, w przyszłym miesiącu będę jechał na poprawkę tego i chciałbym wiedzieć co mam mówić żeby mi ciemnoty nie wciskali :D

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 108
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Moim zdaniem turbina nie trzyma geometrii.Kłania sie regeneracja lub wymiana .... a po drugie chyba duzo za duzo jest tego momentu... powiedz zeby Ci zdjeli to zobaczysz ze przestanie kopcic :)

_________________
Moja bunia ----> http://www.youtube.com/watch?v=Cgh9SVh1N6U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 14:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
JanekLWC, w automacie momentu nie zmierzysz dobrze, bo po jeździe np. na 3cim biegu było wrzucane na D, na N nie ma smarowania. Z tego co mówił to jest momentu ok 500-550 bo tak wychodziło w manualach jak robił.

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 14:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 108
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
To i tak dawki są zle ustawione bo auto nie powinno dymic... no chyba ze to wina turbo poniewaz nie powinno byc tych zafalowan....a masz wykres serii??

_________________
Moja bunia ----> http://www.youtube.com/watch?v=Cgh9SVh1N6U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Czytałem, róże opinie jak to jest z hamowaniem auta ze skrzynią automatyczną ??

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
citizen napisał(a):
Czytałem, róże opinie jak to jest z hamowaniem auta ze skrzynią automatyczną ??



mnie powiedzieli, że wyniki po hamowaniu automatów są zaniżone średnio coś koło 5%
nie wiem ile w tym prawdy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
MaTiMa a byłeś na hamowni ?? Bo z tego co wiem to hamuje się auto na jednym biegu tak ?? To jak to robią z automatem ?

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
no dwa razy byłem (zapraszam do mojej galerii :P )

wpierw odrazu koleś wykrył, że jest coś nie tak i miał racje przepływka była do bani
za drugim razem pochwalił, że jest bardzo ładnie

szczerze to koleś nie był zbytnio rozmowny dlatego ja również nie naciskałem co jak i dlaczego, ważne ,że mam zadowalający wynik hehe
no i na koniec dodał właśnie ze jest pewnie coś koło 220KM w realu

podobno najczesciej mierzy się na 3 biegu, jak to zrobił w automacie to nie wiem.
Może podłączając się pod kompa dał jakąś blokade innych biegów czy coś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 17:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Piotrk napisał(a):
Roger napisał żeby tu wkleić, dodam że jest to wykres automata. Co sądzicie o nim, co można by tu poprawić, czym są spowodowane te fale.


Nie mam wiedzy co do hamowania auta z automatyczną skrzynia.
Mam nadzieję że w tym zakresie oświeci nas wszystkich Adrian.

Być może wykres nie odzwierciedla stanu faktycznego a wykres tak naprawdę przebiega inaczej.

Gdyby jednak było inaczej i biorąc pod uwagę to co napisałeś "że kopci "

Faktycznie można by powiedzieć że paliwa zbyt dużo. Jednak gdyby założyć że twój wykres jest wykresem prawidłowym. Doszukiwał bym się tak jak koledzy wcześniej usterki w układzie doładowania.

Zaczął bym od sprawdzenia zaworka czy sprawny i działa właściwie, potem sprawdził bym poprawność pracy łopatek w turbinie (zmienna geometria) . Być może nie pracują w pełnym zakresie i na wyższych obrotach ich niepoprawne ustawienie powoduje niedoładowanie co za tym idzie spadający moment obrotowy i czarny dym.

W inpie podczas jazdy można podglądnąć jakie jest zadane ciśnienie przez program i jakie osiągnięte i utrzymywane. W prosty sposób można stwierdzić czy auto kopci bo ma zbyt mało powietrza (niedoładowanie ) czy ciśnienie w kolektorze jest ok a na szynie cr jest dowalone zbyt wysokie ciśnienie i jest zbyd dużo paliwa.

A................. jeszcze :kwasny: ;) Jeśli Twoje auto ma mieć seryjnie około 400Nm a ma zmierzone 570 bez programu to ewidentnie problem istnieje albo w zaworku albo w zmiennej geometrii łopatek w turbinie.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
odebrałem własnie autko po zaślepieniu zaworka zgodnie z instrukcją Rogera i... niestety lipa. auto jedzie jakbym miał przyczepę na haku... no może nie jakąś wielką, ale jednak. Marcin z Emaliowej mówił potem, że sam się dziwił jak pojechali z Madejem na test, że Madej tyle waży... :rotfl: auto generalnie trochę przymulone, nie ma "strzała" w okolicy 2500obr, jedzie bardzo liniowo, jakbym miał coś w rurę wydechową wetknięte... w poniedziałek wracam do poprzedniego setupu... :( szkoda, bo się napaliłem jak szczerbaty na suchary... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 10 kwietnia 2010, 01:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Kurde dziwna sprawa............ teraz to wymiękłem :/
Może nie problem w zaklejeniu zaworka ? Tylko gdzieś indziej ?
Ale co ? Bo nie napisałeś dokładnie zaślepiłeś jak pisałem i lipa totalna ?

Wyszedłem na oszołoma a chciałem dobrze ............ kurde dymisja mnie czeka :rozpacz:

Może zbyt wiele zakleiłeś i przeładowanie powstało ....... mało prawdopodobne, ale sam nie wiem co jest grane.

Jakieś szczegóły ?

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 10 kwietnia 2010, 09:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
eee tam, jakiego oszołoma... wiem, że wiedzę masz niemałą ale teoria niestety nie zawsze znajduje pełne odzwierciedlenie w praktyce... wiesz, nie zaślepiałem tego zaworka sam, tylko chłopaki w warsztacie. czy zaślepili dobrze? wydrukowałem im instrukcję ( :) ), więc raczej tak, a na bmw znają się bardzo dobrze... osobiście mogę opisać tylko wrażenia z jazdy. a te pogorszyły się. na tyle, że troszkę sie przestraszyłem czy nie uszkodzę turbiny, więc na razie nie jeżdżę i wstawię chłopakom auto w poniedziałek na odślepienie zaworka. Roger, a znasz przypadek takiego zaślepienia w m57, które dało oczekiwany efekt?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL